Telecom News - NeedYa - אפליקציה חברתית בחינם למציאת בעלי מקצוע פרטיים ועסקיים

NeedYa - אפליקציה חברתית בחינם למציאת בעלי מקצוע פרטיים ועסקיים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצרכנות >> NeedYa - אפליקציה חברתית בחינם למציאת בעלי מקצוע פרטיים ועסקיים
מאת: מערכת Telecom News
10/01/17,  11:28
מטרת / הייעוד של התוכנה: לאתר לפי מיקום נותני שירות פרטיים ועסקיים ולקדם כלכלה חברתית.
שם התוכנה: לאייפון: NeedYa. לאנדרואיד: NeedYa - נותני שירות מומלצים.
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
 חינם לאייפד,אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: באפליקציה בחינם ניתן למצוא לפי מיקום והגדרת רדיוס נותני שירותים בקלות ובמהירות (3 לחיצות להבאת תוצאות) מתחומים מגוונים כגון ניקיון ומשק בית, בייביסיטר, סבלות, נהיגה, שיעורים פרטיים, חשמלאים, טכנאים ועוד. גם אנשים פרטיים שיש להם כישורים מסוימים או זמן פנוי יכולים לפרסם את עצמם וליהנות מהכנסה נוספת.

כל התקשורת עם נותני השירות מתבצעת באמצעות צ׳אט מובנה באפליקציה או טלפונית, בהתאם לבחירת המשתמש. לא חייבים להירשם לשירות כדי לחפש נותני שירות.
 

הדירוג והצגת נותני השירותים היא חברתית. אין העדפות בין נותן שירות זה או אחר על פני השני, ואין אפשרות לקנות מיקום.

ניתן להירשם באפליקציה כנותן שירות ולמלא את כל הפרטים כולל מידע אודות השירות והניסיון. כל שנשאר זה להמתין לצלצולי ההודעות של האפליקציה מלקוחות המעוניינים בשירות. 
 
עד כה נרשמו כ-3,000 בעלי מקצוע ונותני שירות כגון אינסטלטורים, חשמלאים, ספרים, תופרים, שיפוצים, מאמני כושר, מוליכי כלבים, מורים פרטיים ועוד שירותים ממגוון רחב של קטגוריות בכל הארץ. 
 
הפלטפורמה החברתית  והמקדמת כלכלה חברתית היא של הסטארטאפ NeedYa מראשון לציון עם צוות צעיר הנמצא בתחילת דרכו, שגייס עד היום 250,00 דולרים בהשקעות פרטיות.

מסך NeedYa

 
 


 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share