Telecom News - אחד מראשי "קליקת הפרקליטים" נחשף בקלונו וזוכה לחיפוי מדהים

אחד מראשי "קליקת הפרקליטים" נחשף בקלונו וזוכה לחיפוי מדהים

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> אחד מראשי "קליקת הפרקליטים" נחשף בקלונו וזוכה לחיפוי מדהים
כך חשף העיתונאי יואב יצחק באתר News1. בעל התפקיד הבכיר נתפס "עם המכנסיים למטה" (תרתי משמע) ולמרות זאת הוא זוכה לגיבוי מראשי הקליקה ובמיוחד משי ניצן, פרקליט המדינה. הבכיר היה ממונה על הטיפול והמריחה של הפרשיות, שהועברו אליו, שקשורות במשרד התקשורת. עדכון בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 4.9.16, 18:13עו"ד שי ניצן -מאת Ashkeloona - נוצר על ידי מעלה הי

העיתונאי ועורך העיתון News1 (יואב יצחק) חשף (כאן) פרשה מדהימה ה"מרימה את המסך" מאחד מהצירים המרכזיים של "קליקת הפרקליטים" ,שעשתה הכל כדי "לכסות את התחת" אחד לשני ולכל מי המקורב לקליקה הזו.

האיש "נחשף במערומיו" (תרתי משמע) ולמרות זאת הוא זוכה (כרגע) לתמיכה וחיפוי מוחלטים מפרקליט המדינה, שי ניצן, (בתמונה משמאל) שבד"כ לא היה מעורב בתרגילים של הקליקה הזו. 

האיש הבכיר מאוד הזה שנחשף ב-News1 עסק בכמה וכמה פרשיות חמורות, שנחשפו כאן בשנים האחרונות, פרשיות הקשורות למשרד התקשורת (כלומר, לבכירי משרד התקשורת, ובמיוחד לכמה בכירים, יותר נכון בכירות, יותר נכון במיוחד לבכירה אחת). כמות הטיוחים וה"טאטוא מתחת לשטיח" של חקירות ובדיקות, שנעשו על ידו במהלך השנים האחרונות (רק בהקשר של משרד התקשורת), יכולה למלא אנציקלופדיה שלמה. 

ואלו הפרשיות הטריות יותר, שהוא (כחלק מנציבות שירות המדינה) עסק ועוסק בהן בשנה האחרונה בהקשרים של משרד התקשורת:
  • מינוי תמוה של תמי לשם (סמנכ"ל בכיר למינהל ומשאבי אנוש) לחברה במועצת הכבלים והלוויין.
  • חשד ל"תפירת מכרז" (החשודות: תמי לשם וד"ר יפעת בן-חי-שגב, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין).
  • חשד להטלת קנסות ללא כל סמכות על מי שלא ניתן להטיל עליו קנסות (דוגמת ערוצי הספורט). החשודה: ד"ר יפעת בן-חי-שגב. בגלל אי האמון בטיפול של הנציבות בנושא הזה, הנושא הועבר לטיפול המשטרה
  • ניגודי עניינים של היועצת המשפטית של משרד התקשורת (עו"ד דנה נויפלד). האבסורד הוא שעו"ד דנה נויפלד מונתה ע"י היועץ המשפטי לממשלה להשגיח על "ניגודי העניינים עם בזק" של רוה"מ ושר התקשורת - ביבי נתניהו, בזמן שהיא עצמה, באופן אישי, "שקועה עד צוואר" בניגודי עניינים. 
  • חשד לפיברוקים ואין סוף תחמונים בתחום הטלת הקנסות על החברות בזק והוט (החשודים: שמילה מימון, סמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה עם עוד כמה בעלי תפקידים בכירים כולל המנכ"ל, ובמיוחד בכירים מהלשכה המשפטית וגם עו"ד חיים ארביב המשמש כמנהל מחלקת החקירות ברשות להגבלים עסקיים). 
  • פרשיות נוספות סביב "מספרי הפרימיום" ונושאים נוספים (למשל פרשת שכירת שירותיה של עו"ד תמר גולן), נושאים שחלקם נתון עדיין תחת צוי איסור פרסום (ופרשה אחת שהסכמתי לבקשת המשטרה לא לפרסם אותה בינתיים, כדי לא לפגוע בחקירה, גם ללא צו איסור פרסום). החשודים: חלק מאלה המופיעים בסעיפים הקודמים (זה די ברור)... 
מה שהעציב אותי והדהים אותי הכי הרבה בכל המריחות והטיוחים של הפרשיות הרבות שנחשפו במשרד התקשורת בשנה החולפת, זה פרשיית "הפיטורים בהפתעה" של המנמ"ר לשעבר של משרד התקשורת, אופיר שלום לב-ארי, פרשה שחשפתי בהרחבה כאן. לא רק שכל מה שנעשה לו היה בלתי חוקי ומכוער ביותר, ועד העובדים שהיה אמור להגן עליו, לא נקף אצבע למנוע את השערוריה הזו (זה די ברור: יו"ר ועד העובדים זו מנהלת בכירה הכפופה ישירות לתמי לשם). 

די ברור, שיואב יצחיואב יצחקק (בתמונה משמאל) לא ישקוט ולא ינוח (כמו שאני מכיר אותו) ולא יעזוב את הנושא, עד שימוצה הדין עם הבכיר, שנחשף בקלונו.

אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן ולתחמן את כולם כל הזמן ולחשוב שזה כלום ושאתה מעל לחוק.

אני כבר הצעתי לבכירים הללו להתפטר מיוזמתם (כאן), כי זה פשוט לטובתם, שילכו בשקט הביתה ולא ברעש וצלצולים כמו שיואב יצחק חשף, ועם סיכויים להיות "לקוחות של שב"ס". 

גם בבית אבות מתחלפים עם הזמן הדיירים, העובדים והמנהלים. על אחת כמה וכמה במוסד ממשלתי הנראה כיום במצב סיעודי מתקדם, כמו משרד התקשורת. 

זה הזמן לקדם אנשים טובים, ישרים ומסורים מבפנים ולהפסיק להצניח טייסי חלל מעופפים מבחוץ. 

עדכון 26.12.16
דיווח בגלי צה"ל, ב-News1 וב-YNET: אסף רוזנברג, (בתמונאסף רוזנברגה משמאל, קרדיט צילום: ג'וינט ישראל), הממונה על המשמעת בנציבות שירות המדינה, עומד בפני שימוע טרם פיטורין, בשל מערכת יחסים שהוא ניהל ומנהל עם העוזרת שלו ובעקבות ליקויים בתפקודו.

כזכור, נחשף לפני מספר חודשים ב-News1 כי הממונה מנהל רומן עם כפופה לו, זאת בעוד שהוא עצמו אחראי על אכיפת חוק ניצול המרות ויחסי מרות במקומות העבודה. מאז פורסמה הכתבה עוד לא מומשה ההפרדה התעסוקתית בין השניים כפי שנדרש בחוק.

כמו כן, לאחרונה טענו גורמים שונים בפרקליטות כי ישנם לקויים מהותיים בתפקודו של רוזנברג. על כן הוחלט לפטרו, בכפוף לשימוע.

EXPOSURE



 
 
Bookmark and Share