Telecom News - מבצע חד פעמי לסיום 2016: חיבור והגנת VPN ב-3.29 דולרים לחודש בלבד

מבצע חד פעמי לסיום 2016: חיבור והגנת VPN ב-3.29 דולרים לחודש בלבד

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> מבצע חד פעמי לסיום 2016: חיבור והגנת VPN ב-3.29 דולרים לחודש בלבד
לאחר הצלחה מסחררת של מבצעי Cyber Monday, יוצאת החברה המובילה בעולם - NordVPN (שיש לה גם שרתי הצפנה ואבטחה בישראל), בפתרון להגנה על מחשבים מכל סוג וסמארטפונים מפני כל איום, במבצע לקראת סיום שנת 2016 של שירות מלא עם כל היכולות ב-3.29 דולרים לחודש בהתחייבות לשנתיים. זו הנחה של 72% מול המחיר הרגיל של השירות. הקופון להנחה מצוי כאן למטה.
מאת: מערכת Telecom News, 11.12.16, 08:00NORDVPN

רמת ההגנה האישית של מחשבים נייחים וניידים לרבות סמארטפונים וטאבלטים של תושבי ישראל (לקוחות פרטיים עד עסקיים קטנים) היא מאוד נמוכה. אך לאחרונה דיווחנו כאן, שישראל היא בין המדינות עם רשתות ה-WiFi המסוכנות ביותר בעולם. 

פתרון האבטחה של התעבורה ברשת האינטרנט הטוב ביותר הקיים כיום בעולם (ראה ניתוחים ו"מבחני דרך" משווים גם לפתרונות מתחרים: כאן וכאן), הוא הפתרון של חברת NordVPN, שהיא אחת הבודדות, שיש לה גם נוכחות מלאה בישראל. חברה זו מספקת מגוון שירותי הגנה והצפנה הרחב ביותר מכלל המתחרים, במחיר אחד הכולל הכל, ל-6 מכשירים שונים שיש ללקוח (או לבני משפחתו).

פרטים נוספים על שיטת ההגנה של VPN כשיטת ההגנה המושלמת הקיימת כיום על הגלישה הניידת והנייחת ועל הגנת הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

כעת, לאחר ההצלחה המסחררת של המבצע הקודם, חברת NordVPN יוצאת למבצע נוסף לתקופת זמן מוגבלת (מבצע שיימשך עד ה-10.1.17) בשם Special Holiday Deal לחיבור במחיר מגוחך של 3.29 דולרים לחודש כולל הכל, בהתחייבות לשנתיים (עם יכולת חרטה והחזר מלא של הכסף בחודש הראשון).

זו הנחה ממש מטורפת וחד-פעמית של 72% מול המחיר הרגיל של השירות. ההרשמה למבצע כאן ובעת ההרשמה יש להקליד במקום המתאים בעת סיום ההרשמה והיציאה לתשלום באמצעות כרטיס אשראי את קוד הקופון הזה: HolidaySpecial. תשומת לב שתוקף הקופון הזה הוא עד 10.1.17. גלישה בטוחה לכולנו!
 
NordVPN



 
 
Bookmark and Share