Telecom News - HelpApp- הדרך הקלה להתנדבות: אפליקציה לעידוד תרבות ההתנדבות

HelpApp- הדרך הקלה להתנדבות: אפליקציה לעידוד תרבות ההתנדבות

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם של גופים ציבוריים >> HelpApp- הדרך הקלה להתנדבות: אפליקציה לעידוד תרבות ההתנדבות
מאת: מערכת Telecom News
29/01/17,  16:33
מטרת / הייעוד של התוכנה:

סטארטאפ לתועלת הציבור כדי לעודד את תרבות ההתנדבות של הישראלים ולחבר בין המתנדב לכ-165 עמותות וארגונים ב-3 לחיצות סמארטפון תוך סינון ע"פ קטגוריה (קשישים, ילדים, חיות, בעלי מוגבלויות וכו') מיקום, התנדבות חד פעמית או קבועה ועוד. 

שם התוכנה: HelpApp - הדרך הקלה להתנדבות
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה:

היום הושקה  האפליקציה בחינם המחברת בין כ-165 עמותות לבין אנשים המעוניינים להתנדב ולתרום. האפליקציה נולדה כסטארטאפ הפועל כחל"צ (חברה לתועלת הציבור) וכל השותפים בה פועלים בהתנדבות מלאה. האפליקציה מהווה פלטפורמה קלה לתפעול כדי להקל על המתנדבים ולעשות match-up בין הרצון והנוחות של המתנדב לבין הצורך של העמותה.

האפליקציה היא כאמור קלה לתפעול: ב-3 לחיצות בסמארטפון ומענה על סינון קצר על תחום ההתנדבות: כמו ילדים, קשישים, נוער, חיות, בתי חולים, בעלי מוגבלויות וכד'. מיקום, וסוג ההתנדבות (חד פעמי, קבוע) עולה מסך עם היצע של עמותות רלבנטיות, מספר המתנדבים החסר, ושעות וימי ההתנדבות. כך, ניתן תוך דקות לבחור האם תרצה לעזור לקשישים בבאר שבע, לבעלי חיים בחיפה או בכלל להצטרף למשלחת בדרכה לבית יתומים באפריקה.

עד היום הצטרפו ל'HelpApp כ-165 ארגונים, עמותות, עיריות, תנועות נוער ואגודות סטודנטים מכל רחבי הארץ. באמצעות האפליקציה ניתן  להתנדב באופן חד פעמי או למצוא התנדבות קבועה. כמו כן האפליקציה מעניקה מידע כללי כמו מוקומות בהן ניתן לתרום בגדים, רהיטים צעצועים ועוד.

בין ה-29 לינואר ל- 10 לפברואר 2017, HelpApp יצאו בקמפיין רחב לגיוס כספים ב-Headstart למען קידום הארגון שהוא ללא מטרות רווח, במטרה להעלות המודעות לאפליקציה ולארגון. בקמפיין השתתפו בהתנדבות  דנה פרידר, צופית גרנט, שלום מיכשוולי, מיקי חיימוביץ', ישראל קטוזה, אסי ישראלוף, ליאור סושרד, גלית גוטמן ועוד, שייקחו חלק פעיל בקידומה של האפליקציה.

איתי מתתיהו, יו"ר ארגון HelpApp: " השקענו אלפי שעות פיתוח כדי לרדת לרזולוציות הקטנות ביותר ולפתח מוצר ברמה הגבוהה ביותר, כי אנו מאמינים, שבאמצעות  HelpApp , נעלה את המודעות כלפי נתינה והתנדבות בקרב דור העתיד והוא זה שיוביל את השינוי במדינה בשנים הבאות.

אנו מאמינים, שדרך נתינה והתנדבות אפשר לשפר את השיח החברתי. ההתנדבות עושה טוב לקהילה, אך גם למתנדב עצמו. היא עוזרת ליצירת מצב רוח טוב, העלאת ההערכה העצמית, פתוח כושר מנהיגות ותחושת משמעות". 

מסך HelpApp

 


הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share