Telecom News - SayVU–אפליקציה בחינם למשלוח אות מצוקה למוקד חרום כשהסמארטפון נעול

SayVU–אפליקציה בחינם למשלוח אות מצוקה למוקד חרום כשהסמארטפון נעול

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> SayVU–אפליקציה בחינם למשלוח אות מצוקה למוקד חרום כשהסמארטפון נעול
מאת: מערכת Telecom News
07/08/16,  12:41
מטרת / הייעוד של התוכנה: האפליקציה של הסטארטאפ הישראלי, שפותחה על בסיס טכנולוגיות חדשניות, ושנבחרה למערך האבטחה של המשחקים האולימפיים בריו 2016 עם חברת ISDS והסטארטאפ Safe City in a Box,  מאפשרת בעת מצוקה לשלוח אות מצוקה למוקד חירום גם כאשר המכשיר הסלולרי נעול.
שם התוכנה: לאייפון: SayVU. לאנדרואיד: SayVU - Never alone again.
קישור להורדה: הסטארטאפ פרסם ב-12.8.16 הודעה כדלקמן: 
We Are Almost There. Join our waiting list
SayVU is not ready yet for public download
Please be patient as we make SayVU a great application for you 
You'll see what we are working on soon
 
בחודשים הקרובים, נאפשר צירוף משתמשים חדשיםעד אז, אתם מוזמנים לאתר שלנו להשארת פרטים על מנת שנוכל לעדכן אתכםאם לא הצטרפתם לעמוד שלנו עד עכשיו, אתם מוזמנים.

רישום באתר לרשימת ההמתנה - כאן

-------------------------

בחינם (לרשומים) לאנדרואיד
בחינם (לרשומים) לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: הטכנולוגיה החדשה של האפליקציה בחינם מבקשת לענות על 2 צרכים עיקריים: לתת למשתמשי הקצה, האזרחים, את הכלים לדיווח מהיר בעת מצוקה, ובמקביל, לאפשר לרשויות לקבל תמונת מצב ברורה בזמן אמת.

החידוש באפליקציה לעומת טכנולוגיות קיימות אחרות היא, שהמשתמש לא נדרש להיכנס לאפליקציה כאשר הוא נתקל במצוקה. הדיווח בעת חירום נעשה במגוון דרכים: שקשוק הסמארטפון, לחיצה מחוץ למסך הנעילה, לחיצה על כפתור הסלפי או אפילו בדיבור בשפה חופשית (בדומה ל-Siri במכשירי אפל). SayVU  מאפשרת לכל אדם ובכל מצב לתקשר עם המוקד.
 
במקרה של דיווח מצוקה, קיימת אופציית הפעלה אוטומטית של המיקרופון: כל הנאמר מתומלל ומסווג, באמצעות ה-GPS במכשיר ושיטות נוספות מאותר מיקום המשתמש, כמו גם מועברים למוקד נתונים נחוצים נוספים. כך, יודעת המערכת לספק לגוף ההצלה הרלוונטי כמה שיותר מידע כדי שניתן יהיה לסווג את האירוע ולגבש מענה מתאים במהירות. בנוסף, בעזרת שימוש בטכנולוגיות של בינה מלאכותית, שנרשמת בימים אלו כפטנט, לומדת המערכת את דפוסי ההתנהגות של המשתמש וכאשר היא מזהה התנהגות אבנורמלית, היא בודקת איתו שהכול כשורה. במידה והמערכת לא נענית, היא יודעת להזעיק עזרה באופן עצמאי.

בזירה הבינלאומית נרשם הישג מרשים כשהסטארטאפ SayVU הקים כעת בשטח המשחקים האולימפיים בריו מוקד קריאות מצוקה.


הסטארטאפ הוקם ב-2014 ע"י אמוץ קוסקס (שהחל בפיתוח כאשר למד לתואר שני במינהל עסקים באוניברסיטת בן גוריון בנגב ומשמש כיום כמנכ"ל הסטארטאפ) ואלכס ריבקין, וזכה בתחרות הסטודנטים של גוגל וישראל דיגיטלית באוניברסיטת בן גוריון ב-2015. הוא קיבל מקרן BIRD הישראלית-אמריקאית מענק של 950 אלף דולרים. כ"כ, הוא השתתף במחזור השני של HAC - האקסלרטור של עיריית הרצליה.

הסטארטאפ נמצא בעיצומו של סבב גיוס הון של 2 מיליון דולרים
 ויוצר שותפויות אסטרטגיות עם גופים ממשלתיים ועיסקיים בעולם מסין דרך אירופה עד לארה"ב וברזיל כמו גם כניסה למדינה באפריקה עם חיבור מראש של כלל גופי החירום.

מסך SayVU

הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share