Telecom News - גוף תאורה יזהה לקוח בחנות ויכוון אותו למוצרים רלוונטיים בהם הוא מתעניין

גוף תאורה יזהה לקוח בחנות ויכוון אותו למוצרים רלוונטיים בהם הוא מתעניין

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> גוף תאורה יזהה לקוח בחנות ויכוון אותו למוצרים רלוונטיים בהם הוא מתעניין
גוף תאורה יזהה לקוח בחנות ויכוון אותו למוצרים רלוונטיים בהם הוא מתעניין
מאת: מערכת Telecom News, 15.2.17, 18:31גוף תאורה חכם  טריגון

השיווק והתקשורת מבחינת בית העסק ללקוח עומד לשפר את חווית הקניה שלו. שיתוף פעולה ישראלי-ספרדי.

שיתוף פעולה ישראלי ספרדי בין טריגון תאורה הישראלית לבין חברת MOCA המתמחה ב-Big Data, מביא בשורה חדשה לעולם הקמעונאות.

המומחיות של המערכת, שהיא חלק בלתי נפרד מגופי התאורה שיש בכל מקום, היא בניתוח מידע רב ממספר בלתי מוגבל של גורמים, קופות, אתר אינטרנט, אפליקציה וחיישנים, שמסייעים לנתח את תנועת הצרכנים והעדפות הקניה שלהם.

הטכנולוגיה מבוססת על שילוב בין אפליקציה סלולרית, GPS, שימוש בטכנולוגיות אלחוטיות מסוג Beacons - BLE ו-WiFi והנתונים מעובדים כבר בתוך המנורה עם חיבור לענן.

האלגוריתם שפותח מנתח וחוזה העדפות הלקוח, שבאות לידי ביטוי בחיפוש באינטרנט ו/או בתוך האפליקציה של בתי המסחר. כתוצאה מהניתוח הזה יכולה האפליקציה לכוון את הלקוח למבצעים החמים בבית המסחר ולהציע לו את המוצרים הרלוונטיים, שבהם הוא מגלה עניין כאשר הוא בסניף עצמו, אבל לא רק. המערכת יכולה, למשל, לזהות את האפליקציה כאשר נוחתים בנמל תעופה בארץ זרה ולספר היכן נמצאות האטרקציות שבהם יש עניין.

שיתוף הפעולה בין 2 החברות מביא חידוש, שחוסך מבתי העסק הרבה בהיבט של מלאי, סידור סחורות, תקשורת ישירה עם כל לקוח וכמובן את הצורך לפרוס רשתות תקשורת, שכן הכול נמצא בתוך גופי התאורה עצמם, שממילא מותקנים בחנויות.

גיא ג'ון, הבעלים של טריגון תאורה: "הפתרון, שאנו מציעים, עומד לחסוך הרבה כסף לרשתות ולא פחות חשוב להכניס כסף. השיווק והתקשורת מבחינת בית העסק ללקוח עומד לשפר את חווית הקניה שלו.

המערכות הן כאמור חלק בלתי נפרד מגופי התאורה, מה שהופך את התחזוקה שלהן לפשוטה ויעילה יותר. השימוש באפליקציות אינו חדש, החידוש הוא בכך שלקוחות יוכלו לקבל מידע בזמן אמת מתי שהם צריכים או מבקשים כשהם בתוך החנויות לפני רכישה.

המערכת אף יודעת לזהות את הלקוח כשהוא נכנס לאזור מסוים בחנות, לזכור שהוא חיפש מוצר מסוים ולספר לו שהמוצר הזה נמצא כאן על המדף ובמחיר מבצע. הכי חשוב, המערכות יכולות לשנות ולעזור לצרכנים עם צרכים מיוחדים אם זה בניווט קולי בחנויות או בקניונים, בחיפוש חנייה ובעוד עשרות מצבים שונים בחיי היום יום".
 



 
 
Bookmark and Share