Telecom News - HOT mobile השיקה לראשונה בישראל את רשת +4G - הרשת המהירה בארץ

HOT mobile השיקה לראשונה בישראל את רשת +4G - הרשת המהירה בארץ

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> HOT mobile השיקה לראשונה בישראל את רשת +4G - הרשת המהירה בארץ
mobile HOT השיקה לראשונה בישראל את רשת +G4 - הרשת המהירה בארץ
מאת: מערכת Telecom News, 28.12.16, 14:59LTE - A

בימים אלה פורסת החברה לראשונה בארץ רשת בטכנולוגית LTE Advanced, שתאפשר מהירות הורדה מרבית של 225Mbps.  

HOT mobile בעלת רשת ה-G4 עם הפריסה הרחבה בישראל, הודיעה היום על השקת רשת,4G+  שתפעל בטכנולוגיית LTE Advanced והצפויה להיות רשת הסלולר המהירה בישראל.

במהלך 2017 תפרוס HOT mobile מאות אתרי 4G+ באזורים מרכזיים בארץ בהשקעה של מיליוני ש"ח. צעד זה הוא חלק מהחלטה אסטרטגית של החברה להשקיע משאבים באיכות הרשת כדי לספק ללקוחות שירות מהיר, אמין ואיכותי ביותר. החברה תעלה היום בקמפיין, שמבשר על השקת רשת ה-+G4 (מקדימה בפרסום ובקמפיין את פרטנר). הפריסה מבוצעת ע"י חברת PHI, שמחזיקה את הרשת המשותפת של חברות HOT mobile ופרטנר. על ניסוי LTE-A בבאר שבע של רשת PHI דיווחנו בספטמבר 2016 - כאן.

רק לפני כשנה וחצי הושקה בישראל רשת דור 4, אך בשוק המובייל הגדל ומתפתח במהירות, צרכי הלקוחות ורצונותיהם משתנים אף הם. כדי להתאים את עצמה לעולם המובייל הצומח, מתעתדת HOT mobile להביא את הדור המשודרג בפריסת הרשתות באמצעות טכנולוגיית  Carrier aggregation (טכנולוגיה של חיבור תדרים) בפריסת אתרי4G+. הרשת המשודרגת תאפשר מהירות הורדה מרבית של225Mbps  בהשוואה למהירות הורדה מרבית של 150Mbps ברשת דור 4 כיום.
 
לקוחות בעלי מכשיר תומך ,4G+ שישהו באזורי הכיסוי, יוכלו להתחבר לרשת באופן אוטומטי. עם עזיבתם את אזור הכיסוי ימשיכו לקוחות אלה לגלוש על רשת דור 4. להשקת רשת ה 4G+ תהא השפעה על כלל הגולשים ברשת כיוון שהשימוש בה יתרום להקטנת עומסים על רשת דור 4 ושיפור הביצועים שלה.
 
מ- HOT mobileנמסר: HOT mobile" ממשיכה להוביל את המהפכה בשוק הסלולר  ובקרוב היא צפויה להציע גם את רשת הסלולר המהירה ביותר בישראל, כדי לספק ללקוחו את חוויית השימוש הטובה ביותר במחיר משתלם". 

עדכון 29.12.16, 19:42: ראו ניתוח של המצב המציאותי במאמר: חוש ההומור של הוט-מובייל אודות השקת רשת LTE-Advanced שאין לה. אין בישראל מיסים על ספינים - כאן.

 



 
 
Bookmark and Share