Telecom News - VMware משפרת את ארכיטקטורת ה-Cross Cloud

VMware משפרת את ארכיטקטורת ה-Cross Cloud

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> VMware משפרת את ארכיטקטורת ה-Cross Cloud
VMware משפרת את ארכיטקטורת ה-Cross Cloud
מאת: מערכת Telecom News, 22.10.16, 17:45ראגו רגוראם

זאת, עם 3 גרסאות חדשות של פתרונות מחשוב, אחסון וניהול ענן, שמיועדות לעזור לאנשי ה-IT לתפעל, לנהל ולאבטח את האפליקציות שלהם. הן מציגות תמיכה בקונטיינרים, שמאפשרים למפתחים להגביר את היעילות ולצוותי ה-IT להריץ בקלות אפליקציות בקונטיינרים בסביבת ייצור.
 
במהלך כנס VMworld 2016 Europe  בברצלונה, הודיעה VMware על גרסאות חדשות של פתרונות המחשוב, אחסון וניהול הענן שלה, שמיועדות לעזור לאנשי ה-IT לתפעל, לנהל ולאבטח את האפליקציות שלהם (כולל גם "מסורתיות" ומודרניות). 3 הגרסאות מציגות תמיכה בקונטיינרים, שמאפשרים למפתחים להגביר את היעילות ולצוותי ה-IT להריץ בקלות אפליקציות בקונטיינרים בסביבת ייצור.

גרסאות חדשות אלו מקדמות את ארכיטקטורת ה-Cross Cloud של VMware, הארכיטקטורה ההיברידית השלמה בעולם, שנבנית על היכולות הרבות, שמוצעות ללקוחות גם בענן הפרטי וגם בהיברידי, בכך שהיא נותנת ללקוחות את החופש ליצור חדשנות על פני מגוון רחב של עננים. היא מגיעה אל הלקוח באמצעות ה-VMware Cloud Foundation וגם דרך מערך חדש של שירותי Cross Cloud. ה- Cloud Foundation מספק תשתית Hyper Converged  של הדור הבא, שמיועדת לבניית עננים פרטיים.

VMware Cloud Foundation מספק את הדור הבא של תשתית הייפר קונוורג'ד לבניית עננים היברידים.VMware Cloud Foundation משלבת 2 מרכיבים של החברה - תוכנות הייפר קונוורג'ד עם סקייליבליות גבוהה (VMware vSphere ו-VMware Virtual SAN) יחד עם פלטפורמת וירטואליזציית הרשת (VMware NSX) כדי ליצור פלטפורמת SDDC אחידה, שקלה לפריסה ולתפעול הודות ליכולות האוטומציה המובנות של מערכת הניהול VMware SDDC Manager.

ראגו רגוראם,(בתמונה), ראש סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת ה-SDDC ב-VMware: "חברות אנטרפרייז נשענות על סביבות הענן ההיברידי שלהן כדי להגביר את הזריזות והגמישות (agility) העסקית שלהן ולהאיץ את פריסת האפליקציות שלהן. כל זאת, כדי לאפשר את המעביר לדיגיטל".

החידושים:

VMware vSphere 6.5 - מספק חוויית לקוח פשוטה יותר, אבטחה רחבה מוטמעת מראש (Built in) הכוללת יכולת הצפנה של המכונות הווירטואליות ברמת התשתית, ותמיכה בהרצת אפליקציות מודרניות ובקונטיינרים בסביבת ייצור. מדובר בתשתית של הדור הבא לאפליקציות מודרניות, שמאפשרת אוטומציה ויכולות ניהול מוגברת. פלטפורמת האפליקציות הזו תומכת בין השאר בגרפיקות תלת מימד, ביג דאטה, קלאוד נייטיב, לימוד מכונה ו-SaaS, ומאפשרת להריץ כל אפליקציה בכל מקום. 

VMware Virtual SAN 6.5 - תומך בעומסי עבודה פיזיים ובקונטיינרים, באחסון מסוג SSD וגם 512e וחיבור ישיר (two node) המיועד לסניפים מרוחקים. ב-VMware ביקשו לבוא עוד יותר לכיוון הלקוחות, ולכן הצליחו, באמצעות הגרסא הזו של ה-Virtual SAN, להוריד עוד יותר את העלויות של תשתיות hyper converged ב-50% נוספים, באמצעים שונים כמו הוספת תמיכה בקונטיינרים, בעומסי עבודה, ב-iSCSI לחיבור שרתים פיסיים ותמיכה בחומרת פלאש כוללת (All-flash) בכל הגרסאות כולל Virtual SAN Standard Edition.

VMware vRealize Automation 7.2 - מציג ניהול קונטיינרים ואינטגרציה עם מיקרוסופט  אז'ור, כדי לענות בצורה מיטבית על הצרכים של מפתחים וצוותי IT. הורחבה יכולתם של אנשי IT ו-DevOps להשתמש בתוכניות שירות אחודות, כדי לפשט את אספקת האפליקציות הרב שכבתיות (Multi tier) משולבות, וכאמור התמיכה בנטוורקינג ובאבטחה, שהגיעה לענן של מיקרוסופט, מצטרפת לעננים האחרים, ה-Vcloud air, ה-Vcloud air network וכמובן AWS.

VMware vCloud Air משיק פתרון חדש להתאוששות מאסון לאנטרפרייז. ב-VMware יודעים, שאחד מהזרזים למעבר לענן הוא DRaaS-Disaster Recovery as a Service. עוד חידוש בנושא, שהוצג לאחרונה, הוא התאמת הפלטפורמה ל-4,000 ספקי שירות הממוקמים ביותר מ-100 מדינות ומציעים שירותי ענן מבוססי VMware.
אבטחת ענן



 
 
Bookmark and Share