Telecom News - התרגיל הצליח: שמילה מימון "זכה במכרז" לתפקיד המשנה למנכ"ל

התרגיל הצליח: שמילה מימון "זכה במכרז" לתפקיד המשנה למנכ"ל

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> התרגיל הצליח: שמילה מימון "זכה במכרז" לתפקיד המשנה למנכ"ל
התרגיל הצליח: שמילה מימון "זכה במכרז" לתפקיד המשנה למנכ"ל משרד התקשורת
מאת: מערכת Telecom News, 20.9.16, 15:00שמילה מימון
  
כפי שחשפנו לא אחת, מה שמכונה "השינוי הארגוני" במשרד התקשורת יוצא לדרך עם ההחלטה על מינוי שני תפקידי מפתח בהנהלת המשרד: מימון שמילה (בתמונה) לתפקיד משנה למנכ"ל וראש מנהל הנדסה וגדעון שטרית ("נאמנו של שמילה") לתפקיד ראש אגף בכיר רישוי.
 
שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת: "אנו בדרך הנכונה לשינוי מבני ארגוני של משרד התקשורת. מימון שמילה מביא עמו ניסיון ארוך שנים בטיפול בנושא הסדרת התדרים ובנושא הנדסת התקשורת, לצד היכרות עמוקה עם ענף התקשורת בישראל .
 
גדעון שטרית נבחר לאחר עבודה אינטנסיבית בתחום הפיקוח על החברות בעיקר בנושאי הנדסה לרבות אסדרה יומיומית של ה'שוק הסיטונאי'.
   
אני בטוח שנסיונם הרב יסייע למשרד התקשורת להשיג את מטרותיו תוך התמודדות עם אתגרי שוק התקשורת העתידי באמצעות יצירת התנאים ההנדסיים לקליטתן של טכנולוגיות עתידיות ומעבר לרישוי אחיד".
 
בתוכנית עבודה הרב שנתית, שהכין המשרד, הוחלט להתאים את משרד התקשורת לעידן התקשורת החדש, שעיקרו הטמעת הטכנולוגיות העתידיות ובהן: דור חמישי בסלולר, ,IoT עיר חכמה, תשתית סיבים אופטיים לבתי הלקוחות. זאת, גם באמצעות הקמת אגפים מקצועיים ייעודיים בשינוי המבנה הארגוני.
 
למעשה השינוי הארגוני יעביר את משקל הכובד במשרד התקשורת לרגולציה, שעיקריה הן פרישת תשתיות תקשורת מתקדמות והיערכות לקליטת טכנולוגיות עתידיות שישפיעו על אורח חיינו בכל היבט שהוא.
 
אחד הצעדים החשובים בשינוי המיקוד של פעילות המשרד הינו פרסום מכרזים לתפקידי מפתח ע"י נציבות שירות המדינה, שבהם נבחרו: מימון שמילה לתפקיד משנה למנכ"ל וראש מנהל הנדסה, שיתמחה בהכנת כללי רגולציה חדשים, שיותאמו לעולם המשלב בין תקשורת קווית ואלחוטית מתקדמת, פרישת תשתיות ופינוי תדרים לקראת הטמעת טכנולוגיות מתקדמות ומר גדעון שטרית לתפקיד ראש אגף בכיר רישוי, שיפקח על החברות בעיקר בתחום ההנדסי. אגף הרישוי הוא אגף חדש שהוקם כדי לייעל את מתן השירות לכל מקבלי השירות מהמשרד: חברות תקשורת, יבואנים המבקשים אישורים לציוד אלחוטי וקווי, ורשיונות רדיו.
 
במקביל לתהליך השינוי הארגוני, המשרד יקיים שולחנות עגולים מול חברות התקשורת לשם קליטת טכנולוגיות הדור החמישי והגברת ההשקעות בתחום.
 



 
 
Bookmark and Share