Telecom News - אילן יהושע מנכ"ל ARROW ECS ישראל: הטרנדים ל-2017 ואתגרי המנמ"ר

אילן יהושע מנכ"ל ARROW ECS ישראל: הטרנדים ל-2017 ואתגרי המנמ"ר

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> אילן יהושע מנכ"ל ARROW ECS ישראל: הטרנדים ל-2017 ואתגרי המנמ"ר
אילן יהושע מנכ"ל ARROW ECS ישראל: הטרנדים ל-2017 ואתגרי המנמ"ר
מאת: מערכת Telecom News, 19.12.16, 07:40אילן יהושע

אחת המטרות היום גם באבטחת מידע היא לעבור כמה שיותר לאוטומציה, מה שהופך את הטיפול למהיר יותר, זול ויעיל יותר.

לקראת סיום 2016 מביט אילן יהושע, (בתמונה), מנכ"ל ARROW ECS  ישראל, קדימה אל 2017:

שאלה: מהם הטרנדים הבולטים ביותר שיובילו את 2017?
תשובה: "אנו רואים 2 טרנדים בולטים, שישלטו בשנה הבאה:
  • ביג דאטה,
  • חיבור מעמיק יותר לעולם אבטחת המידע.
בעולם של ביג דאטה ניתן ללמוד על כל המכשירים המחוברים לרשת, לנתח נתונים ומידע וכתוצאה מכך להשליך על דברים אחרים. כך לדוגמה, ניתן לזהות התנהגות מסוימת ברשת וליישם כל מיני מנגנוני אבטחת מידע בתוך הארגון ומחוצה לו.

כיום חברות הולכות לכיוון של אבטחת מידע בענן. החיבור של ביג דאטה למערכות ההגנה מאפשר הגנה יעילה לרשת וקבלת אינפורמציה וגם איתור מרחוק של בעיות.

בעזרת מערכות מתקדמות ניתן לאתר מבעוד מועד בעיות ברשת או פריצה באבטחת מידע וכתוצאה מזה להפעיל מערכת הגנה או להתריע.

תתחזק המגמה, שבה במרבית הארגונים הלקוח קונה שירות הכולל את כל הצרכים שלו, כמו חדר בקרה ותשתית, ללא צורך ברכישת התוכנות ובכך לומד כיצד למנוע התקפות. היתרון - ניהול כל המידע והתשתית ממקום אחד".

שאלה: כיצד ARROW ECS משתלבת בטרנדים מובילים כמוIoT ?
תשובה: "החברה בוחנת כל הזמן התפתחויות והזדמנויות חדשות בשוק המקומי. אנו מתמקדים בעזרה לארגונים ומנהלי מערכות מידע לעבד ולקלוט את מגמת המהפכה במיוחד מבחינת פישוט של תשתית ניהול הרשתות ומערכות המחשוב, גמישות השכבות, הפשטת הרשת, ניהולה וחיבור לעולם הענן.

הענן ההיברידי זה נושא מאוד חם כיום. בנוסף, אנו רואים יותר ויותר חברות העוברות למכור גם אפליקציות מעבר לתוכנות וגם שירותים המשולבים באפליקציה בתוך ענן. הן מציעות תחזוקה ופישוט תהליכים והן מסוגלות לחסוך הרבה מבחינת עבודה ותחזוקה.

עולם ה-IoT  מדבר על מוביליטי, אבטחה וענן, כאשר כל דבר מתחבר לאינטרנט. ברמה הארגונית, כל המערכות הקיימות מסביב יכולות לקבל אליהן את כל המידע בארגון. כך, שניתן ללמוד באמצעותן מה קורה, גם לטובת אבטחת מידע.

לדוגמה: סנסור המגלה, שעובד לא נמצא במשרד, אבל המחשב שלו עובד, יכול לאתר, שמשהו לא כשורה ולטפל בכך. מכשירים נוספים מתחברים לאינטרנט ויוצרים מידע רב ומאפשרים לנו להפעיל מידע גם מרחוק".

שאלה: מה המסר שלך כחברת הפצה למנמ"רים בישראל?
תשובה: "על המנמ"ר לבדוק את מהירות התגובה שלו ברשת. אחד הכלים, שעוזרים להתמודד במהירות מול האיומים והתפוקות הנוצרות, הוא באמצעות מגמת FORENSICS - יצירת כלים אוטומטיים, שמאפשרים לזהות פרצות ברשת ולהשיג שליטה בצורה הרבה יותר מהירה. המטרה היא לנתב כמויות גדולות מאוד של מידע כדי לצמצם באופן משמעותי את חלון ההתקפה שיש.
 
במידה ומגלים את התקיפה והאיום בשלב מוקדם, ניתן לבצע פעולות מנע, שתאפשרנה להגן על הארגון. כל הכלים האוטומטיים האלה מספקים ערך מוסף גדול לארגון ולמנמ"רים, בשיפור הזיהוי של האיומים ויכולת התגובה המהירה.
 
אחת המטרות היום גם באבטחת מידע היא לעבור כמה שיותר לאוטומציה, מה שהופך את הטיפול למהיר יותר, זול ויעיל יותר. האתגר העיקרי של המנמ"ר הוא לספק פתרונות מהירים עם זמינות גבוהה, גמישות מקסימלית, טרנספורמציה דיגיטלית ופשטות ב-Time to Market".

אבטחת ענן



 
 
Bookmark and Share