Telecom News - יו"ר מועצת הכבלים והלוויין ממשיכה לפרסם הודעות מוזרות בפייסבוק

יו"ר מועצת הכבלים והלוויין ממשיכה לפרסם הודעות מוזרות בפייסבוק

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> יו"ר מועצת הכבלים והלוויין ממשיכה לפרסם הודעות מוזרות בפייסבוק
זאת, נגד החברות HOT ו-YES בלי לתת להן זכות תגובה. לעומת זאת, לא תמצאו בפייסבוק את הודעת יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, שהבעל שלה הרס את האוטו הממשלתי הצמוד שלה (זה עם החלונות הכהים והאטומים) בתאונה. ככה זה עובד בישראל (במשרד התקשורת).
מאת: אבי וייס, 20.12.16, 22:00ד"ר יפעת בן חי-שגב

הכאוס של התנהלות מועצת הכבלים והלוויין (אותו חשפנו ותיארנו פעם נוספת אך לפני 3 ימים - כאן), ממשיך, באתר האינטרנט הפרטי של מועצת הכבלים והלוויין (כלומר בדף הפייסבוק), הרחק מכל פיקוח ממשלתי וציבורי, העלתה יו"ר מועצת הכבלים והלוויין (ד"ר יפעת בן חי-שגב, בתמונה משמאל) פוסט (כאן), שגם נשלח כהודעה לעיתונות, אבל לא אלי), פוסט, שמפורטת בו הטענה, שהחברות הוט ויס קידמו פסטיגלים בניגוד להיתר ולחוק בערוצי ה-VOD שלהן.

הפוסט הדי ארוך תוקף את החברות על ההפרות הללו ואף מביא ציטוטים חריפים מפיה של ד"ר יפעת בן חי-שגב, למשל: "אנו נאכוף את הכללים ביתר שאת מתוך הכרה בהגנה, שאנו צריכים לתת לצופים הצעירים ולהוריהם".

הבעיה: מדובר רק בשלב מקדמי של בירור העניין. כלל לא ברור אם זה נכון ומה יוחלט (אם יוחלט) כשיתברר, שאכן הייתה הפרה של הכללים. כבר ראינו (למשל כאן), שכל נושא הקנסות וההפרות של כללים כביכול במועצת הכבלים והלויין בהתייחס להוט ו-YES זה פארסה בלתי חוקית אחת גדולה. 

יתרה מכך, החברות הללו (HOT ו-YES) מושמצות ע"י ד"ר יפעת בן חי-שגב בפוסט בפייסבוק "קבל עם ועדה", בלי שתינתן להן זכות התגובה. פשוט זורקים פוסט משמיץ על חברות ללא תגובתן או התייחסותן למכתבים שנשלחו אליהן. האם הן סרבו להגיב? גם עובדה כזו צריך לציין.

לכן, כדי שלא אכתוב כאן פוסט ללא זכות תגובה, שלחתי את השאלה הדחופה הבאה למשרד התקשורת ולמועצת הכבלים והלוויין:
"נודע שבעלה של יו"ר מועצת הכבלים והלוויין (ד"ר יפעת בן חי-שגב) נסע ברכבה הממשלתי [זה הרכב עם החלונות הכהים והאטומים] ונקלע לתאונה והרס את הרכב.
מיד לאחר התאונה הגיעו למקום תמי לשם ורונית בן טל כדי  "לסדר" את העניין.
האם השימוש ברכב נעשה על פי התקנות?"

תגובת משרד התקשורת:
"השימוש ברכבה הצמוד של יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין נעשה על פי כל הכללים והנהלים.
 תמי לשם ורונית בן טל לא הגיעו למקום התאונה "לסדר" את העניין כלשונך."

לסיכום: דיווח אודות התאונה והריסת הרכב הממשלתי של יו"ר מועצת הכבלים והלוויין לא תוכלו לקרוא בפייסבוק של יו"ר המועצה. אבל השמצות של חברות התקשורת ללא תגובתן, או מבלי שצוין, שהן לא הגיבו לפניות, או שהן סירבו להגיב לפניות, כן תוכלו לקרוא שם ובשפע.

ראוי להדגיש, שלממשלה יש חוקים, תקנות ונהלים ברורים איך לפרסם הודעות ממשלתיות. הפייסבוק לא נכלל כמסגרת פרסום של הודעות לציבור מטעם גופים ממשלתיים. 

פייסבוק



 
 
Bookmark and Share