Telecom News - Google Trips-אפליקציה בחינם לתכנון טיולים ולהדרכת טיולים גם ב-Offline

Google Trips-אפליקציה בחינם לתכנון טיולים ולהדרכת טיולים גם ב-Offline

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לטיולים >> Google Trips-אפליקציה בחינם לתכנון טיולים ולהדרכת טיולים גם ב-Offline
מאת: מערכת Telecom News
16/10/16,  13:59
מטרת / הייעוד של התוכנה: לרכז את כל המידע על הטיולים, לעזור בתכנונם, לסייע ביעד ולמעשה להוות מתכנן  ומדריך נסיעות אישי גם באופליין.
שם התוכנה: Google Trips
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד,אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: גוגל טריפס מאפשרת לרכז את הכל המידע על הטיול במקום אחד: החל מהזמנת טיסות ומלונות והשוואת מחיריהם, דרך איתור וריכוז אטרקציות, מסעדות מומלצות, מקומות בילוי וכל דבר מעניין ביעד וכלה במידע שימושי על היעד כמו מספרי חירום, תחבורה ציבורית, קניות ועוד.

האפליקציה בחינם מאפשרת הדרכה ב-200 ערים בעולם.

הרישום באפליקציה הוא באמצעות חשבון גוגל. היא מסתכרנת עם חשבון הג'ימייל ומושכת משם את המידע הרלוונטי. האפליקציה נונת המלצות המבוססות על ההיסטוריה של המשתמש כפי שהיא שמורה במחשבי גוגל. נשמרים בה רשימות הטיולים המתוכננים כמו גם ההיסטוריה של הטיולים הקודמים.

מומלץ להוריד לפני הנסיעה את כל מערך הטיול המתוכנן של הזמנות, מפות, מסלולים מותאמים אישית כולל מסלולים יומיים, וכך לא יהיה צורך להשתמש באינטרנט והמידע העדכני יהיה כל העת זמין, ללא צורך לשלם על שירותי נדידה ביעד.

מסך גוגל טריפס


 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share