Telecom News - 7 סטארטאפים EdTech חשפו פיתוחים בסיום מחזור 5 של המאיץ MindCET

7 סטארטאפים EdTech חשפו פיתוחים בסיום מחזור 5 של המאיץ MindCET

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 7 סטארטאפים EdTech חשפו פיתוחים בסיום מחזור 5 של המאיץ MindCET
7 סטארטאפים של EdTech חשפו פיתוחים בסיום מחזור 5 של אקסלרטור MindCET
מאת: מערכת Telecom News, 16.2.17, 22:41EDTECH

הסטארטאפים הציגו אפליקציות שיצאו לשוק ולחלקן כבר עשרות אלפי משתמשים ואת החידושים בטכנולוגיית החינוך, שישנו את הלמידה, בתוך ומחוץ לכתה בשנים הבאות, גם אצל בעלי מוגבלויות. בלט השימוש באמצעות משחקים.
 
ב-15.2.2017, קיים האקסלרטור של MindCET, מבית מטח, demo day לציון סיום המחזור החמישי של הסטארטאפים, שסיימו את התוכנית, ב-Rise תל אביב. במסגרת האירוע הציגו היזמים, בוגרות ובוגרי המאיץ, את הישגיהם בפני יזמים, אנשי חינוך, משקיעים, נציגי רשויות מקומיות ואנשים מהתעשייה.

7 הסטארטאפים במחזור החמישי של התכנית, שהתחילה בספטמבר 2016, השתתפו בתוכנית מובנית, שחשפה אותם לעולם החינוך ולשוקי חינוך גלובליים. הם קיבלו ליווי פרטני ותמיכה מטעם צוות המנטורים של MindCET, שכולל יזמים, משקיעים, אנשי טכנולוגיה ואנשי חינוך. בין השאר, קיבלו החברות ייעוץ בפיתוח המוצר, בבניית אסטרטגיה עסקית וגישה לשיתופי פעולה בישראל ובחו"ל.

הסטארטאפים הספיקו בינתיים לרשום לזכותם הצלחות והישגים לא מעטים. מרביתם הוציאו מערכות ואפליקציות סופיות לשוק, שחלקן אף הגיעו לעשרות אלפי משתמשים ולבתי ספר וסביבות למידה במדינות שונות בעולם. חלק מהחברות אף גייסו כספים ממשקיעים או מענקי מדען.

אבי ורשבסקי, מנהל MindCET : "כל אחד מחבורת היזמים המוכשרת הזו היה יכול למצוא את עצמו גם בתעשיות אחרות, וכל אחד מהם בחר במודע להוביל מיזם בתחום החינוך מתוך רצון אמיתי לתקן את העולם. השילוב הזה של אנרגיה יזמית גבוהה עם רגישות חברתית הופך בהדרגה להיות ערוץ מרכזי בהתאמת דרכי הלמידה שלנו למאה ה21".

