Telecom News - צמיחה באתרי ביטקוין בינואר 2017 וירידה בפלטפורמות מטבעות ה-Altcoin

צמיחה באתרי ביטקוין בינואר 2017 וירידה בפלטפורמות מטבעות ה-Altcoin

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> צמיחה באתרי ביטקוין בינואר 2017 וירידה בפלטפורמות מטבעות ה-Altcoin
צמיחה באתרי ביטקוין בינואר 2017 מול ירידה בפלטפורמות של מטבעות ה-Altcoin
מאת: מערכת Telecom News, 12.2.17, 19:13צמיחה

בהתחשב בביצועים הטובים של הביטקוין מסוף 2016, אין זה מפתיע, שהציבור מפנה את תשומת ליבו לביטקוין. מה קרה ב-25 אתרי ביטקוין ו-Altcoin מובילים ב-3 החודשים האחרונים?

הטבלה להלן (המקור - כאן), מראה נתונים סטטיסטיים של 25 האקסצ'יינג'ים והפלטפורמות המובילים של הביטקוין ושל מטבעות קריפטוגרפים אחרים (מכונים Altcoins).



טבלה
 
 
מהטבלה עולה, שאתרים רבים הראו שיפור במדד דירוג Alexa (מדד הבודק פופולריות של אתרים ברשת) בינואר 2017. למרות שמדד זה הוא לא מדד מיטבי למדידת פופולריות, הרי הוא מקובל ע"י רבים כמדד המשקף את המציאות.

Blockchain.info ו-Coinbase הם האתרים המצויים בפסגת דירוג Alexa עם גידול של 12.8% ו-21.7% בהתאמה ב-3 החודשים האחרונים. כאשר המשמעות היא, שאנשים רבים פנו לקניית ביטקוין ואחסונו בארנק מתאים.

הגידול הנמוך ביותר היה ב-Bitcoin.org שהוא אתר מידע על הביטקוין, גידול של 2.28% בלבד. אם כי ראוי להעיר, שיש אתרי מידע על הביטקוין נוספים ברשת.

בגודל השינויים מוביל bitFlyer מיפן. הביטקוין זכה שם לפופולריות בחודש החולף אולי עקב הדרישות הרגולטוריות בהתייחס לאקסצ'יינג'ים בסין ע"י הבנק המרכזי בסין. יש כאן גידול של 66% וזה מראה, שביפן יש קידום משמעותי לביטקוין.
 
מנגד, מסתבר מהטבלה, שיש גם מפסידים: Poloniex ו-Bittrex. למעשה, סוחרים וספקולנטים עסוקים בביטקוין ולא במטבעות הקריפטוגרפיים האחרים.

פרטים נוספים באתר Themerkle.



 
 
Bookmark and Share