Telecom News - סלקום הגישה "עתירה מנהלית" נגד הקנסות שהוטלו עליה בחודשים האחרונים

סלקום הגישה "עתירה מנהלית" נגד הקנסות שהוטלו עליה בחודשים האחרונים

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> סלקום הגישה "עתירה מנהלית" נגד הקנסות שהוטלו עליה בחודשים האחרונים
חברת סלקום הגישה לאחרונה עוד 2 עתירות מנהליות נגד 2 הקנסות האחרונים, שהוטלו עליה ע"י שמילה מימון (סמנכ"ל בכיר לפיקוח ולאכיפה, שמונה למשנה מנכ"ל משרד התקשורת). גם על הקנס הראשון בשרשרת הגישה סלקום עתירה מנהלית.
מאת: אבי וייס, 27.11.16, 13:05שמילה מימון

חשיפה: באופן מפתיע, ללא כל פרסום, עלו היום לאתר משרד התקשורת שתי הודעות ללא תאריך על "עתירה מנהלית" של סלקום נגד 2 הקנסות האחרונים, שהוטלו עליה. להלן צילום ההודעה מאתר משרד התקשורת:
משרד התקשורת
אם לוחצים על שני הלינקים החדשים שעלו היום מתברר ש:
  • עתירה אחת הוגשה ע"י סלקום ב-30 באוקטובר (כאן) על הקנס, שהוטל עליה באוגוסט (מפורט כאן). למה ההודעה הזו עולה לאתר משרד התקשורת רק היום, באיחור של כמעט חודשיים? ככה משרד התקשורת רגיל לעבוד - בכאוס.
  • עתירה שנייה הוגשה ע"י סלקום ב-20 בנובמבר (כאן) על הקנס, שהוטל עליה בסוף ספטמבר (מפורט כאן). הקנס הזה משום מה הוחבא מהציבור יותר מחודש עד שחשפתי אותו (למה הוחבא? - כבר עניתי: כאוס). 
2 העתירות הללו מצטרפות לעתירה קודמת (כאן) מ-29 ביוני נגד הקנס הראשון בשרשרת, שהוטל על סלקום במאי (שמפורט כאן). כך, שסה"כ סלקום הגישה 3 עתירות לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד 3 הקנסות בשרשרת, שהוטלו עליה בחודשים האחרונים ע"י שמילה מימון (בתמונה), כיום המשנה למנכ"ל משרד התקשורת.

כנראה, שסלקום לא רוצה ללמוד מה זה "שירות לציבור", "מילוי תנאי הרישיון" ו"ציות לחוק", וכנראה הנהלת סלקום חושבת, שלשלם לעורכי דין זה יותר זול מאשר לציית לחוק ולשרת בנאמנות את ציבור לקוחותיה. היא גם מתמודדת מול סיני ליבל בבית משפט בנושא "תעלול החזרת הסימים". רק היום סלקום הודיעה (כמפורט כאן) על הרחבת השירותים הבלתי חוקיים שלה בתחום הטלוויזיה. איש לא עושה דבר בעניין השערורייה הבלתי חוקית המתמשכת הזו, שדומה להפליא לשערורייה ארוכת השנים של צפצוף גולן טלקום על הכל, מה שהוביל אותה לבסוף למצב די קשה (בלשון המעטה). נקווה, שהשופטים יבינו את המצב החמור שנוצר כאן (של צפצוף מתמשך של סלקום על כל נורמה וחוק) ויעמידו את סלקום במקום

עדכון 15.1.17: בית המשפט המחוזי בתל אביב, דחה (ב- 10.1.17) את עתירתה של סלקום נגד עיצום כספי (קנס) בסך 1.5 מיליון ש"ח (כמפורט כאן) שהטיל עליה משרד התקשורת. המשרד קבע, כי סלקום הפרה את תנאי רשיונה בנוגע למסירת פרטי תוכנית ההתקשרות עם לקוחותיה. הרישיון קבע, כי יש להעביר ללקוחות דף ובו ייכללו בבירור עיקרי התוכנית והתשלומים. בנוסף, סלקום חויבה בתשלום הוצאות בסך 20,000 ש"ח. בהחלט זו החלטה חשובה לצרכנים. 
בית המשפט



 
 
Bookmark and Share