בוגרי מחזור 2017 - אקסלרטור MindCET
  1. Museloop
הצוות: קרן ברלר, נתלי בלף, דור זומרMuseloop
מיוזלופ מאפשרת למוזיאונים לייצר בקלות ובמהירות אפליקציה המשנה את חוויית הביקור באמצעות משחקים. האפליקציה מספקת סיור מודרך, ומציגה את התערוכות באמצעות משחקים אינטראקטיביים. עבור בתי הספר המבקרים במוזיאונים, האפליקציה מאפשרת ליצור המשכיות בחוויית הלמידה בכתה, לפני ואחרי הביקור, ולהכליל בקלות את התכנים במערכי השיעור בבית הספר.
הישגים: האפליקציה זמינה להורדה, ועובדת כבר כיום עם מוזיאון ישראל, מוזיאון תל אביב ובית התפוצות.
פרטים נוספים: אתר החברה
  1. PlayGround
הצוות: עמית רחום, עוז נפתלי, לירן מור
פלייגראונד היא מערכת תקשורת המייעלת ומפשטת את התקשורת בין הורים לגני ילדים. במקום דפי קשר מיושנים או קבוצות וואטסאפ עמוסות, האפליקציה מרכזת את כלל המידע הרלוונטי במקום אחד וידידותי למשתמש, בדגש על יצירת קהילת הורים.
הישגים: האפליקציה פעילה וזמינה להורדה, ונמצאת כיום בפיילוט בכמה גנים, שצפוי להתרחב במהלך השנה.
פרטים נוספים: אתר החברה
  1. Webee
הצוות: דני ון בירן, רחלי ון בירן, חן ששון
וובי היא מערכת משחקים חינוכית לגילאי שנה עד 5, שמפתחת יותר מ-20 מיומנויות התפתחותיות באמצעות התאמה אישית של המשחקים להתפתחות של הילד המשתמש. המערכת פועלת על כל מכשיר היכול להתחבר לאינטרנט, מדברת אל הילד בשפת האם שלו ומייצרת דו"חות התקדמות עבור ההורים ואנשי החינוך בכל מיומנות. 
הישגים: המוצר, שכולל חומרה ותוכנה, נמכר בשוק הפרטי וצבר עד היום יותר מ-30 אלף משתמשים במספר מדינות בעולם. במסגרת התוכנית התחיל פיילוט בכמה גני ילדים בישראל.
פרטים נוספים: אתר החברה
  1. CatchySketchy
הצוות: ליאם בליכי, גדי רז
קאצ'י-סקאצ'י היא מערכת יצירה על בסיס טאבלט המאפשרת לילדים להרכיב יצירות אמנות, קטעי אנימציה וסיפורים המבוססים על שימוש בחומרים הקיימים במרחב שסביבם, בשילוב עם סאונד ובפשטות רבה.
הישגים: המערכת שולבה בהצלחה בכמה בתי ספר בישראל, במקצועות לימוד שונים, בין השאר, תיאטרון, אזרחות ופסיכולוגיה
פרטים נוספים: אתר החברה
  1. BioSignalBIOSIGNAL
ביוסיגנל מספקת קורסים מותאמים אישית בשילוב עם חיישנים ביולוגיים ובסיוע מאמן אישי, במטרה לשפר את יכולות התלמידים בהתמודדות עם אתגרים בבתי הספר ובחיים. התלמידים לומדים לשלוט ברמת הלחץ, להתמודד עם חרדת בחינות וללמוד להתרכז טוב יותר.
הישגים: המוצר נמכר בשוק הפרטי בכמה מדינות, והתחיל פיילוט בבית ספר בסין.
פרטים נוספים: אתר החברה
  1. WeMake
הצוות: יבגני אויפה, אלכס כצנלסוןWEMAKE
ווימייק היא סביבה וירטואלית המאפשרת למורים להשתמש ביצירה ועשייה במהלך הלימוד. כל תלמיד יכול באמצעותה לבנות דגם או משחק בעל ערך לימודי ולהשתמש בחומרים זולים וזמינים בשילוב אפשרי עם הדפסות תלת ממד.
הישגים: המוצר קיים בשוק, ואסף סביבו קהילה של כ-500 משתמשים במסגרות חינוך פורמליות וא-פורמליות. 
פרטים נוספים: אתר החברה
  1. Sentidio
הצוות: אריאל ברונר, רוני קירש, שני פאר, לירון קלינגר, מיכאל סטוליירSENTIDIO
סנטידיו מפתחת מערכת לילדים עם אוטיזם, שנותנת להם כלים לשיפור הכישורים החברתיים שלהם בצורה משחקית. הילדים לומדים באמצעות הטאבלט להתמודד עם סיטואציות חברתיות מאתגרות. בשילוב עם המטפל שלהם, ניתן לבנות תוכניות עבודה מתקדמות ולמדוד את התקדמות הילד.
הישגים: המוצר נמצא בפיילוט עם 50 משפחות ו-10 מטפלים בתחום, ולקראת פיילוט בכיתות חינוך מיוחד בבתי ספר בארץ
פרטים נוספים: אתר החברה
 





משתתפי האירוע:
קרדיט צילום: ספי שלוין.
משתתפ יהאירוע



 
 
Bookmark and Share