Telecom News - אקסלרטור ייחודי לענן הושק בישראל

אקסלרטור ייחודי לענן הושק בישראל

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> אקסלרטור ייחודי לענן הושק בישראל
אקסלרטור ייחודי לענן הושק בישראל
מאת: חיים חביב, 16.1.17, 21:58סטארטאפים

ה-Startup Cloud Accelerator חשוב לקידום חדשנות טכנולוגית בחברות ובארגוני ה-Enterprise. הרישום לסטארטאפים בשלבים מוקדמים (early stage) המפתחים טכנולוגיה או מבוססי טכנולוגיה בעיצומו.

במסיבת עיתונאים בהשתתפות בכירי אורקל בישראל ובעולם, שותפים עסקיים ויזמים, הכריזה הבוקר חברת אורקל Oracle, שבולטת בתחום המחשוב הארגוני בעולם, עם מחזור של 37 מיליארד דולרים בשנה החולפת, על השקת תכנית מאיץ לשוק הישראלי, Startup Cloud Accelerator. מרכז החדשנות של החברה בישראל ימשיך לקדם ולתמוך בחדשנות מקומית מבוססת ענן.

אורקל, שנוסדה בעצמה כחברת סטארטאפ מאמינה, שתמיכה בהמצאות וביזמות בקרב חברות צומחות היא קריטית לקידום חדשנות טכנולוגית בחברות ובארגוני ה-Enterprise.

התכנית בישראל תנוהל ע"י צוות המחקר והפיתוח של אורקל, ותספק (בין היתר) לסטארטאפים שייבחרו:
  • 6 חודשי ליווי של מנטורינג ברמה עולמית ע"י טובי המומחים הטכנולוגיים והעסקיים,
  • טכנולוגיה עדכנית ביותר,
  • שטחי משרד לעבודה משותפת,
  • גישה למאגר הלקוחות הגלובלי העצום של אורקל, כולל שותפים ומשקיעים, וגישה חופשית לכלל שירותי הענן שלה.
  • בנוסף, מציעה התכנית אקוסיסטם הולך ומתרחב של רשת סטארטאפים נוספים בקהילה הגלובלית.
OSCA- תכנית המאיץ בענן של אורקל - Oracle Startup Cloud Accelerator 'מגלה' מחדש את החדשנות של ארגוני enterprise באמצעות שיתופי פעולה ממשיים עם סטארטאפים, שמעודדים פיתוח משותף וחדשנות משותפת, מהם כל הצדדים מרוויחים.

תכנית המאיץ לענן ממשיכה את הצלחת מרכז המצוינות של אורקל לסטארטאפים ישראלים, יצואני תוכנה, שהוקם ב-2003 בשיתוף עם המדען הראשי של משרד הכלכלה דאז, כדי לתמוך בצמיחה של סטארטאפים בשלבים מוקדמים. המרכז כלל 36 חברות עם שיעור אקזיטים של יותר מ-150מיליון דולרים.

רג'י ברדפורד (Reggie Bradford), סגן נשיא בכיר לפיתוח מוצרים באורקל העולמית, יזם בעברו, יוביל את התכנית עם ס/נשיא לפיתוח, Sanket Atal.

רג'י: "5 עד 10 השנים הבאות מבטיחות חדשנות וצמיחה, שתנבנה רעיונות עסקיים חדשים מבוססי ענן. אורקל מבינה, שסטרטאפים נמצאים בלב החדשנות. מטרתת התכנית לספק לסטארטאפים גישה למשאבים נרחבים ותמיכה בזמן בו הם זקוקים לה ביותר.

בישראל פועל כיום אקוסיסטם דינמי ומרגש מאין כמוהו ומסורת עשירה של חדשנות. כדי להבטיח, שמורשת זו תמשיך להתקיים, חיוני לטפח את הדור הבא של חברות טכנולוגיה ושל כשרונות חדשים. אורקל מחויבת לסייע בתמיכה ובהאצה של חדשנות זו".

מרכז הפיתוח של אורקל ישראל מורכב מ-8 מרכזי פיתוח, שהצטרפו לאורקל בעקבות רכישות, כולל 2 סטארטאפים, שנרכשו ב-2016: ראבלו (Ravello), שמאפשר לארגונים להשתמש בענן ציבורי כשלוחה אמיתית של הדאטה סנטר שלהם, וקרוסוייז (Crosswise), שפיתח מערכת שיווק בענן.

תומס קוריאן, נשיא לפיתוח מוצרים באורקל: "הענן מאפשר חדשנות שלא תאמן לרוחב כל היבטי העולם העסקי ובכל מגוון התעשיות. אנו רוצים לתמוך בגל הזה של המהפכה הטכנולוגית, אותה מניע הענן".

האקסלרטור החדש של אורקל בארץ פתוח (החל מהיום) לסטארטאפים בשלבים מוקדמים (early stage) המפתחים טכנולוגיה או מבוססי טכנולוגיה. הסטארטאפים המעוניינים מוזמנים להירשם באתר החברה - כאן.

בתמונה (מימין לשמאל): אילן שפיגלמן סמנכל שיווק אורקל ישראל, רג'י ברדפורד, עוזי נבון מנכ"ל אורקל ישראל.
קרדיט צילום: סלי פרג'
אורקל
 
 
עננים



 
 
Bookmark and Share