Telecom News - ממצאי סקר על עמדות והרגלים של משפחות בעולם האינטרנט ופשיעת הסייבר

ממצאי סקר על עמדות והרגלים של משפחות בעולם האינטרנט ופשיעת הסייבר

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> אבטחה וסייבר >> ממצאי סקר על עמדות והרגלים של משפחות בעולם האינטרנט ופשיעת הסייבר
ממצאי סקר על עמדות והרגלים של משפחות בעולם האינטרנט ופשיעת הסייבר
מאת: מערכת Telecom News, 14.2.17, 17:25ילדים ברשת
 
הסקר הגלובלי מדגיש את הצורך של ההורים להיות מודעים לסיכוני הרשת ולנהל את סגנון החיים הדיגיטלי של בני המשפחה באמצעים פשוטים.
 
אינטל סקיוריטי פרסמה ממצאי סקר גלובלי על השינוי בעמדות ובהרגלים של משפחות בעולם המחובר לרשת סביב השעון.
 
הסקר בוצע בדצמבר 2016 ע"י חברת OnePoll בקרב 13,000 בוגרים (בגילאים +18-55). המשיבים משתמשים על בסיס יומי במכשירים המחוברים לאינטרנט ומתגוררים באוסטרליה, ברזיל, קנדה, צרפת, גרמניה, הודו, איטליה, יפן, מקסיקו, הולנד, סינגפור, ספרד, בריטניה וארה"ב.
 
הסקר מדגיש את הצורך של ההורים להיות מודעים לסיכוני הרשת, ולנהל את סגנון החיים הדיגיטלי של בני המשפחה באמצעים פשוטים כגון חסימת אתרים לא ראויים, שליטה על משך הזמן שבו בני הבית משתמשים במכשירים הדיגיטליים ואף ניתוק של האינטרנט מדי פעם.
 
80% מההורים, שהשתתפו בסקר, אמרו, שהם מודאגים מהאפשרות, שילדיהם יתקשרו עם פדופילים או פושעי סייבר ברשת. אך למרות חששות אלה רבים מהם עדיין משתמשים בשיטות מיושנות למעקב אחר השימוש של ילדיהם בהתקנים דיגיטליים.
 
70% מההורים מאפשרים לילדיהם להשתמש במכשירים המקושרים בזמן שהם במיטה.
 
32% מהמשתתפים בסקר ציינו,שהתווכחו עם הילדים שלהם בקשר לשימוש במכשיר דיגיטלי במיטה.
 
48% מההורים מאפשרים לילדיהם לבלות שעה עד שעתיים ביום מול המסך.
 
20%   מאפשרים לילדיהם פחות משעה ביום.
 
34% מההורים טוענים כי גילו שילדיהם ביקרו באתרים לא ראויים בזמן השימוש במכשיריהם.
 
35% מההורים הודו, שהם מנטרים את השימוש, שעושים ילדיהם במכשירים המחוברים לרשת בכך, שהם מאפשרים להם שימוש במכשיר רק כשהם בסביבה.
 
23% מההורים דיווחו, שהם משתמשים בתוכנה לניטור פעילות ברשת.
 
85% מההורים אמרו, שדיברו עם ילדיהם על הסיכון בנקודת זמן כלשהי.
 
אבל לא רק ילדים משתמשים במכשירים שלהם בזמן, שהם לא אמורים לעשות זאת: 36% מההורים, שהשתתפו בסקר, דיווחו, שילדיהם העירו להם על שימוש במכשיר הנייד במהלך זמן משפחתי.
 
התקנים המקושרים לאינטרנט מציעים לצרכנים אפשרויות חדשות וחוויות עשירות אך יש בהם גם חסרונות ופוטנציאל לסיכון כמו חדירה לפרטיות ופגיעה בקשרים בין אישיים.
 
חברת המחקר גרטנר צופה, שעד שנת 2020, יהיו בבתים יותר מ-10.5 מיליארד חפצים מקושרים לאינטרנט IoT, ולדעת מומחי אינטל סקיוריטי, מצב זה עלול להגדיל את הסיכון לחדירה למכשירים ולמידע האישי שהם מעבירים.
 
גארי דייויס, מומחה בכיר לאבטחת צרכנים באינטל סקיוריטי: "הטכנולוגיה החדשנית של ימינו הופכת את החיים נוחים יותר, אך אנו יודעים, שהחוליות החלשות בבית המקושר מעמידות את הצרכנים בסיכון".
 
 
 
NordVPN



 
 
Bookmark and Share