Telecom News - חברת Visa מציגה פתרון תשלום B2B בינ"ל המבוסס על טכנולוגיית בלוקצ'יין

חברת Visa מציגה פתרון תשלום B2B בינ"ל המבוסס על טכנולוגיית בלוקצ'יין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> חברת Visa מציגה פתרון תשלום B2B בינ"ל המבוסס על טכנולוגיית בלוקצ'יין
חברתVisa  מציגה פתרון תשלום B2B בינלאומי המבוסס על טכנולוגיית בלוקצ'יין
מאת: מערכת Telecom News, 12.12.16, 20:55בלוקצ'יין

תשתית Blockchain תעניק ללקוחות עסקיים אמצעי מהיר ושקוף להעברת תשלומים בכל רחבי העולם.
 
Visa מאפשרת בימים אלה, חשיפה ראשונה של  Visa B2B Connect - פלטפורמה חדשה, שפיתחה עבור מוסדות פיננסיים. זהו אמצעי פשוט, מהיר ומאובטח לביצוע תשלומים בין-עסקיים (B2B) בכל רחבי העולם.
 
Visa מפתחת את מערכת Visa B2B Connect עם סטארטאפ הטכנולוגיה מקליפורניה Chain שמשתף פעולה עם ארגונים מובילים בפיתוח, פרישה והפעלה של רשתות בלוקצ׳יין, שתומכות במוצרים ושירותים פיננסיים פורצי דרך, Chain היא המפתחת של פרוטוקול Chain, שנמצא בבסיסה של Chain Core, פלטפורמת בלוקצ׳יין זוכת פרסים. הסטארטאפ נוסד ב-2014 וגייס מימון של יותר מ-40 מיליון דולרים מ- Khosla Ventures, RRE Ventures ושותפים אסטרטגיים אחרים, לרבות Capital One, סיטיגרופ, Fiserv, נאסד״ק, אורנג׳ ו-Visa.
 
 Visaעושה שימוש ב-Chain Core, תשתית בלוקצ׳יין ארגונית, שמאפשרת לבצע עסקאות כספיות דרך רשתות בלוקצ׳יין פרטיות ומותאמות אישית. מערכת התשלומים המבוססת על טכנולוגיה זו מאפשרת לבנקים להעביר תשלומים בינלאומיים בסכומים גבוהים עבור לקוחותיהם העסקיים. Visa B2B Connect, שמנוהלת במלואה ע"י Visa, תסייע ליצירת תהליך מוסדר, שיאפשר לנהל את התשלום כולו בהתבסס על תקני העבודה שלה.
 
עם Visa B2B Connect, החברה שואפת לשפר את האופן, שבו תשלומי B2B בינלאומיים מתבצעים כיום, זאת באמצעות הצגת עלויות ברורות, זמן אספקה משופר (המערכת פועלת כמעט בזמן אמת) ושקיפות של תהליך התשלום. כל אלה יאפשרו להפחית את ההשקעה ואת המשאבים הדרושים הן לבנקים והן ללקוחותיהם העסקיים כדי להעביר ולקבל תשלומים עסקיים.
 
Visa B2B Connect, שתושק בגרסת נסיון ב-2017, תשפר את תחום תשלומי ה-B2B באמצעות מערכת שהיא:
 
צפויה ושקופה: הבנקים והלקוחות העסקיים שלהם מקבלים עדכונים, התראות ואישורי תשלום כמעט בזמן אמת.
 
מאובטחת: עסקאות חתומות עם קישורים מוצפנים מבטיחות מערכת דיווח קבועה.
 
אמינה: כל הגורמים הפועלים ברשת הם משתתפים מוכרים בארכיטקטורת בלוקצ׳יין פרטית מורשית, שמופעלת ע"י Visa.
 
ג׳ים מקרת׳י, סגן נשיא, חדשנות ושותפויות אסטרטגיות ב-Visa: ״זה הזמן המתאים ביותר עבור קהילת העסקים הבינלאומית לנצל את היתרונות, שמציעות טכנולוגיות תשלום חדשות, ולשפר כמה מהתהליכים הבסיסיים ביותר הכרוכים בתפעול יומיומי של ארגונים. אנו מפתחים את הפתרון החדש כדי להעניק לשותפינו במוסדות פיננסיים דרך יעילה ושקופה לבצע תשלומים בכל רחבי העולם״.
 
אדם לדווין, מנכ״ל Chain: ״זו אבן דרך מרגשת בשיתוף הפעולה שלנו עם Visa. זכינו לתמוך במאמציה של Visa לשפר את השירות, שהיא מעניקה ללקוחותיה, ולעצב את עתיד המסחר הבינלאומי עם החידוש הזה, שתומך בבלוקצ׳יין. הפיתוח יאפשר למוסדות פיננסיים וללקוחותיהם בעולם לפשט ולייעל תשלומים עסקיים״.
 
 



 
 
Bookmark and Share