Telecom News - עברה שנה (וקצת) ועדיין למשרד התקשורת הישראלי אין מנמ"ר

עברה שנה (וקצת) ועדיין למשרד התקשורת הישראלי אין מנמ"ר

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> עברה שנה (וקצת) ועדיין למשרד התקשורת הישראלי אין מנמ"ר
מועמדים לתפקיד מנמ"ר במשרד התקשורת "בורחים כל עוד נפשם בם" כשהם שומעים, שהם יהיו צריכים להיות כפופים בתפקידם לתמי לשם (סמנכ"ל בכיר למינהל ומשאבי אנוש). הפיגור והכאוס בעשייה במשרד התקשורת מעמיקים, בגלל שהמשרד נשאר בעידן הפקס (המצאה חשובה ביותר מהמאה ה-19). עדכון בתחתית הכתבה. 
מאת: אבי וייס, 15.11.16, 09:30תמי לשם

לפני כשנה חשפנו כאן את פיטוריו השערורייתיים של אופיר שלום לב-ארי, מי שהיה מנמ"ר משרד התקשורת (בשיטת "פיטורין בהפתעה" שנעשו, כמובן, ע"י תמי לשם, בתמונה משמאל, המומחית לתעלולים מהסוג הזה).

בינתיים, אופיר שלום לב-ארי מצא עבודה הולמת לכישוריו בבנק מוביל וזכה ב"נוק אאוט" בסיבוב ראשון בהתמודדות שלו מול תמי לשם בבית הדין לעבודה בת"א, כפי שחשפנו כאן.

אולם, עדיין אין מנמ"ר למשרד התקשורת. לכן, פניתי בדחיפות למשרד התקשורת בשאלה הבאה:
"מזה יותר משנה אין מנמ"ר במשרד התקשורת (ומי שמבצע בפועל את התפקיד אין לו את הכישורים לתפקיד כזה).
מתי יש צפי לאיוש התפקיד?".

תגובת משרד התקשורת:
"משרד התקשורת מתנהל על פי כללי מנהל תקין ולכשיבחר מנמ"ר, נודיע זאת למדיה האובייקטיבית".

על פי מה שבדקתי ושמעתי, מועמדים לתפקיד "בורחים כל עוד נפשם בם", כשהם שומעים, שהם אמורים להיות כפופים לתמי לשם וקוראים באתר זה מה תמי לשם עשתה למנמ"ר הקודם, שהיה איש מקצוע מהשורה הראשונה. 

המצב האומלל הזה מוביל לכך, שמשרד התקשורת ממשיך להתנהל "כבתקופת האבן", תוך גיבוי וחיפוי מה"קליקה". תקציבי מיחשוב במיליוני ש"ח נעלמו באופן מסתורי (כפי שחשפנו כאן), ועיקר השירות לציבור נעשה בפקס (שמתקלקל כמעט כל יום...), המצאה יוצאת מן הכלל מהמאה ה-19.

אין שבוע שבו אני לא מקבל תלונה מיבואן, שנתקל בבעיה הזו, שנקראת "שירות לציבור מאגף הספקטרום", שמנהל את נושא אישורי היבוא בפקס. כבר הפסקתי לענות לפונים, כי זה חסר טעם, כי "אין בידי להושיע".

באוגוסט 2016 (ולא בפעם הראשונה) פניתי למשרד התקשורת בשאלה הבאה:
"שוב אני מקבל תלונות על חוסר תפקוד של האגף ל"ניהול הספקטרום ורישוי תדרים" בכל הקשור לשירותים לציבור.
נטען, שכל מה שכתוב באתר המשרד לגבי קבלת קהל ומענה בתחום אישורי ציוד אלחוטי – לא פועל. רק הפקס פועל, אבל גם לפקס -  לא עונים...
מה קרה באגף הספקטרום בתחום השירות לציבור?"

התגובה ,שקיבלתי ממשרד התקשורת: "קבלת קהל – מתבצעת. עונים לפניות טלפוניות וגם הפקס פועל".

בתחילת ספטמבר 2016 שוב פניתי למשרד התקשורת כדלהלן:
"למרות התשובה, שקיבלתי כאן, אני ממשיך לקבל תלונות על בעיות בהשגת האגף, גם בטלפון וגם בפקס (בהקשר של אישורי ייבוא ציוד). האם משהו התפספס בתשובה של המשרד (למשל שמי שצריך לענות - עזב)?"

תגובה לא הצלחתי לקבל. לכן, פניתי שוב בסוף ספטמבר 2016 ולא הצלחתי לקבל מענה עד רגע זה. ככל שיתקבל מענה, נעדכן בהתאם. 

ככה זה בדיוק מתנהל. כאוס מוחלט מלווה בספינים.

זה לא מפריע לנהל "אקסלרטור" בלתי חוקי בתוך אגף הספקטרום (בנוסף לחשד שהתנהל ואולי עדיין מתנהל שם בית בושת, כפי שחשפתי כאן), תוך מסע שקרים וטשטוש האמת (נושא מוזר וחמור ביותר, אותו חשפתי כאן וכאן). 

עדכון 19.11.17: בעקבות החשיפה מיהרו במשרד התקשורת לבחור מנמ"ר\ית. שמו\שמה יפורסם בימים הקרובים. 
 
בתמונה: סמנכ"ל הספקטרום היוצא, נתי שוברט.
נתי שוברט



 
 
Bookmark and Share