Telecom News - האם הילרי קלינטון כנשיאה (אם תיבחר) תתמוך בביטקוין?

האם הילרי קלינטון כנשיאה (אם תיבחר) תתמוך בביטקוין?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> האם הילרי קלינטון כנשיאה (אם תיבחר) תתמוך בביטקוין?
האם הילרי קלינטון כנשיאה (אם תיבחר) תתמוך בביטקוין?
מאת: מערכת Telecom News, 24.10.16, 16:04

אימיילים, שפורסמו ע"י ויקיליקס, מעלים חששות לגבי עתיד הביטקוין  תחת נשיאותה של הילרי קלינטון (אם תיבחר לנשיאות). באיזה מטבע דיגיטלי היא כן עשויה לתמוך?

כשבועיים לפני הבחירות בארה"ב נשואות העיניים למועמדים הילרי קלינטון ודונלד טראמפ. בשעה שהעולם כולו מודאג מתוצאות בחירתו של מי מהמועמדים ביחס למצב הגלובלי והגיאופוליטי המסובך, לקהילת הביטקוין יש דאגות משלה.

הדלפת המיילים האחרונה ע"י ויקיליקס חשפה את עמדת הילרי קלינטון לגבי הביטקוין.

עפ"י אתר newsbtc אחד המיילים חשף, שהילרי קלינטון וחברי הקמפיין שלה מודעים ליתרונות הטמונים בביטקוין אבל מסרבים בכל תוקף לתמוך בשימוש שלו.

מייל חשף, שאופיו המבוזר של הביטקוין והיעדר יכולת שליטה ופיקוח עליו מהווים את הסיבות לעמדת המועמדת לנשיאות. המייל היה חלק מתכתובת בין John Podesta לבין Stan Stalnaker לגבי שימוש בביטקוין למימון מערכת הבחירות של המפלגה הדמוקרטית.

להלן צילום חלק מתוך המייל:

I don’t send all the crazy ideas I hear about at fundraisers your way, but this seems interesting and legit. Essentially digital currency with a green angle as opposed to bitcoin’s libertarian Ayn Rand schtick. Would you get some members of your team to meet with Stan when he’s in NYC later this month to see if it’s worth a real conversation

במייל ספציפי זה John כותב עמדה ברורה כלפי הביטקוין אבל דווקא מביע עניין במטבע דיגיטלי חלופי בשם Ven, מטבע ה-Ven של Hub Culture, שערכו נגזר מערבוב של כמה מטבעות ומחיר פחם עתידי.

בשעה שאימוץ הביטקוין בעולם דווקא גובר, עמדת הקמפיין של הילרי קלינטון מדאיגה את האקוסיסטם של המטבע הווירטואלי בארה"ב במידה והיא תיבחר לנשיאות.

ערכו של הביטקוין עומד היום על 650 דולרים עפ"י אתר Bitstamp.
 
 



 
 
Bookmark and Share