Telecom News - הבג"ץ החליט לא להתערב בהחלטת בי"ד הארצי לעבודה ב"פרשה הסודית"

הבג"ץ החליט לא להתערב בהחלטת בי"ד הארצי לעבודה ב"פרשה הסודית"

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> הבג"ץ החליט לא להתערב בהחלטת בי"ד הארצי לעבודה ב"פרשה הסודית"
בלעדי: ההליך המשפטי של "הפרשה הסודית" הגיע לקיצו מבלי שנפתרו התעלומות: הבג"ץ החליט לא להתערב בהחלט בית הדין הארצי לעבודה ולא קבע מאומה חדש. כך, "הבכיר" פרש לגמלאות "כאילו כלום" והבכירים האחרים בצמרת משרד התקשורת יכולים להמשיך בעבודתם ועיסוקיהם "כאילו כלום". פארסה משפטית במיטבה. 
מאת: אבי וייס, 20.12.16, 14:00עדן בר טל

בג"ץ (3980/16), שהגיש "פלוני" בעניין החלטת בית הדין לעבודה ב"פרשה הסודית", הסתיים בקול ענות חלושה. ההחלטה המלאה של הבג"ץ אינה סודית והיא מצויה כאן למתעניינים.

ניכר מפסק הדין, שיצא תחת ידם של השופטים של בית המשפט העליון, שהם לא אהבו (בלשון המעטה), שהם צריכים להתעסק בפרשה כזו מסועפת, והחליטו, שאין להם שום סיבה להתערב בהחלטת בית הדין הארצי לעבודה ולקבל איזו החלטה בעניינים, שהונחו בפניהם. בגלל שהשופטים התעצבנו גם על הפרקליטות (שהגישה לדברי השופטים תגובה ב"אריכות מופרזת"), הטילו על העותר לשלם אלפיים ש"ח (תשלום סמלי) כהוצאות משפט. 

כך, "ירד המסך" המשפטי על "הפרשה הסודית" מבחינת בתי המשפט, אם כי זה יכול לחזור אל מערכת בתי המשפט, משום שכל ההיבטים הפליליים של הפרשה הזו, כלל לא נחקרו. הכל טוייח וטואטא ונגרס במהלכים בבתי הדין לעבודה ובכך, שהבג"ץ החליט לא לדון בנושא ולא התערב בנושאים, שהונחו לפניו (מכל הצדדים).

כך, הבכיר ("פלוני") יצא לגמלאות עם פנסיה מלאה "כאילו כלום" והבכירים האחרים (ובראשם המנכ"ל לשעבר של משרד התקשורת - עדן בר טל (בתמונה למעלה משמאל) והסמנכ"לית הבכירה למינהל ומשאבי אנוש תמי לשם) יוצאים גם כן מהפרשה "כאילו כלום", עם אותו פסק דין של בית הדין הארצי לעבודה, שפרסמנו זה מכבר באתר זה (כאןכאןכאן וכאן), כולל החלקים, שצמרת משרד התקשורת ביחד עם "קליקת הפרקליטים" ניסתה לחסום אותי מלפרסם (וכשלה). 

אני מאמין, ש"טחנות הצדק טוחנות לאט, אבל טוחנות" ובסופו של יום, החלקים הפליליים הרבים של הפרשה הסבוכה הזו וכל מה שנעשה סביבה (כולל שכירת שירותיה של עו"ד תמר גולן, הקלטות הסתר, צילומי הסתר, הסחיטות, האיומים ו"תפירת המכרזים"), ייחקרו עד תום, ולא יישארו תחת הטיוח והמריחה של "קליקת הפרקליטים" ותומכיהם. 
 
בג"ץ



 
 
Bookmark and Share