Telecom News - מיקרוסופט מעלה הילוך בענן

מיקרוסופט מעלה הילוך בענן

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> מיקרוסופט מעלה הילוך בענן
מיקרוסופט מעלה הילוך בענן
מאת: חיים חביב, 13.12.16, 17:44סקוט גאת'רי

נחשפו מגוון חידושים בפתרונות הענן של Microsoft Azure. מפתחי אפליקציות יוכלו לשלב בקלות יכולות של עיבוד תמונה, וידיאו ודיבור, תרגום שפה, חיפושים מתקדמים ברשת ועוד ללא צורך במומחיות.

מיקרוסופט ישראל אירחה בשבוע שעבר בתל אביב את כנס הטכנולוגיה הבינלאומי של החברה Microsoft Tech Summit, אירוע 'נודד', שהתקיים עד כה ב-5 מדינות וצפוי להקיף עוד 18 מדינות.

אורח הכבוד של הכנס היה סקוט גאת'רי (Scott Guthrie) (בתמונה משמאל), סגן נשיא בכיר במיקרוסופט, מנהל תחום הענן והמחשוב הארגוני, שפתח את מושב המליאה. סקוט גאת'רי עמד בראש משלחת בכירים של החברה, שנשאו הרצאות בפני כ-2,000 אנשי IT ומפתחים מכל מגזרי המשק, שהגיעו לכנס.

סקוט גאת'רי: "הענן הוא שינוי דורי בעולם המחשוב והשפעתו ניכרת בכל ארגון עסקי, כולל על מיקרוסופט. בשנים הקרובות כל ארגון יצטרך לפתח אסטרטגיה, שתאפשר לו לנצל את היכולות החדשות, שהענן מציע.

ארגונים יחתרו לאמץ פתרונות ענן לשיפור היעילות והתהליכים העסקיים. ארגונים יפתחו אפליקציות חדשות, שתאפשרו להם לתקשר בצורה יעילה יותר עם הלקוחות ולייעל את הפעילות העסקית. זאת, תוך ניצול טכנולוגיות דאטה חדשות, אינטליגנציה מלאכותית, IoT ועוד. ארגונים ידרשו, שהפתרונות יהיו מאובטחים וניתן יהיה לנהלם באופן מרוכז.      

פלטפורמת הענן של מיקרוסופט, Azure, מציעה כיום היצע פתרונות למגוון רחב ביותר של תרחישים עסקיים. היא כוללת כלים למשתמש, אפליקציות עסקיות, סביבות פיתוח, כלי ניתוח דאטה, מערכות אבטחה וניהול ותמיכה בניידות. כל זאת, תוך תמיכה בסביבות מגוונות, לרבות לינוקס. מיקרוסופט היא הספק היחיד המספק תמיכה היברידית משולבת הן בחוות שרתים מקומיות והן בענן הציבורי. לא מדובר רק בקישוריות ביניהם אלא בתמיכה עקבית בכל מערך המידע, כולל: כלי פרודוקטיביות ויישומים עסקיים, אימות משתמשים, מערכות ניהול ואבטחה, מסד הנתונים והאפליקציות ותשתיות הליבה.  

פלטפורמת Azure פרוסה כיום ב-38 אתרים בעולם, יותר מאשר גוגל ו-AWS  גם יחד. פריסה זו מאפשרת למפתחים להריץ אפליקציות בסמיכות גיאוגרפית ללקוחותיהם ולהתחרות בשווקים נוספים. מיקרוסופט ממשיכה לפתוח חוות ענן נוספות ברחבי העולם. כיום 90% מהחברות הגדולות בעולם הן של לקוחות שירותי הענן של מיקרוסופט לרבות: BMW, סמסונג, רולס רויס, פורד, GE ועוד".

בהרצאתו,  סקר גאתרי את השירותים הקוגניטיביים של Azure, שמאפשרים לכל מפתח לשלב בקלות באפליקציה שלו יכולות של עיבוד תמונה, וידיאו ודיבור, תרגום שפה, חיפושים מתקדמים ברשת ועוד. כל זאת, ללא צורך במומחיות בתחומי יכולות קוגניטיביות, תוך שימוש בממשקי תכנות מוכנים לשימוש בפלטפורמה. שירותים אלה תומכים באוסף שפות תכנות, כגון: .Net, Java, Python, NodeJS ועוד ע"י חשיפת REST API.

באירוע התקיימו 72 הרצאות, שחשפו בפני המקצוענים תמונה מפורטת של עולם הענן של מיקרוסופט כולל: תשתיות IT וענן, פלטפורמת האפליקציות, אבטחה, תקשורת, IoT, ביג דאטה ו-BI, ניהול, רשתות חברתיות לארגונים ושורה ארוכה של נושאים נוספים.

בנוסף להרצאות הוזמנו המשתתפים להשתתף בסדנאות מותאמות למפתחים ולאנשי ,IT שאפשרו להם התנסות במגוון הפתרונות החדישים ביותר של החברה. לצד הכנס התקיימה גם תערוכת שותפים, שחשפה בפני המשתתפים מערך מקיף ומתקדם של פתרונות ושירותים המוצעים כיום לכל ארגון ועסק.  

בתמונה: סקוט גאת'רי ושלי לנצמן מנכ"לנית מיקרוסופט ישראל
 
מיקרוסופט

 
 
    



 
 
Bookmark and Share