Telecom News - נחנך המתחם השלישי והמדהים של מרקספייס עתידים במעמד ראש העיר ת"א

נחנך המתחם השלישי והמדהים של מרקספייס עתידים במעמד ראש העיר ת"א

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> נחנך המתחם השלישי והמדהים של מרקספייס עתידים במעמד ראש העיר ת"א
במתחם הראשון (מתוך ה-3) והמדהים לא פחות של  אקסלרטור מרקספייס בת"א מתוכנן לקום בקרוב המיזם TLV Generator, תפיסה מהפכנית ליזמים בתחילת דרכם. זו תכנית, שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום. יזמים ומפתחים יכולים עדיין להירשם למיזם. ההצלחה המהירה והמפתיעה של MerkSpace בישראל הובילה את היזמית והבעלים (ספיר שפיגל) לפתוח מתחם חדש בהולנד. 
מאת: אבי וייס, 25.11.16, 09:40ספיר שפיגל

היזמית והבעלים של שרשרת האקסלרטורים תחת שם המותג מרקספייס (MerkSpace) - ספיר שפיגל (בתמונה משמאל), השיקה אמש את המתחם השלישי והמדהים בעיצובו והתאמתו לצרכים של הסטארטאפיסטים.

המדובר במתחם ענק המיועד כולו ליזמים, ממש בבנין הראשון בכניסה לקריית עתידים בת"א.

ההשקה בוצעה במעמד ראש העיר ת"א (רון חולדאי), נכבדים רבים, יזמים, משקיעים, מנטורים וגם שגריר הולנד בישראל, בגלל שהמתחם הבא של מרקספייס ייחנך בקרוב בהולנד. 

ספיר שפיגל: "אני נרגשת להשיק היום את הסניף השלישי שלנו בתל-אביב. תוך זמן קצר ביותר הפכנו להיות אחד האקסלרטורים ומתחמי הסטארטאפים הגדולים ביותר בישראל.

אני מודה במיוחד להנהלת קרית עתידים ולעיריית ת"א בראשות רון חולדאי, שהתגייסו לסייע לנו להגשים את החלום.

אנו כבר התחלנו היום כאן במתחם עתידים, במקביל להשקת המתחם, בתחרות של יזמים בתחום 'ערים חכמות' ונמשיך כך בקצב בכל תחום, כי הפכנו תוך זמן קצר להיות הבית המועדף על יזמים בישראל".  

רון חולדאי (בתמונה משמאל עם ספיר שפיגל), ראש הרון חולדאי עם ספיר שפיגלעיר תל-אביב: "תודתי למנכ"ל עתידים, חברה שאני היו"ר שלה, ולמנכ"לית מרקספייס ולכל הצוות הנפלא והצעיר הקיים במתחם, מה שמבטיח, שתל-אביב-יפו תישאר לנצח עיר של צעירים וצעירים יצירתיים ויוזמים.

תפקידנו כעירייה להעצים את התהליך הזה ולכן אנו היינו בין הראשונים בעולם, שפתחתנו Co-Workspace עירוני, היינו בין הראשונים בעולם להשיק WiFi עירוני חופשי במתחמים הציבוריים, שבהם נמצאים צעירים ויזמים וכך אנו מעודדים לפתח מתחמים של סטארטאפים בעיר ת"א.

יש בת"א יותר סטארטאפים לקמ"ר או לתושבים מכל עיר אחרת בעולם. מרקספייס שכרה שטח מחברת קרית עתידים כדי ליצור מתחם חדש לצעירים, יזמים, שיקבלו מאתנו את כל השירותים הטובים, שאנו יכולים להעניק להם, כדי שיגשימו את החלומות שלהם. אני מקווה, שהיזמים ירגישו כאן כמו בבית. יישר כוח ליזמים הצעירים של תל-אביב".

שגיא ניב, מנכ"ל עתידים: "לקרית עתידים, להביא לכאן את מרקספייס, זה מהלך אסטרטגי הפותח את השער לקהילת היזמים הצעירים, שתביא סביבת אקוסיסטם שלם של עולם היזמות לכאן. אני מכריז כאן ובגלוי, שבכוונתנו להיות 'בירת הסטארטאפים' של צפון תל-אביב ולהוביל בתחום הזה". 

מיזם TLV Generator
המיזם שיוצא כעת לדרך, ימוקם, על פי התכנון, במתחם מרקספייס הראשון (מתוך ה-3) המדהים בעיצובו בתל-אביב. הסיבה להקמת המיזם היא העובדה הבאה: 96% מהסטרטאפים לא שורדים את השנה הראשונה. הפתרון המהפכני של TLV Generator בא לשנות את המצב הזה מיסודו..הסבר נרחב על הרעיון - כאן וכאן 

בקצרה ו"על קצה המזלג": זו תכנית, שהופכת כל רעיון למוצר (MVP) תוך 120 יום.

מעל ל-40 יזמים נרשמו כבר לתכנית, מהרגע שהיא פורסמה לפני כשבוע, ותהליך המיון הקפדני של הרעיונות והיזמים החל. עדיין ניתן להירשם.

יש לך רעיון מצוין אך אין לך צוות פיתוח או מוצר? זו תכנית ראשונה בישראל המאיצה גם את היזמים וגם את הרעיון והופכת אותו במהירות למוצר. החל הרישום למחזור הראשון, שייפתח בתחילת 2017. פרטים נוספים וטופס הרשמה - כאן. 

בתמונה: אריאלה סוויד, מייסדת משותפת ומנהלת הקהילה, TLV Generator, עם ראש העיר ת"א, רון חולדאי, אחרי שקיבל הסבר על מיזם TLV Generator והביע את התפעלותו מהמהלך החדשני לקידום היזמים הצעירים של ישראל, בת"א:
רון חולדאי ואריאלה סוויד



 
 
Bookmark and Share