Telecom News - Sony השיקה את Xperia XZ Premium ו- Xperia XZs ו-2 דגמי ביניים

Sony השיקה את Xperia XZ Premium ו- Xperia XZs ו-2 דגמי ביניים

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> Sony השיקה את Xperia XZ Premium ו- Xperia XZs ו-2 דגמי ביניים
Sony השיקה את  Xperia XZ Premium  ו-Xperia XZsו-2 דגמי ביניים
מאת: מערכת Telecom News, 27.2.17, 11:29סוני
 
דגמי ה"סופר ביניים" הם Xperia XA1 ו-XA1 Ultra. ל-XZ Premium יש מעבד סנאפדרגון 835 של קוואלקום, רזולוציית מסך של 3840x2160 פיקסל ועמידות בפני מים ואבק בתקן IP65/68.
 
Sony Mobile הכריזה על 4 דגמים חדשים לסדרת ה-X. ה-Xperia XZ הוא הסמארטפון המתקדם ביותר של החברה עד כה.

Xperia XZ Premium - הסמארטפון המתקדם עם מצלמה בעלת צילום וידאו "בהילוך סופר איטי" ומסך 4K HDR.

זה הסמארטפון המתקדם ביותר של Sony Mobile עד היום, עם מצלמה מתקדמת, שמסוגלת לצלם תנועה, שעין האדם כלל לא רואה, מסך 4K HDR, חיבור נתונים מהיר, עיצוב משודרג ותכונות מתקדמות נוספות.

מצלמת פרימיום בתוך סוניסמארטפון:
ה-Xperia XZ Premium (בתמונה משמאל) משלב את הידע אותו צברה החברה בפיתוח מצלמות ה- ‘α’ (סידרת אלפא) ודגמי ה-Cyber-shot כדי להציג את מצלמת ה-Motion Eye החדשה, שנועדה לתעד רגעים בחיים בדרך בה אף סמארטפון אחר לא מסוגל.

הילוך איטי פי 4 מכל סמארטפון אחר:
זהו הסמארטפון הראשון הכולל חיישן מצלמה מסוג Exmor RS עם זיכרון המשולב בחיישן עצמו, יכולת, שניתן היה למצוא עד היום רק במצלמות פרמיום. החיישן מאפשר סריקת מידע במהירות גדולה פי 5. כלומר, ניתן ליצור סרטוני וידאו מיוחדים ולתעד את הרגעים המוכרים ע"י הקלטה בקצב של עד 960 פריימים (תמונות) בשנייה - עד פי 4 יותר איטי מכל סמארטפון אחר. יחד עם זאת, טכנולוגית ה-Predictive Capture נמצאת תמיד צעד אחד קדימה ומתחילה לצלם תמונות כאשר היא מזהה תנועה, אפילו לפני שהצלם מתחיל לצלם וכך לא מפספסים אף רגע .

חיישן ה-19 מגה פיקסל במצלמה כולל פיקסלים גדולים ב-19% כדי לספק תמונות חדות ומפורטות בכל תנאי תאורה. שיפורים נוספים נעשו בתוך מצלמת ה-Motion Eye ומעבד התמונה Bionz למטרת השגת תמונות חדות ונקיות מרעש דיגיטלי, גם בווידאו. עדשת ה-G במצלמה תוכננה מחדש בכדי לספק תוצאות מעולות.

מסך 4K HDR:
בפעם הראשונה בסמארטפון, Xperia XZ Premium מגיע עם מסך 5.5 אינץ' ברזולוציה 4K HDR (רזולוציית 3840x2160 פיקסלים וטווח דינמי רחב בתמונה). הסמארטפון מציע תמונה חסרת פשרות עם תאורה, צבע, צלילות וניגודיות, שיוצרים ביחד תמונה מוחשית ואמיתית מתמיד.

ה-Xperia XZ Premium עושה שימוש במעבד Snapdragon 835 של Qualcomm, שמציע ביצועים חסרי פשרות. שקע ה- USB Type-C מקל על חיבור כבל בזכות המחבר הדו כיווני.

עיצוב בסטנדרט חדש:
עיצוב ה-Xperia XZ Premium מציע הרמוניה ומראה יפה מבחוץ ואף בתכנון הפנימי. מעטפת המכשיר מצופה במשטח זכוכית  המשדר ברק ותחושת פרימיום.

