Telecom News - פרטנר השיקה לראשונה בישראל את טכנולוגיית WiFi Calling

פרטנר השיקה לראשונה בישראל את טכנולוגיית WiFi Calling

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> פרטנר השיקה לראשונה בישראל את טכנולוגיית WiFi Calling
פרטנר השיקה לראשונה בישראל את טכנולוגיית WiFi Calling
מאת: מערכת Telecom News, 9.10.16, 11:24WiFi
 
עדכון בתחתית הכתבה לגבי האיפון. 

השירות מאפשר למנויי הסלולר לקבל ולהוציא שיחות כרגיל, גם במקומות בהם אין קליטה סלולרית, על גבי רשת .WiFi
 
פרטנר השיקה לראשונה בארץ את טכנולוגיית WiFi Calling עבור מנויי הסלולר בתכניות ה-Unlimited שלה, ומיישרת קו עם חברות התקשורת המובילות בעולם, בהן AT&T , T-Mobile ו-Verizon.
 
השירות החדש מאפשר מעבר אוטומטי לניהול שיחות על גבי רשת אינטרנט אלחוטית (WiFi) במקומות בהם אין קליטה מספקת של רשת סלולרית, כפי שלעיתים קורה בתוך מבנים ובחניונים תת-קרקעיים. ניתן להגדיר מעבר אוטומטי ל-WiFi גם כשיש קליטה סלולרית, מתוך בחירה לנתב את השיחות לרשת זו.
 
שירות WiFi Calling ניתן ללקוחות החברה ללא תוספת תשלום וללא צורך באפליקציה או התקנת תוכנה ייעודית. בשלב הראשון השירות נתמך במכשירי אנדרואיד (הרשימה באתר החברה), ובהמשך יותאמו דגמים נוספים ומכשירי iOS.
 
לצורך קבלת ה שירות נרשמים באתר Partner או באפליקציית MyPartner, ולאחר הזדהות באמצעות מספר הנייד, מקבלים הודעת SMS עם קוד הרשמה להזנה באתר.
 
לאחר הזנת הקוד, השירות יהיה זמין עבור המכשיר. כל שנותר לעשות, הוא לוודא, שאפשרות ה- WiFi בסמארטפון הופעלה.
 
בנוסף, ניתן לבחור בתפריט הגדרות המכשיר תיעדוף שיחות לרשת הסלולר (ול-WiFi רק בהיעדר קליטה סלולרית), או לרשת ה-WiFi (לניתוב לרשת זו גם כאשר יש קליטה סלולרית).

שיחות יוצאות המתבצעות על גבי רשת ה-WiFi לא נגרעות ממספר הדקות בחבילה של המנוי.

השירות פועל בשלב זה בתחומי ישראל בלבד.

יש צורך בהימצאות כרטיס SIM פעיל במכשיר הסמארטפון כדי לאפשר את השירות.

יש צורך בגרסה מעודכנת של מערכת ההפעלה (FOTA). במידה והגרסה אינה מעודכנת, ניתן לעדכן עצמאית, או לפנות לנציגי החברה.
 
רז ברטוב, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בפרטנר: "השקת שירות WiFi Calling, מאפשרת ללקוחות להישאר מחוברים גם במקומות בהם חווים לעיתים "חורים" בכיסוי הסלולרי, כמו בתוך מבנים, מקלטים וחניונים תת-קרקעיים, ע"י ניתוב שיחות הטלפון הסלולריות באופן אוטומטי על גבי רשת האינטרנט האלחוטית (WiFi). בחודשים הקרובים נרחיב את הפיתוח הטכנולוגי ונציע את השירות לשימוש במכשירים נוספים".
 
עדכון 1.2.17, 13:20: קבוצת פרטנר מרחיבה את השירות הבלעדי שהשיקה לעיל בחודש אוקטובר, טכנולוגיית WiFi Calling עבור מנויי הסלולר בתכניות ה-Unlimited של פרטנר, והוא כעת זמין עבור משתמשי אייפון (החל מדגם iPhone 5S, עם גרסת iOS 10.2 ומעלה). בכך, מאפשרת פרטנר למאות אלפי מנויים נוספים ליהנות מהשירות החינמי.

רז ברטוב:  "בחודש אוקטובר השקנו את השירות ברשת פרטנר עבור מספר מכשירי אנדרואיד, וכפי שהבטחנו, בחודשים האחרונים התאמנו את השירות גם למכשירי אייפון, ואנו ממשיכים בפיתוח על מנת לאפשר את השימוש ב-WiFi Calling עבור מכשירים נוספים".

 



 
 
Bookmark and Share