Telecom News - למרות השוק התחרותי והסוער, הצלחה לכיוון החדש של תדיראן טלקום

למרות השוק התחרותי והסוער, הצלחה לכיוון החדש של תדיראן טלקום

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> למרות השוק התחרותי והסוער, הצלחה לכיוון החדש של תדיראן טלקום
תדיראן טלקום, שזוהתה שנים רבות עם תחום הטלפוניה העסקית, עברה מהפך כפול: מעבר מחברה המספקת בעיקר "ברזלים" לחברה המספקת בעיקר "שירותי תוכנה" ובשנה האחרונה: לחברה מספקת הכל לשווקים העסקיים והארגוניים.
מאת: אבי וייס, 26.8.16, 10:00תדיראן טלקום

לפני קצת יותר משנה ראיינו (כאן) את המנכ"ל היחסית טרי של תדיראן טלקום - צביקה אלפי, שמונה לתפקיד בפברואר 2015. אז גם הוכרז הכיוון החדש של תדיראן טלקום: מעבר מחברת שירותי תקשורת לחברת שירותי ICT "קצה לקצה" - All-In-One.

מדובר בצעד דרמטי נוסף בחברה, שהוא למעשה השלמת המהפכה בו החברה הפכה לחברת תוכנה במקום חברת חומרה למרכזיות, משבצת שבה הייתה עשרות שניםבשוק העסקי והארגוני.

על פי מה שנחשף כאן, המהפכה הזו הצליחה, ובשנה האחרונה חל גידול של 25% בהכנסות החברה מול שנה שקדמה לה (כשבשנה שקדמה לה הכנסות גדול ב-15% מול שנה קודמת). כך, שמדובר בעלייה חדה של שורת ההכנסות ומעבר לרווח של מיליוני ש"ח בשנה האחרונה. 

כמה מנועי צמיחה חדשים של תדיראן טלקום, שהחלו אצלה מאפס ונמצאים בהמראה ממש מאפס למכירות של מיליוני ש"ח בכל פלח שוק כבר בשנה הראשונה למהפך:
  • שירותים לעולם הבנקאות הדיגיטלית. בדגש על כספומטים ועמדות שירות לקוחות חדשים ומתקדמים מבוססים מסכי מגע מבית Diebold, שהיא מובילה עולמית בפתרונות בנקאיים (לאחרונה היא רכשה את Nixdof והפכה בכך לחברה הגדולה בעולם לפתרונות לבנקים).
  • שירותי מודיעין בתחום הסייבר. מדובר בשירות חדש וייחודי בעולם, שהיה קיים עד כה רק בארגוני ביון של מדינות. השירות מבוסס על יכולות, שפותחו ב-2 סטארטאפים ישראליים: ClearSky ו-Sensecy. השירות כבר מופעל בהצלחה במספר לא קטן של ארגונים גדולים בארץ. זאת, בנוסף לפתרונות אבטחה, גיבוי, שרידות, הקשחות, תאימות לרגולציה, וסייבר המוכרים לעסקים וארגונים מכל סדר גודל. 
  • שירות "רשת לפי דרישה". שירות מהפכני חדש לגמרי מבית אלקטל-לוסנט-ארגונים. זה שירות של "מיקור חוץ" בגישת הענן לכל שירותי התקשורת והטלפוניה. 
  • שירותי "מיקור חוץ" הכוללים "שירותי גולגלות" (השמת עובדים במיקור חוץ). עם כמה מאפיינים ייחודיים דוגמת השמת צוותי נשים חרדיות. 
  • הובלת תחום ה-CES (ר"ת: (Customer Engagement Solutions). מבוסס על 3 קווי פתרונות: קומפוזיט העוברת לענן, איוניקס (Aeonix) ו-InIn (ר"ת: Interactive Intelligence) לקצה העליון. תחום "שירות הלקוחות" בעולם הענן והמובייל עם "חווית לקוח" ו-OmniChannel זוכה להצלחה רבה. 
  • איוניקס במעבר לגרסה 3. זאת, בעננים של אמזון עם צפי למעבר לעננים מקומיים בישראל. יש כבר עשרות לקוחות בישראל וסה"כ מאות בעולם. המערכת כבר תומכת בגישה החדשה: WebRTC וכמובן ב-UCaaS
  • שירותי תמיכה לכל מה שיש בשוק כולל למוצרים ופתרונות מתחרים, לרבות פתרונות של: אלקטל, אוויה וסיסקו.
  • שירותי ענן ו"שירותים מנוהלים" בכל תחום עם SLA ברור. זה תחום הנמצא בהמראה מהירה. 
על פי הידוע לנו, בקרוב תהיינה הכרזות על מבצעים ושת"פים חדשים, כדי לבסס את מעמדה של תדיראן טלקום החדשה בשוק התחרותי ביותר שיש בישראל במגזר העסקי, כחברה שהיא למעשה "קניון של בוטיקים מובילים". זאת, בעידן של השירותים החדשים של המאה ה-21, שעברו לענן ולמובייל עם דגש מוביל לתחום "חוויית משתמש". המטרה: להשכיח את התפיסה הרווחת בציבור העסקי, שתדיראן טלקום היא חברת שירותי טלפוניה עסקיים מסורתיים בלבד. 
הכל בענן



 
 
Bookmark and Share