Telecom News - קבוצת לופטהנזה משיקה צ'אט בוט בפייסבוק לאיתור הטיסות הזולות ביותר

קבוצת לופטהנזה משיקה צ'אט בוט בפייסבוק לאיתור הטיסות הזולות ביותר

דף הבית >> חידושים הכרזות >> קבוצת לופטהנזה משיקה צ'אט בוט בפייסבוק לאיתור הטיסות הזולות ביותר
קבוצת לופטהנזה משיקה צ'אט בוט בפייסבוק לאיתור הטיסות הזולות ביותר
מאת: מערכת Telecom News, 13.11.16, 19:19צ'אט בוט
 
המדובר ב- Chatbot בפייסבוק בשם מילדרד, שמאתרת את הטיסות הזולות ביותר עד 9 חודשים קדימה.
 
התקשורת עם מילדרד, הצ'אט בוט החדש (תמונתה בתחתית המאמר), נעשית באנגלית ובגרמנית, באמצעות שיחה בצ'אט בפייסבוק, ואינה מצריכה מסירת פרטים אישיים מצד המשתמש. מילדרד מאתרת עבור הנוסע את הטיסות הזולות ביותר, ב-9 החודשים הקרובים, או לפי תאריכים ספציפיים, ימים, חודשים או חגים מסוימים.
 
מילדרד יודעת לזהות את שדה התעופה הקרוב ביותר, שממנו ממריאות טיסות של לופטהנזה ולאחר מכן את המחירים הנמוכים ביותר לטיסות יוצאות כמו גם לטיסת חזרה שבוע מאוחר יותר, וכן לפי מחלקות טיסה, נמלי המראה או יעדי הטיסה. רכישת הכרטיסים נעשית באמצעות אתר האינטרנט של לופטהנזה.
 
הבוט מילדרד, מבוסס על פלטפורמת עיבוד שפה טבעית (NLP) בשם Wit.ai, הבוט שולט בגרמנית ובאנגלית והוא שולט ב-2 ממשקים:
 
ממשק תכנות יישומים (API) לבסיס הנתונים של "שדה התעופה הקרוב ביותר של לופטהנזה", ששומר גם את הקודים הבינלאומיים בני 3 האותיות של השדות, כגון  FRAלפרנקפורט.
 
הממשק השני הוא לשירות המיקום הגיאוגרפי של גוגל, שבסיס הנתונים שלו מזהה מספר רב של אטרקציות תיירותיות ושמות של מקומות. למשל, אם המשתמש כותב "מגדל אייפל", התוכנה מזהה את יעד הטיסה כפריס. על סמך מידע זה, מילדרד מבקשת מבסיס נתוני "המחיר הטוב ביותר" של לופטהנזה את המחיר הנמוך ביותר לטיסת ההמשך המבוקשת.
 
השימוש במילדרד זמין למשתמשי iPhone ואנדרואיד באמצעות אפליקציית מסנג'ר בפייסבוק – כדי להתחיל בדיאלוג עם מילדרד, יש להקיש בחלון החיפוש "Lufthansa Bets Price".

לשיחה עם מילדרד במחשב שולחני, הזינו את הכתובת mildred.lh.com בחלון הדפדפן.
 
ב-2 המקרים יש צורך בחשבון פייסבוק.
 
ד"ר טורסטן ווינגנטר, מנהל החדשות הדיגיטלית בקבוצת לופטהנזה: "כבר היום, העומק המילולי של מילדרד משמעותי אבל חשוב להשיק את גרסת הבטא כדי שהיא תוכל ללמוד עוד. בשלב הראשון מילדרד תבין גרמנית ואנגלית ובהמשך תתווספנה עוד שפות".

צ'טא בוט מילדרד
 
 



 
 
Bookmark and Share