Telecom News - הסטארטאפ הישראלי Loginno ישתף פעולה עם SAP בפתרון IoT חדשני

הסטארטאפ הישראלי Loginno ישתף פעולה עם SAP בפתרון IoT חדשני

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> הסטארטאפ הישראלי Loginno ישתף פעולה עם SAP בפתרון IoT חדשני
הסטארטאפ הישראלי Loginno ישתף פעולה עם SAP בפתרון IoT חדשני
מאת: מערכת Telecom News, 6.2.17, 18:55שחר טל
 
המדובר בפתרון לניהול וניתוח מידע ממכולות ימיות. נסללה הדרך להפיכת ה-IoT של המכולות הימיות לסטנדרט בעולם הלוגיסטיקה.
 
הסטארטאפ Loginno הישראלי ממודיעין, שנוסד ע"י שחר טל (בתמונה משמאל), ועמית אפללו, חתם על הסכם OEM עם חברת SAP במסגרתו תהווהSAP HANA Cloud IoT  את הפלטפורמה עליה יפעל ויפותח פתרון "האינטרנט של הדברים" IoT שלו, תוכנת SaaS/DaaS בשם “On-Schedule”, שמנטרת מכולות ימיות ומספקת מידע אודות נושאים כגון: חיזוי עמידה עתידית בלוח-זמנים, אירועים חריגים בזמן אמת, חיוויי דרך בזמן אמת, מיקום המכולה, טמפרטורה, כניסה לא מורשית למכולה ועוד.
 
הסוארטאפ פיתח פתרון IoT ייחודי ההופך כל מכולה סטנדרטית למכולה חכמה המשדרת סדרת מדדים חיוניים אודות המכולה מכל נקודה בעולם, כגון: מיקום, טמפרטורה, זעזוע במכולה, פריצה למכולה ועוד. פיתוח של לוג'ינו, מוצר בשם AGAM-1, קיבל רישום פטנט מאושר בארה"ב, אירופה וסין, והוא פיתוח פורץ דרך בזכות מחירו הזול, יכולותיו המקיפות והפשטות שבה ניתן בתוך 2 דקות להסב כל מכולה ליחידה הנמצאת תחת ניטור, 24 שעות ביממה.
 
פלטפורמתSAP HANA Cloud IoT , שתסופק כפלטפורמת הבסיס בפתרון של Loginno, היא פלטפורמת פיתוח לשירותי IoT המאפשרת לחברות לפתח שירותי ערך מוסף עבור הלקוחות שלהן. הפלטפורמה מבוססת על מנוע הליבה של SAP HANA המאפשר לעבד ולנתח מידע בזמן אמתי באמצעות טכנולוגיה של In-Memory וכן כוללת מנועים וכלים אינטגרטיביים של Analytics, Mobility,Security  ו-Connectivity.
 
בפלטפורמת SAP HANA Cloud IoT  ניתן לעשות שימוש דרך שירותי הענן של חברת SAP או להתקין אותה בכל דאטה סנטר ובאמצעותה להקים שירותי ענן ללקוחות. כמו כן, הפלטפורמה מאפשרת גמישות ויכולת גידול בהתאם לצרכים של הלקוח בזמן אמיתי.
 
שחר טל: "בעולם קיימות כ-25 מיליון מכולות המבצעות מדי שנה 100 מיליון מסעות, כשבתוכן מטען השווה 6 טריליון דולרים. אולם, עד כה, לא נמצאה דרך פשוטה וזולה למעקב אחריהן. השילוב של הטכנולוגיה, שפיתחה Loginno יחד עם הפלטפורמה הייעודית של SAP למערכות IoT, הוא שילוב מנצח של חדשנות ואיכות, שיהפוך, בסופו של דבר, את ה-IoT של המכולות הימיות לסטנדרט בעולם הלוגיסטיקה.
 
צי המכולות הראשון, שייהנה ממערכת ה-IoT של Loginno, משויך לקווי סחר פנים-אסיאתיים. התהליך הפשוט של הסבת צי מכולות של חברת ספנות לצי מכולות 'חכם', תומך IoT, מעורר כעת עניין רב מאוד בקרב בעלי המטען וחברות השילוח.
 
כבר עתה אנו מקיימים דיונים עם שחקנים גדולים בשוק הגלובלי, החל במשלחי סחורות יקרות-ערך לצרכן, דרך יצרנים ייעודיים לתעשייה וכלה בחברות ביטוח וגופי מכס וביטחון לאומי. רבים חיכו להופעת טכנולוגיית IoT למכולות ימיות, שאינה יקרה, ושאינה מצריכה מהם להקים ולנהל מערכת כזו בעצמם. כעת, יחד עם SAP, אנו מנגישים ללקוחות פתרון פשוט וזול, שעונה על כל הציפיות, ושיוביל, כך אנו מקווים, את מהפיכת ה-IoT בלוגיסטיקה הימית".
 
עמית אפללו: "ההזדמנות לעבוד יחד עם ספק פתרונות ה-IT הלוגיסטיים המוביל בעולם משמחת אותנו מאוד. היכולת להוסיף את רובדי ה-IoT מעל הפלטפורמה הלוגיסטית המצויינת של SAP יוצרת מצב, שבו כולם מרוויחים: Loginno נהנית כעת מהפלטפורמה החזקה של SAP המסוגלת לממש את פוטנציאל המוצר שלנו, SAP נהנית מהרחבת היכולות של פתרונות התחבורה המגוונים שלה, ותעשיית הלוגיסטיקה מרוויחה, כתוצאה מכך, שהיא תוכל להשתלב במהפכת ה-IoT מבלי לבצע השקעות משמעותיות".לורן פרתי
 

לורן פרתי, (בתמונה משמאל), מומחה פתרונות דיגיטל ב-SAP ישראל: "SAP היא מובילה חדשנית, וככזו היא מחויבת כל העת לשיפורים ולחדשנות. המוצר של Loginno הוא ייחודי מאוד בשוק, ומתאים מאוד לפתרונות, שמפתחת SAP לתחום ה-IoT. הדמיון הרב בגישה של 2 החברות הופך את החיבור בינינו לטבעי".
 

ג'יימס קרופורד, מוביל SAP IoT Development Accelerator ב-EMEA: "אני יכול רק לדמיין כיצד ההוספה של מוצרים חדשניים דוגמת CyberSeal של Loginno או ה-On-Schedule Dashboard שלהם תתרום להיצע הפלטפורמה SAP HANA Cloud. אותנו זה מאוד מלהיב".
 
 
מכולות ימיות
 
 
Bookmark and Share