Telecom News - למה יו"ר מועצת הכבלים והלוויין זקוקה לרכב עם חלונות כהים ואטומים?

למה יו"ר מועצת הכבלים והלוויין זקוקה לרכב עם חלונות כהים ואטומים?

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> למה יו"ר מועצת הכבלים והלוויין זקוקה לרכב עם חלונות כהים ואטומים?
בלעדי: ד"ר יפעת בן-חי-שגב החליטה, שהיא לפחות ברמה של נשיא ארה"ב, וביחד עם חברתה לתחמונים (תמי לשם) הוציאה אישור על חשבון התקציב הדל של משרד התקשורת, להחליף את חלונות הרכב הצמוד שלה לחלונות כהים ואטומים. המשך יבוא. עדכונים בסוף הכתבה. 
מאת: אבי וייס, 28.8.16, 17:30ד"ר יפעת בן-חי-שגב

כשתמי לשם (סמנכ"ל בכיר למינהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת) התמנתה לחברת מועצה במועצת הכבלים והלוויין (כפי שחשפנו כאן), היה ברור, שמדובר כאן בתרגיל נוסף מהסוג של "שמור לי ואשמור לך" (יש המכנים זאת: "יד רוחצת יד").

ההצלחה במינוי של תמי לשם לחברה במועצת הכבלים והלוויין לפי החלטת הממשלה ולבקשת ד"ר יפעת בן-חי-שגב (בתמונה משמאל), הייתה הרקע המתאים לשותפות הזו. 

ואכן, בקושי עברו חודשיים מאז המינוי הזה, ושוב תעלול. ד"ר יפעת בן-חי-שגב, שמתעלמת (בכוונה) מהעובדה, שהחוק על איחוד המועצות ("ברית המועצות), שיאחד את הרשות השנייה עם מועצת הכבלים והלויין, יעבור בקרוב בקריאה שנייה ושלישית בכנסת, החליטה, שהיא תהיה היו"ר הבא של הגוף המאוחד, ולכן הקדנציה שלה היא בלתי מוגבלת בזמן...

לכן, כיאה למעמד העתידי המשודרג שלה, לפחות כמו נשיא ארה"ב, היא החליטה לשדרג את הרכב הצמוד שלה לרכב עם חלונות כהים ואטומים. את האישור להוצאת הכסף היא קיבלה מחברתה לתעלולים כאלה: תמי לשם. כנראה, שיש עודפים בתקציב הדל של משרד התקשורת, שאפשר להפנות אותו למטרות חשובות כמו חלונות כהים לרכב הצמוד. 

פניתי גם למנכ"ל משרד התקשורת וגם למועצת הכבלים והלוויין בשאלה הבאה: 
"ד"ר יפעת בן-חי-שגב ביקשה להחליף את החלונות ברכב הצמוד שלה לחלונות כהים ואטומים, כיאה לראשי מדינות ואנשים חשובים ביותר.
ידידתה, תמי לשם, סמנכ"ל בכיר למינהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת, שבמקרה גם מונתה לאחרונה כחברת מועצת הכבלים והלוויין, אישרה לה את החלפת החלונות ברכב, על חשבון תקציב משרד התקשורת.
הייתכן?"

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שתתקבל תשובה, אעדכן בהתאם.
אגב, זה לא סוף הסיפור. נשאיר משהו לחשיפה הבאה...

עדכון 19:30: התקבלה תגובת משרד התקשורת:
"הכהיית חלונות ברכב ממשלתי מקובלת בדרגים בכירים ברכבים צמודים בממשלה. ד"ר יפעת בן חי שגב, יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין,  נמנית על דרג זה והיא הגישה בקשה מנומקת להכהיית החלונות, הבקשה נדונה ואושרה כדין."

עדכון 29.8.16, 07:30: נשלחה שאלה נוספת למשרד התקשורת (בעקבות תגובת המשרד): 
"כתוב כאן "אושרה כדין", אודה לקבל הפנייה לנוהל, לחוק או לתקנה שמאפשרים דבר כזה.
עיינתי בכל הנהלים של הנציבות, של האוצר (החשב הכללי), לא מצאתי שום דבר כזה, אפילו לא ברמז". 

תגובה טרם הצלחתי לקבל. ככל שתתקבל תשובה, אעדכן בהתאם.
 
בתמונה: ד"ר יפעת בן-חי-שגב יורדת מהרכב הצמוד שלה ועולה על AirForce Moc-TV 1, מטוס המנהלים הזעיר, שנרכש מכספי הקופה הקטנה של משרד התקשורת, כמובן באישור תמי לשם, כדי להגיע לפגישותיה בירושלים עם מנכ"ל משרד התקשורת (שלמה פילבר) בנושא ערוצי הספורט (כי משרדי מועצת הכבלים והלויין נמצאים הרחק בתל-אביב, במגדל שלום...). 
הרכב הנשיאותי של מועצת הכבלים והלוויין



 
 
Bookmark and Share