Telecom News - הפתעה בתביעה נגד התעלול של סלקום להחזרת סים (או קנס) בהתניידות

הפתעה בתביעה נגד התעלול של סלקום להחזרת סים (או קנס) בהתניידות

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> הפתעה בתביעה נגד התעלול של סלקום להחזרת סים (או קנס) בהתניידות
התפתחות דרמטית בתביעה של סיני ליבל נגד סלקום בעניין החובה להחזיר את הסים הישן בעת התניידות לחברה אחרת (או לשלם קנס גבוה עבור הסים המשומש והחסר כל ערך). השופטת החליטה לצרף את משרד התקשורת כנתבע. האם זה יביא להפסקת העוולה של החזרת הסים ללקוחות הסלולר של סלקום (שנטשו אותה)?
מאת: אבי וייס, 15.11.16, 07:30סיני ליבל

בלעדי: השופטת שלומית בן יצחק מבית המשפט בת"א החליטה להיענות לבקשת סיני ליבל (בתמונה) ולצרף את משרד התקשורת כנתבע בתיק, שהגיש סיני ליבל נגד סלקום (סיפור עצוב אותו חשפנו כאן וכאן).

החלטת השופטת מצויה כאן למתעניינים. הדיון ייערך ממש בימים הקרובים (מעניין אם משרד התקשורת יבקש דחייה, נוכח הזמן הקצר, שנותר למשרד להתכונן עד לדיון). 

לכן, שלחתי את השאלה הדחופה הבאה להנהלת משרד התקשורת:
"מה עמדת משרד התקשורת לאור צירופו לתיק הזה (עפ"י החלטת בית המשפט המצ"ב), בפרשה אותה חשפנו כאן וכאן?
היות וסלקום לא בפעם הראשונה מפרה את החוק, מפעילה שירותים ללא רישיון ומתעלמת מהוראות הרישיון שלה, מדוע לא יינקטו צעדים יותר דרסטיים מהקנסות, שהוטלו עליה עד כה, כדי "לרסן" את החברה ולאלץ אותה לפעול כחוק, למשל לנקוט בהליכים פליליים נגד מנהליה, או לשלול את רישיונה, כמוגדר בחוק התקשורת?"

את תגובת משרד התקשורת לא הצלחנו לקבל. ככל שתתקבל תגובה, נעדכן בהתאם.

יצויין, שסלקום קיבלה בחודשים האחרונים 3 קנסות כבדים ביותר ממשרד התקשורת, וכנראה לא למדה מזה שום לקח, ואף מעיזה להתלונן כנגד אחרים... 

האם ההתפתחות החדשה והדרמטית הזו תביא להפסקת הנוהג הבלתי חוקי של סלקום (וייתכן של עוד חברות סלולר), לדרוש את הסים בחזרה, בהליך מייגע וגוזל זמן, או לגבות קנס גבוה על הסים המשומש וחסר כל ערך מהמתניידים ממנה? האם הכסף, שנגבה שלא כדין מכל לקוחות סלקום (אלו ששילמו את הקנס בגלל התניידות), יוחזר להם?

נמתין ונדווח אחרי ההתפתחויות המרתקות בתיק צרכני מעניין זה, בו סיני ליבל, "מגן הצרכנים", יצא למאבק צודק נוסף, על חשבון כיסו וזמנו הפרטי (מה שמשרד התקשורת היה אמור לבצע).  

עדכון 16.11.16: סלקום הפסידה לבזק בתביעת ענק (ע"ס 34 מיליון ש"ח) בבית המשפט המחוזי בת"א. מפורט כאן. לא פלא. 
 
משפט



 
 
Bookmark and Share