Telecom News - עקב החשיפה, ההסתדרות והעובדים הדיחו את ועד עובדי משרד התקשורת ת"א

עקב החשיפה, ההסתדרות והעובדים הדיחו את ועד עובדי משרד התקשורת ת"א

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> עקב החשיפה, ההסתדרות והעובדים הדיחו את ועד עובדי משרד התקשורת ת"א
בעקבות חשיפת טלקום ניוז הדיחה אמש ההסתדרות בגיבוי העובדים את ועד עובדי משרד התקשורת ת"א
מאת: אבי וייס, 10.1.17, 14:25אביבה שלמה

בלעדי: מהלך "השינוי הארגוני" במשרד התקשורת, שלווה בכמה תרגילים וספינים ענקיים של מנכ"ל משרד התקשורת (שלמה פילבר) על עובדי המשרד (כפי שחשפנו כאן וכאן), כבר "מפיל חללים". 

החשיפה שלנו, שהסכמת ועד העובדים לשינוי הארגוני התבצעה בספין ענק לו הייתה שותפה אביבה שלמה (בתמונה משמאל), יו"ר ועד עובדי משרד התקשורת בתל-אביב, גרמה לזעזוע חזק בקרב עובדי משרד התקשורת, שלא הבינו איך עשו עליהם "סיבוב". כך, שיו"ר הוועד שלהם מוקפצת ב-2 דרגות והופכת למנהלת, כדי השהסיבוב הזה יפעל לפי רצון המנכ"ל והשינוי הארגוני ייצא לדרך "בשקט". 

לכן, בעקבות החשיפות שלנו על הדיל החשאי בין תמי לשם (סמנכ"ל בכיר למנהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת), רונית בן טל (בתמונה למטה, יו"ר הוועד הירושלמי של משרד התקשורת, שהיא מנהלת בכירה ביחידה של תמי לשם) ואביבה שלמה, הורתה ההסתדרות על זימון בהול "מהיום למחר" של אסיפת עובדים בתל אביב.

אסיפת העובדים התקיימה אתמול (יום שני 9.1.17) בהשתתפות נציג ההסתדרות ועובדי משרד התקשורת בתל-אביב (במגדל שלום). אביבה שלמה, שהיא כזכור יו"ר ועד תל אביב לא העיזה להופיע לאסיפת העובדים "שלה" ובהיעדרה העובדים החליטו על הדחת הוועד התל אביבי, שהפך ל"וועד במעבר", נבחרה ועדת בחירות עצמאית המונה 3 עובדים והוחלט, שיוצאים לבחירות חדשות כמה שניתן מהר, בקרב עובדי משרד התקשורת בת"א.

אמנם הדיל הסודי של ה-3 הנ"ל איפשר להן ולמנכ"ל משרד התקשורת לעבור את מועד תחילת השינוי הארגוני (1.1.17), אבל החשיפות שלנו תאפשרנה כעת בחירת ועד עובדים אמיתי, ולא "פיונים" או "מנהלים בתחפושת של עובדים", שמרדימים את העובדים תמורת טובות הנאה וקידום אישי.

לגבי ועד ירושלים אין עדיין חדרונית בן טלש. העובדים ממתינים, שגם שם ההסתדרות תתערב ותסיים את הפארסה הזו שמנהלת בכירה היא גם יו"ר ועד העובדים.

בתמונה: רונית בן טל, יו"ר ועד עובדי משרד התקשורת (י-ם).

רונית בן טל היא גם מנהלת תחום נכסים, לוגיסטיקה ורווחה במשרד התקשורת.

עדכון 12.1.17: אביבה שלמה הפיצה אמש מכתב לכל עובדי משרד התקשורת, בהתקפה חריפה עליהם (כנראה בעקבות מה שנכתב עליה בטוקבקים האנונימיים באתר זה). יחד עם זאת, במכתבה היא לא מתייחסת ולא מגיבה ואפילו לא ברמז, לגבי ההאשמות החמורות שהאשימו אותה עובדי משרד התקשורת. 


הדחה



 
 
Bookmark and Share