Telecom News - מה המתנה הכי נמכרת לקראת השנה החדשה באתר של אמזון?

מה המתנה הכי נמכרת לקראת השנה החדשה באתר של אמזון?

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> מה המתנה הכי נמכרת לקראת השנה החדשה באתר של אמזון?
הצלחה מפתיעה למוצר החדש של אמזון: EchoDot (שנחשף באתר זה ב"מבחן דרך" מקיף). המוצר הקטן הזה שמחירו פחות מ-50 דולרים, הפך למוצר המועדף, הנמכר ביותר והמתנה הראשונה בעדיפות של הקונים בארה"ב לקראת סיום שנת 2016.
מאת: מערכת Telecom News, 30.12.16, 12:30אמזון

לאחרונה סקרנו כאן ב"מבחן דרך" מקיף את המערכת החדשה של חברת אמזון בשם EchoDot (בתמונה משמאל) שבמרכזו מערכת "סייען אישי" קולית בשם אלכסה - Alexa.

מחיר הגאדג'ט הזה כעת באתר של אמזון הוא 49.99 דולרים (המחיר עלה ב-10 דולרים מאז שיצא לשוק לפני כחודשיים. כנראה "ניצול הצלחה" של אמזון).

ההצלחה של מכירת המוצר הזה כמוצר הנמכר ביותר לקראת סוף 2016 באתר של אמזון, והפיכתו ל"מתנה המועדפת לחג המולד" בארה"ב, מצביעים על כך, שאמזון הצליחה להבין את כיוון ההתפתחות של השוק והמענה לצורך של המשתמשים ב"סייען אישי" דוגמת אלכסה, שמבוסס על זיהוי קולי עם שילוב של שירותי ענן מתקדמים.

ההצלחה במכירות של המוצר הקודם - Echo (שמחירו עומד על 179.99 דולרים) והגרסה החדשה הקטנה EchoDot בכ-50 דולרים, וסה"כ הערכות, שנמכרו כ-1.5 מיליון יחידות של 2 המוצרים הללו ע"י אמזון, מצביעות על כך, שתחום "הסייען האישי", תחום, שלמעשה אפל החלה בו עם ה-Siri, הופך להיות "להיט" ענק, לא רק בארה"ב.

להלן תחזית המכירות (במיליוני יחידות) עד 2020 של פתרונות "סייען אישי" בארה"ב ומחוץ לארה"ב:
תחזית מכירות
אמזון מדווחת, שהבקשות המובילות מאלכסה לסייע למחזיקים במכשיר הזה בימי החג הללו, שכעת תושבי ארה"ב נמצאים בהם הן:
1) איך מערבבים קוקטיילים,
2)  לנגן מוזיקה של חג המולד והכריסמס.
מעניין. 

אגב, בהתייחס למכשירי ה-Echo, פורסם כבר שלשום, שאמזון מסרבת לעזור למשטרת ארקנסו בארה"ב להוציא מידע שנאסף ממכשיר Echo למרות שנדרשה לכך ע"י צו חיפוש בחקירת רצח, כשהחשוד ברצח הוא בעל המכשיר.

 



 
 
Bookmark and Share