Telecom News - "השינוי הארגוני" במש' התקשורת נתקע בסנקציות העובדים נגד שמילה מימון

"השינוי הארגוני" במש' התקשורת נתקע בסנקציות העובדים נגד שמילה מימון

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> "השינוי הארגוני" במש' התקשורת נתקע בסנקציות העובדים נגד שמילה מימון
מהלכי "השינוי הארגוני" לקראת "שחר טכנולוגי חדש" במשרד התקשורת, שיזם המנכ"ל (שלמה פילבר), לא התקדמו לאיזה מקום ברור וכעת הן נתקעו בסנקציות, שהכריז ועד העובדים של משרד התקשורת, סנקציות, שמופנות למשנה החדש למנכ"ל - שמילה מימון. 
מאת: אבי וייס, 9.12.16, 08:00שמילה מימון

בלעדי: בדיוק כפי שחזיתי, הבלוף, שמכונה "שינוי ארגוני" במשרד התקשורת, מה שאמור היה להוביל ל"שחר טכנולוגי חדש בעולם התקשורת הישראלי", כפי שהצהיר ולא אחת המנכ"ל, שלמה פילבר, השינוי הזה מתפוגג והופך לפלופ אחד גדול

לכן, שלחתי בדחיפות להנהלת משרד התקשורת ביום 6.12.16 את השאלות הבאה:
"1. מה בדעת משרד התקשורת לעשות לנוכח הסנקציה המוזרה (שכן לא הוכרז "סכסוך ארגוני" במשרד התקשורת) שבו ועד העובדים הורה לעובדים לא לעמוד בקשר עם שמילה מימון (המשנה למנכ"ל החדש, בתמונה משמאל) ולא לדבר אתו בכלל (בעניינים שיש להם השלכה ו\או נגיעה ב"שינוי הארגוני" במשרד התקשורת)?
2. האם שמילה מימון סיים את תפקידו במועצת הכבלים והלוויין (כפי שנכתב בגלובס כאן: "שמילה כיהן בעבר גם כחבר מועצת הכבלים והלוויין.")?"

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל, אעדכן בהתאם.

לא לדאוג. תשובה לא אקבל. די ברור למה.

המדובר בכישלון קולוסאלי של המנכ"ל (שלמה פילבר), שאין לו "מושג ירוק" איך להשלים את "השינוי הארגוני" ש"בישל" במשרד התקשורת, בעלות של כ-1.3 מיליון ש"ח, בהוצאות, שנשפכו לריק לחברת ייעוץ ב"פטורים ממכרז" אותם "בישלה" (בין היתרתמי לשם.

המדובר בייעוץ ארגוני, שכל סטודנט בשנה א' באחת מהפקולטות לניהול הקיימות בישראל יכול היה לבצע בהתנדבות במסגרת עבודת גמר לתואר. מה גם שהשינוי הזה עד כה הוא תיאורטי לחלוטין, במיוחד לאור הסנקציות של עובדי המשרד, שכלל לא עברו לאיזה "מבנה ארגוני חדש" וכעת הם מסרבים לדבר עם שמילה מימון, שאמור היה להוביל את העובדים למבנה הארגוני החדש.

כך, מדובר כאן ב"שינוי ארגוני מהפכני", שעד כה התבטא בכך, ש-2 בעלי תפקידים בכירים קיבלו תארים חדשים ותוספות בשכר ובתנאים האישיים שלהם: שמילה מימון קיבל מינוי כ"משנה למנכ"ל" וגדעון שטרית (השיבוט של שמילה מימון), קיבל מינוי של "ראש אגף".

שלמה פילבר בעצמו הודה בשיחות סגורות, שהוא מקיים במשרד, שהשינוי הארגוני הזה הוא רק "סתם", משהו מינורי, שלא צריך להתייחס אליו ברצינות. כלומר: ספין בעלות של 1.3 מיליון ש"ח. 

לגבי השאלה השנייה שלי: סיום כהונתו של שמילה מימון כחבר במועצת הכבלים והלוויין: מדובר בניצחון של Telecom News. אתר זה הוביל בוודאות לפרישה של שמילה (מפורט כאן בכתבה תחת הכותרת: "מדוע שמילה מימון לא מתפטר (או מפוטר) מחברותו במועצת הכבלים והלוויין".

שמילה מימון החל לעסוק לאחרונה בענייני התאגיד החדש "כאן", מטעמו של השר והמנכ"ל (במטרה לטרפד את הקמת התאגיד). ברור היה, ששמילה אינו יכול לעסוק בפיקוח וחקירה במעשי תאגיד ממשלתי אחר ("כאן"), בזמן שהוא חבר מועצה בכיר בתאגיד ממשלתי, שעוסק בתחומים זהים או מקבילים: "מועצת הכבלים והלוויין". לכן, ההתפטרות שלו ממועצת הכבלים והלוויין הייתה במקומה. תמי לשם (גם כן חברת מועצת הכבלים והלוויין) אמורה לעשות בדיוק אותו דבר

 
 



 
 
Bookmark and Share