Xperia XZ Premium עמיד בפני מים ואבק בתקן  IP65/68  וציפוי הזכוכית מלפנים ומאחור עם Corning Gorilla Glass 5.
בעזרת ה-Smart Stamina וביחד עם טכנולוגיות ה-Battery Care ו-Qnovo Adaptive הסוללה מאפשרת לעבור יום עבודה שלם ללא בעיהתכונות ה-Xperia Tips והיכולת החדשה Xperia Actions מציגות עצות והצעות לשימוש נכון ביכולות בהן המשתמש עושה שימוש. 

זמינות:
דגם ה-Xperia XZ Premium יהיה זמין בצבע "כרום בהיר" (Luminous Chrome) ו"שחור ים עמוק" (Deepsea Black) החל מיוני 2017.

Xperia XZs
ה-Xperia XZs (בתמונה משמסוניאל) יציע גם הוא את מצלמת ה-Motion Eye לשווקים נבחרים, עם מסך בגודל 5.2 אינץ' והוא יהיה זמין למכירה מתחילת חודש אפריל 2017 בצבעי "כחול קרח" (Ice Blue), צבע כסף (Warm Silver) ושחור.

 
Xperia XA1 ו-Xperia XA1 Ultra מציעים ביצועי מצלמה יוצאת דופן

2 הסמארטפונים בסדרת ה-X: דגם Xperia XA1 ודגם ה-Xperia XA1 Ultra ממשיכים את הצלחת Xperia XA מהשנה שעברה, ומציגים עיצוב ללא שוליים המנצל את מלוא רוחב המסך ומצלמות High End.

מצלמת High End ברזולוציית 23 מגה פיקסל:
הניסיון העמוק בתחום הצילום של החברה, שמגיע מחטיבת הצילום הדיגיטלי, מגיע  גם לסדרת ה XA, עם חיישן גדול (1/2.3") בטכנולוגיית Exmor RS , רזולוציית 23 מגה פיקסל, עדשה בעלת צמצם גדול F2.0 וביצועים מרשימים בצילום בתנאי חשיכה.

מצלמת הסלפי הקדמית ב-Xperia XA1 מציעה חיישן עם רזולוציית 8 מגה פיקסל ועדשת 23 מ"מ רחבה. דגם ה Xperia XA1 Ultra מציע מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 16 מגה פיקסל עם מייצב תמונה אופטי (OIS) לקבלת תמונות חדות יותר, בצירוף פלאש קדמי המאיר בצורה טבעית את פני המצולם.

עיצוב:
עיצוב חסר השוסוניליים המציע אשליה של מסך שאינו נגמר עם שוליים מעוגלים לשיפור אחיזת המכשיר ביד.

Xperia XA1 (בתמונה משמאל) עם רזולוציית HD 720p בגודל 5 אינץ' ודגם ה-Xperia XA1 Ultra מציע מסך 6 אינץ' ברזולוציית Full HD 1080p.

ביצועים:
בזכות מעבדMediaTek helio P20  עם 8 ליבות, מתקבלת חווית שימוש זריזה.
גם כאן בעזרת ה-Smart Stamina וביחד עם טכנולוגיות ו-Qnovo Adaptive הסוללה מאפשרת לעבור יום עבודה שלם ללא בעיה. היכולת החדשה Xperia Actions מציגה עצות והצעות לשימוש נכון ביכולות בהן המשתמש עושה שימוש.

זמינות:
דגמי Xperia XA1 ו-Xperia XA1 Ultra יהיו זמינים למכירה החל מחודש מאי 2017, עם מערכת הפעלה אנדרואיד N כבר בהשקה ויגיעו עם מגוון צבעים כגון לבן, שחור, ורוד וגם זהב.

אקספריה XZ פרימיום:
 
סוני פרימיום

עדכון 20.6.17, 12:20אלקטרה מוצרי צריכה, נציגת Sony Mobile בישראל, השיקה היום את Xperia XZ Premium מוצר הדגל של Sony בתחום הסמארטפונים, אשר מחזיק בתואר הנחשק "הסמאטרפון הטוב ביותר" אותו קיבל בתערוכת הסלולר בברצלונה. המכשיר יימכר בחנויות וברשתות הנבחרות תחת תג מחיר של 2,899 ₪.


כמו כן הושקו בישראל 3 הסמארטפונים בקטגוריית הביניים: אולטרה Xperia L1 ,Xperia XA1 ו- XA1 .XA1 ייעלה 1.299 ש"ח, XA1 Ultra ייעלה 1,649 ש"ח ו-L1 ייעלה 899 ש"ח. 




 
 
Bookmark and Share