Telecom News - HOT mobile השיקה לראשונה בישראל את MIRS 4G

HOT mobile השיקה לראשונה בישראל את MIRS 4G

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> HOT mobile השיקה לראשונה בישראל את MIRS 4G
HOT mobile השיקה לראשונה בישראל את MIRS 4G
מאת: מערכת Telecom News, 29.11.16, 21:31MIRS 4G

הוט מובייל השיקה שירותי ווקי טוקי מתקדמים על גבי רשתות תקשורת מהירות. MIRS 4G ייתמך על גבי סמארטפונים סטנדרטיים בעלי מערכת הפעלה אייפון / אנדרואיד.

חברת הסלולר HOT mobile, השיקה לראשונה בישראל את הדור הבא של שירות הווקי טוקי - MIRS 4G. שירות פותח ע"י הוט מובייל באמצעות חברת Kodiak העולמית בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח.

טכנולוגיית הווקי טוקי המתקדמת POC (Push To Talk Over Cellular) פועלת על גבי רשתות התקשורת המהירות: 3G, 4G (LTE) , WiFi  עם פריסה רחבה במעל 1700 אתרי LTE ובהמשך בקרוב .LTE Advanced

השירות החדש מאפשר ללקוחות ליהנות משימוש במכשיר אחד עבור כל צרכי הסלולר שלהם: שיחות סלולר, גלישה מהירה ושיחות ווקי טוקי. יתרון משמעותי לשירות החדש הוא באפשרות, שהוא ייתמך באמצעות סמארטפונים סטנדרטיים, בעלי מערכת הפעלה של אייפון / אנדרואיד ובנוסף על גבי מכשירים ייעודיים מוקשחים.

שירותי הווקי טוקי של הוט מובייל, נועדו לשרת מגוון לקוחות עסקיים מתעשיות וורטיקאליות שונות: ביטחון, חירום, הובלה ותחבורה, בניה, תשתיות ועוד, כשעד כה סיפקה החברה את השירות באמצעות מכשירים ייעודיים על גבי רשת ה-iDEN.

את שירות MIRS 4G החדש ניתן יהיה לתפעל באמצעות אפליקציה פשוטה להתקנה, שתאפשר קיום שיחות ווקי טוקי "ללא הגבלה" לקבוצות או ליחידים. זאת, בנוסף לביצוע שיחות סלולר וגלישה חופשית באינטרנט באמצעות המכשיר. השירות החדש מתאפיין ברמת שרידות ואיכות שמע גבוהה ובזמן השהייה נמוך ביותר ומציע מגוון כלים לניהול נכון ואפקטיבי של התקשורת בעסק, כגון: ממשק מוקדן נייח, Dispatcher, שמאפשר ניהול ויצירת קשר עם המשתמשים על בסיס מיקום, ממשק לניהול ולהגדרת קבוצות המשתמשים על ידי הלקוח ללא צורך להגדיר בכל מכשיר בנפרד, פתרון תקשורת מאובטח ומוצפן, זמן תגובה מהיר, תמיכה במגוון שפות ועוד.

במסגרת ההשקה תציע החברה מגוון רחב של מכשירים ייעודים מוקשחים ואביזרי ווקי טוקי תומכים במחירים אטרקטיביים. השירות יהיה בעלות של 49 ש"ח לחודש ויכלול  שיחות ווקי טוקי ללא הגבלה עבור כל מנוי ובנוסף ממשק לניהול קבוצות המשתמשים. עבור ממשק המוקדן הנייח Dispatcher המחיר 100 ₪ לחודש כולל שיחות ללא הגבלה.

אסף עופר, מנכ"ל HOT mobile: "שירות  MIRS 4G מהווה פתרון טכנולוגי חדשני, שבכוחו לתרום למגוון הרחב של לקוחותינו בתחומי עסוק שונים. השירות מקנה את האפשרות לניהול עסק על כל המשתמע מכך בלחיצת כפתור אחת דרך הסמארטפון בצורה מיטבית, אפקטיבית ויעילה. החברה פועלת ללא ליאות במטרה להביא ללקוחות את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשילוב חווית שירות איכותית ופרסונלית".
 
יש לציין, שהוט מובייל פועלת במסגרת הסכם שיתוף רשתות עם פרטנר, במסגרתו נהנים מנויי HOT Mobile משירותי דור רביעי על גבי רשת איכותית ומתקדמת מסוגה בישראל בעלת הכיסוי הנרחב בישראל וגלישה מהירה ביותר, עם יותר מ-1,400 אתרים. 



 
 
Bookmark and Share