Telecom News - פרטנר השיקה את IoT Pro - רשת ה-IoT הראשונה בישראל

פרטנר השיקה את IoT Pro - רשת ה-IoT הראשונה בישראל

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> פרטנר השיקה את IoT Pro - רשת ה-IoT הראשונה בישראל
פרטנר השיקה אתIoT Pro  - רשת ה-IoT הראשונה בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 26.2.17, 13:16IOT

הרשת מזהה אוטומטית ומתעדפת התקני IoT, ומאפשרת לצרכנים ולמפתחי טכנולוגיות חדשניות ליהנות מיתרונות מ על פני שימוש ברשת רגילה.
 
פרטנר השיקה את רשת IoT Pro, רשת ה-IoT הראשונה בישראל. הרשת הייעודית מותאמת לתמיכה בעולם המכשירים המחוברים (Connected devices) וה-IoT (Internet of Things), ומהווה פלטפורמה אידאלית לשימוש במוצרים קיימים ולפיתוח של מוצרים ופתרונות חדשניים בתחום.

רשת IoT Pro מבוססת על מערכות אריקסון ועל טכנולוגיית LTE-M, ומאפשרת התאמת הרשת הסלולרית באופן אופטימאלי להתקנים ומכשירים מחוברים, בנפרד ממכשירי סמארטפון וטאבלט. התאמה זו, שמתבצעת באמצעות זיהוי אוטומטי, מעניקה תיעדוף להתקני ה-IoT על גבי הרשת, מייעלת את צריכת האנרגיה, ומאריכה משמעותית את הזמן הנדרש בין הטענה להטענה של הסוללה בהתקן עד לכדי חודשים ואף שנים. בנוסף, הטכנולוגיה החדשה מסוגלת להרחיב את יכולת החדירה של האות הסלולרי לעומקם של מבנים, גם תת-קרקעיים.

היכולת של הרשת לספק עדיפות להתקני IoT באופן אוטומטי במקרי קיצון של עומסים, כמו באירועים רבי משתתפים (משחקי כדורגל, הופעות בפארק ועוד), ובאירועים ביטחוניים בהם מתבצעות שיחות רבות במקביל, מעניקה לה יתרון.

רשת IoT Pro מאובטחת בתקנים מחמירים, ובכך קיים יתרון נוסף עבור שימושים בתחומים רגישים, כמו ביטחון, תחבורה, בריאות, תעשייה, ערים חכמות ועוד. מערכת ניהול ההתקנים ברשת ה-IoT החדשה, תאפשר יכולות ניהול עצמאיות ומתקדמות ללקוחות ולשותפים .
 
טכנולוגית ,LTE-M שמוטמעת היום בחברות התקשורת המובילות בעולם, מאפשרת פריסה רחבה ומהירה של רשתות IoT ייעודיות לתמיכה בהתקנים חכמים. היכולות של רשתות כאלו מאפשרות לצרכן הפרטי וללקוחות עסקיים מעולמות שונים (תעשייה, בטחון, רפואה, רכב ותחבורה, ייצור, ועוד), ולמפתחי טכנולוגיות חדשניות, ליהנות מיתרונות מובהקים על פני שימוש ברשת רגילה לצרכי IoT.

תעשיית ה-IoT נמצאת בתנופה אדירה, כאשר פיתוחים והתקנים עבור צרכנים פרטיים והתקנים עסקיים, מושקים בעולם מידי שבוע. פיתוחים אלה מגיעים גם לישראל, וכעת יוכל הצרכן ליהנות מיתרונות רשת ייעודית עבור עולמות ה-IoT.
 
איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "בחודשים האחרונים פיתחנו את רשת ה-IoT לאחר שזיהינו צורך, בעיקר של לקוחות עסקיים, להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות כדי להוזיל עלויות של התקנים, להבטיח זמינות, ולהאריך חיי סוללה לתקופות של עד מספר שנים. רשת ה-IoT בשילוב עם מערכת הניהול שפותחה בחברה, יאפשרו שימוש חכם, יעיל ומאובטח ביישומים מתקדמים. בעולם כולו, רק מספר מצומצם של חברות השיקו רשת מתקדמת ייעודית ל-IoT, האחרונה שבהן היא ,AT&T שהכריזה על השקה לאחרונה, ואנו גאים להיות בשורה אחת עם חברות אלו, וראשונים להביא את הבשורה לישראל".

אלון ברמן, מנכ״ל אריקסון ישראל: "יישום התקינה המתקדמת של NB-IoT (Narrow-Band IoT) ו- LTE-M (Cat-M), הופך את רשת הסלולר לפלטפורמת התקשורת המתאימה ביותר ליישומי IoT מתקדמים, ואנו רואים, שחברות התקשורת הגדולות בעולם משקיעות בהתאמת רשתות הסלולר שלהן לעולמות אלה".
 

פרטנר
 
פרטנר
 
פרטנר

 



 
 
Bookmark and Share