Telecom News - חברי ארגון יועצי מערכות תקשורת נחשפו למוצרי הענק הסיני Huawei

חברי ארגון יועצי מערכות תקשורת נחשפו למוצרי הענק הסיני Huawei

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> חברי ארגון יועצי מערכות תקשורת נחשפו למוצרי הענק הסיני Huawei
חברי ארגון יועצי מערכות תקשורת נחשפו למוצרי הענק הסיני Huawei
מאת: חיים חביב, 8.11.16, 22:14+P9

בפני האורחים נחשפו מאפייני מוצר הדגל (החדש) של וואווי  P9+ (הושק בארץ בשבוע החולף) והוצג לעומק מכשיר הדגל Huawei P9.
 
יועצי התקשורת בישראל חברי ארגון יועצי מערכות תקשורת, אימ"ת,  נפגשו, לראשונה, להיכרות מקיפה עם ראשי חברת אלפא טלקום  מקבוצת פל. החברה היא היבואנית הרשמית הבלעדית של Huawei בארץ למגוון מוצרי תקשורת של וואווי: מכשירי סלולר וגם FI-Mobile, Broad Band, WIHuawei Device.

היועצים התקבלו ע"י בכירי החברה, עדי לוין (סמנכ"לית השיווק) ושימי באשירי (מנהל מכירות למגזר העסקי), וזכו לסקירות מקיפות ולתצוגה של מוצרי הדגל של החברה.

אלפא טלקום, שמנוהלת ע"י קובי קליף, הוקמה באזור התעשייה בנתניה ב-2013, ועוסקת בשיווק ובהפצה של מכשירים סלולריים. המותג Huawei פרץ לתודעה בארץ ב-2015 עם השקת הסמארטפון P8 במסגרת מהלך שיווקי נמרץ ומושקע.
 
התאגיד הסיני Huawei עוסק בפיתוח וביצור ציוד תשתית לרשתות הסלולר ומעסיק 170,000 עובדים. החל מ-2009 מייצרת החברה גם מכשירי סלולר תחת שם המותג Huawei ומחזיקה במקום ה-3 בנתח שוק העולמי במכירת מכשירים סלולריים, עם הכנסה כוללת של 60 מיליארד דולרים בשנה.
 
 לפי נתוני החברה (סקר IDC) חלקה בשוק מכשירי הסלולר הישראלי ברבעון השני של השנה עמד על כ-9% (זינוק חד מ-1% ברבעון ראשון 2015) - מקום רביעי בשוק, אחרי אפל, סמסונג ו-LG.
 
בפני האורחים נחשפו מאפייני מוצר הדגל (החדש) של חברת וואווי P9+ (הושק בישראל בשבוע החולף) והוצג לעומק מכשיר הדגל Huawei P9 - הסמארטפון הראשון בעולם המצויד בעדשות לייקה.המכשיר פותח בשיתוף עם יצרנית המצלמות Leica Camera AG.

עוד ברשימת המוצרים של התאגיד הסיני,  שמיובאים לישראל: מגוון סמארטפונים ('לכל כיס', לעסקים ולפרטיים), טאבלטים, מודמים מתקדמים (לבית ולעסקים), נתבים, שעונים חכמים (עם קישור לסמארטפון ומגוון אפליקציות מותאמות לבריאות ולכושר) וצמידים בריאותיים. לכל המכשירים הנמכרים בארץ מסופקת תמיכה עברית ואחריות ל-3 שנים של היבואן הרשמי.

הנחה את האירוע רוני וולובלסקי, מנכ"ל טלרון טלקומוניקציה וחבר מזכירות אימ"ת. בראשית האירוע עמדו החברים דקת דומייה לזכרו של יצחק (איציק) לשם, מוותיקי האיגוד, שהלך לעולמו לפני כחודש.

איציק קנטי, יו"ר ארגון יועצי מערכות תקשורת: "לפני כחודש ימים נפרדנו מאיציק לשם, חבר ותיק ויקר של ארגון יועצי מערכות תקשורת, שנמנה על מייסדיי הארגון ומעמודי התווך שלו.

איציק לשם החל את דרכו כיועץ תקשורת בסמוך לשחרורו מצה"ל (כראש ענף עטרות) לפני עשרות שנים, ופעל רבות כיועץ לחברות, מלונות, ארגונים ומוסדות רבים. במסגרת תפקידו בחיל הקשר והתקשוב ובמהלך המחצית השנייה של שנות ה-60, היה שותף מלא לפיתוחן של מערכות תקשורת רבות, שפותחו עבור צה"ל בשת"פ עם התעשייה (בהן: מרכזת מרכ'20, מילואה  153, מרכזות ידניות רבות -עמדות מרכת  93 ועוד). לפני מספר חודשים הענקנו לאיציק תעודת חבר כבוד של הארגון. יהי זכרו ברוך".

 
ארגון יועצי מערכות תקשורת



 
 
Bookmark and Share