Telecom News - סדרת ה-Samsung Galaxy A הושקה בישראל

סדרת ה-Samsung Galaxy A הושקה בישראל

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> סדרת ה-Samsung Galaxy A הושקה בישראל
סדרת ה-Samsung Galaxy A הושקה בישראל
מאת: חיים חביב, 31.1.17, 18:30גלקסי A7

דגמי 2017 בסדרת ה-A מגיעים בעיצוב נאה, מצוידים במצלמות 16 MP, מעבדים חזקים ומסכי FHD גדולים.

סמסונג השיקה אתמול בארץ את סדרת הגלקסי A החדשה, שכוללת את דגמי 7A עם צג 5.7 אינץ ו-5A עם צג 5.2 אינץ'. הדגמים החדשים הם במחיר סביב ה-2,000 ₪ בהשוואה למחירי דגמי הדגל של החברה מסדרת ה-S7 היקרים.

למכשירי הגלקסי A עיצוב הכולל מסגרת מתכת וגב מזכוכית. המכשיר נוח לאחיזה ושימוש. הגלקסי A זמין ב-4 גוונים: שחור ,זהב, אפרסק ותכלת.

לדגמי הסדרה החדשה מצלמות 16 מגה פיקסל מלפנים (מצלמת סלפי) ומאחור, שמאפשרות לצלם תמונות רגילות ותמונות "סלפי" ברורות, ברזולוציה גבוהה, גם בתנאי תאורה נמוכה.

הצג עצמו משמש כנורת פלאש קדמי לתמונות בהירות. מצלמת הגלקסי A מציעה ממשק משתמש פשוט לצד פילטרים מידיים להשגת אפקטים וכן פוקוס אוטומטי מהיר ומדויק.

למכשירים בסדרת ה-A עמידות למים ולאבק בתקן IP68, זיכרון פנימי גדול של 32GB, שניתן להרחבה עם תמיכה ב-microSD עד 256GB. הסוללה עוצמתית עם יכולת טעינה מהירה Fast Charge ליעילות גבוהה.

ללא ספק, בסמסונג מחפשים בקדחתנות מענה אטרקטיבי לתחרות העזה המתפתחת בשוק מצד מתחרים סיניים מובילים המציעים מכשירים איכותיים במחירים דומים.

מחירים וזמינות: סדרת הגלקסי A מוצעת למכירה ברשת סמסונג ובשוק הפתוח, וגם אצל כלל המפעילות הסלולריות. מחיר ה- A5 כ-2,000 ₪ ומחיר ה-A7 כ-2,350-2,400 ₪.
 
קריין קו (Crane Koh), מנכ"ל סמסונג ישראל: "סמסונג ממשיכה לחדש כדי להבטיח שכל מוצר של החברה יהיה מתקדם ביותר. סדרת גלקסי A החדשה מעידה על המחויבות של סמסונג. משולבת בה גישת העיצוב הייחודית של החברה עם מאפיינים אותם לקוחות סמסונג מכירים ואוהבים מדגמי ה-7S ו-S7 Edge. המאפיינים הנוספים האלה יספקו למשתמשי הגלקסי A חוויה איכותית וביצועים מעולים מבלי להתפשר על הסגנון".

אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל של סמסונג ישראל: "אנו גאים להשיק היום סדרת מכשירים עם מפרט פרימיום ותג מחיר של סדרת שוק ביניים. זו גרסה שלישית לסדרת ה-,A  שעברה מהפכה עיצובית ופונקציונאלית. סדרת ה-A החדשה נבנתה עם החומרים הטובים ביותר, עם רמת ההקשחה הגבוהה ביותר ובשילוב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של סמסונג".
 



 
 
Bookmark and Share