Telecom News - לראשונה בארץ: פלאפון השיקה Starter kit לפיתוח יישומי IoT על רשת הסלולר

לראשונה בארץ: פלאפון השיקה Starter kit לפיתוח יישומי IoT על רשת הסלולר

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> לראשונה בארץ: פלאפון השיקה Starter kit לפיתוח יישומי IoT על רשת הסלולר
לראשונה בישראל: פלאפון השיקה Starter kit לפיתוח יישומי IoT על הרשת הסלולרית
מאת: מערכת Telecom News, 15.2.17, 12:06IOT
 
פלאפון פותחת את הרשת שלה בפני סטארטאפים המפתחים פתרונות IoT ומשיקה את Pelephone IoT Starter Kit: סל פתרונות של קישוריות, גישה לרשת, חומרה, אבטחה, ופלטפורמה לפיתוח. השירות יעיל במיוחד למפתחים בתחילת דרכם.

מהיום קל יותר לפתח בתחום האינטרנט של הדברים (IoT) : פלאפון השיקה היום ערכת מפתחים, Pelephone IoT Starter Kit, שנועדה לסייע למפתחים ולסטארטאפים לפתח יישומי IoT, ולהקל עליהן בתהליך בניית מוצרים ושירותים בתחום.
 
עפ"י נתונים של חברת המחקר Gartner, עד סוף 2020 מספר התקני ה-IoT המחוברים בעולם יגיע לכ-26 מיליארד. עפ"י תחזיות של חברת הייעוץ McKinsey, שווי השוק הגלובלי של תחום ה-IoT צפוי לצמוח ל-620 מיליארד דולרים עד 2025.
 
פלאפון מזהה את עולם ה-IoT כמנוע צמיחה עתידי ומשיקה שירות ייחודי בישראל. השירות יעיל במיוחד למפתחים בתחילת דרכם, ומספק להם את כל הכלים במקום אחד, כפתרון מקצה לקצה. כל מה שנדרש הוא לחבר את הערכה לרשת, ולהתחיל לעבוד.  
 
הערכה מותאמת במיוחד לצורכי מפתחים וסטארטאפיסטים בכל עולמות התוכן של ה-IoT, ומספקת להם פתרון כולל של קישוריות, גישה לרשת, חומרה, אבטחה, ופלטפורמה לפיתוח.

מדובר בכלי עזר ויישומים שיאפשרו להזניק ולפתח רעיונות חדשים החל משלב התכנון, דרך שלב ייצור אבטיפוס ראשוני ועד מעבר לייצור.
 
הערכה מתאימה למנעד רחב של יישומים חכמים רלוונטיים של IoT על גבי הרשת הסלולרית של פלאפון, ומכילה מגוון כלים ויישומים, שמפתחים זקוקים להם:
  • ערכת פיתוח מתקדמת בעלת מודול סלולרי בפלטפורמת קוד פתוח,
  • מסלולי תקשורת מותאמים,
  • טווח מספור רלוונטי וייעודי ליישומיIoT ,
  • ממשק ניהול ובקרת סימים,
  • כיסוי סלולרי רחב ופריסת רשת מהירה ובטוחה,
  • הרחבות, מודולים וסנסורים.
פלאפון בחרה ערכה מובילה בתחומה של חברת Sierra Wireless שזכתה לפרסים בינלאומיים ומממשת גישה חדשנית, מתוך תפיסת עולם, שבעת פיתוח המוצר יש חשיבות לאיכות ולגמישות, שהערכה מספקת למפתח.
 
השירות החדש תומך בפיתוח מגוון עולמות תוכן של IoT, שכן הערכה מכילה מגוון פרוטוקולי תקשורת אלחוטיים באמצעות מודלים שונים המאפשרים לדבר עם מספר רב של חיישנים המספקים מידע על טמפרטורה, לחות, גובה מים, אקלים, מהירות הרוח, משקל, חיישן תנועה, חיישן מרחק, קורא אינפרה-אדום, קרן לייזר, חיבור למיקרופון WiFi, GPS מצלמה ועוד.
 
הזמנת ערכת Pelephone IoT Starter Kit מתבצעת באמצעות רישום דיגיטלי באתר פלאפון בכתובת  www.iot-israel.co.il.
 
 לאחר הרכישה והרישום יקבל המפתח גישה לכלי העזר הנדרשים לו, סימים וחומרה שהזמין, שם משתמש וסיסמה לממשק ניהול ובקרת SIM-ים מתקדם.
 
מחיר הערכה: 1,200 ₪ (לפני מע"מ), והיא כוללת לוח אם, מודול סלולרי, 2 כרטיסי הרחבה לבנים, אנטנה סלולרית, רכיב GPS כולל אנטנה, 2 סנסורים מובנים, כבל USB  וערכת כלים ומתאמים.
כרטיסי הרחבה (רכב, אנטרנט) 160 ₪ (ללא מע"מ). ובקרוב גם WIFI, BT ו-NFC.
מחיר חבילת תקשורת המוצעת - 9.90 ₪ עם נפח גלישה 500MB + 500 הודעות סמס (ל-6 חודשים).
 
אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: " Pelephone IoT Starter Kitייתן מענה לאלפי מפתחים וסטארטאפיסטים, שיפתחו בישראל בשנים הקרובות מוצרים ושירותים מעולמות ה- IoT. עד כה התייחסו אליהם כמשתמשים מהשורה. אנו נספק להם נקודת התחלה ממוקדת במיוחד, שתסייע בקיצור זמני הפיתוח, ותחסוך זמן ומשאבים.
 
מהעיסוק שלנו בעולמות ה-IoT איתרנו את המגמה של עיסוק גובר והולך של מיזמים בתחומי ה-IoT על יישומיו השונים. נוכחנו לדעת, שקיים צורך בסל כלים מקיף לבניית פתרוןIoT  מאפס. תהליך הפיתוח של מוצרים ושירותים מבוססי IoT הוא מורכב וארוך. היום אנו משיקים שירות, שהוא, למעשה, אקוסיסטם טכנולוגי, שמקל באופן משמעותי על מפתחים להתחיל בו - כל מה שצריך במקום אחד. התחזית שלנו : בתוך 3 שנים יפעלו בישראל כ- 3,000 סטארטאפים בתחומי ה-IoT".
 
ניתוח על מקומן של חברות הסלולר בעולם ה-IoT בישראל – כאן.


פלאפון
 
 



 
 
Bookmark and Share