Telecom News - מיוזלופ-Museloop-אפליקציה בחינם ההופכת ביקור במוזיאון למשחק חווייתי

מיוזלופ-Museloop-אפליקציה בחינם ההופכת ביקור במוזיאון למשחק חווייתי

דף הבית >> לגיקים >> משחקים חופשיים >> מיוזלופ-Museloop-אפליקציה בחינם ההופכת ביקור במוזיאון למשחק חווייתי
מאת: מערכת Telecom News
12/12/16,  22:27
מטרת / הייעוד של התוכנה: מטרת האפליקציה Israel Museum היא להפוך ביקור שגרתי במוזיאון לחוויה אינטראקטיבית, מסקרנת ומעודדת למידה משמעותית ולייצר עבור המבקרים בכל הגילאים, הורים וילדים כאחד, סיור משחקי עשיר בתוכן. למידה באמצעות משחקים הופכת את תהליך הלמידה לחווייתי, מעניין, מסקרן ומאתגר.
שם התוכנה: Israel Museum
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: מוזיאונים הם עוגן תרבותי חשוב. אולם, לעתים נדרש תיווך של המידע למשתתפים. מסיבה זו מציעים מוזיאונים רבים סיורים מודרכים, אך גם הם בקצב ובהתקדמות מוכתבים מראש ולא נגישים לכל המבקרים.
 
האפליקציה בחינם (בעברית ובאנגלית) משמשת כלי לתיווך בין מוצגים במוזיאון לילדים ובני נוער, ומשלבת משחק ותוכן ליצירת למידה משמעותית. התכנים משתנים בין התערוכות והתצוגות השונות ומפותחים בשיתוף פעולה עם המוזיאון המארח. בשלב זה, האפליקציה זמינה לביקור ב-3 מוזיאונים (מוזיאון ישראל, מוזיאון תל אביב ובית התפוצות) ובמהלך 2017 צפויה להשתלב בכ-10 מוזיאונים ברחבי הארץ. 

כיצד מיוזלופ עובדת?
1.    לאחר הורדת האפליקציה, יש לבחור את המוזיאון בו מבקרים ומבין התערוכות הזמינות.
2.    כל תערוכה מציעה 10-20 "תחנות" כאשר בכל תחנה מתגלה חווייה משחקית אחרת.
3.    כדי לשחק על המבקרים לעמוד מול המוצגים בתערוכה, להתבונן בהם ולהשיב בהתאם.
 
מייסדי הסטארטאפ הישראלי מיוזלופ הם קרן ברלר CEO, נתלי הלף CMO ודור זומר CTO. הסטארטאפ הוא בוגר חממת החדשנות MindCET מבית המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) לחינוך ולמידה (EdTech – Education Technology).

מסך מיוזלופ

 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share