Telecom News - CoFoundWith.me-אפליקציה לחיבור בין יזמים וסטארטאפיסטים לבניית צוות

CoFoundWith.me-אפליקציה לחיבור בין יזמים וסטארטאפיסטים לבניית צוות

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> CoFoundWith.me-אפליקציה לחיבור בין יזמים וסטארטאפיסטים לבניית צוות
מאת: מערכת Telecom News
05/03/17,  21:39
מטרת / הייעוד של התוכנה: המטרה של האפליקציה בחינם לחבר בין יזמי סטארטאפ,Co-Founders Pair up -   תוך שימוש במנגנון היכרויות הדומה לזה של טינדר, שמאפשר להירשם בגלוי או באופן אנונימי עבור אלה מבין היזמים הפוטנציאליים, שרוצים להיחשף לזירת הסטארטאפים מבלי לגלות את זהותם (למשל מאחר שהם עדיין מחזיקים במשרה כלשהי). ובמיוחד, לחבר בין שותפים פוטנציאליים, שאינם נגישים זה לזה בדרכים המקובלות, כדי להביא תועלת לקהילת הסטרטאפים ולהגביר את קצב הקמת מיזמים חדשים.
שם התוכנה: CoFoundWith.me
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: עם פתיחת האפליקציה מוצגת בפני המשתמשים רשימת פרופילים של יזמים, בה ניתן לדפדף בהחלקה לימין ולשמאל. בכל פרופיל, שיכול להיות, כאמור, אנונימי או גלוי, מופיע כינוי היזמ/ית, תחום ההתמחות, Elevator pitch קצר ותחום ההתמחות של היזמ/ית המבוקש/ת. היזמים יכולים להזמין זה את זה להתחבר באמצעות האפליקציה, וכאשר ההזמנה מתקבלת נשלח אוטומטית מייל היכרות ל-2 היזמים. 

קהל היעד של האפליקציה הוא קהילת היזמים והסטארטאפיסטים הקיימים בתוספת רבים אחרים, שמעוניינים להצטרף למיזמים מוצלחים אך מסיבות שונות מעדיפים, שעניינם זה לא ייחשף. בישראל ובחו״ל מתקיימים אירועים רבים, שמטרתם ״שידוך״ Pair-up בין יזמים, בפורמטים שונים, החל במסיבת קוקטייל וכלה ב״ספיד דייטינג״.

יתרונה של,CoFoundWithMe  מעבר לנוחות השימוש, הוא בכך, שהאפליקציה מאפשרת ליזמים, שאין באפשרותם להגיע לאירועים כאלה ולבחון הזדמנויות, כי הם מחזיקים במשרה בחברה גדולה, או אפילו עובדים בסטארטאפ אחר, להצטרף כשותפים בסטארטאפ חדש.
 
האפליקציה בחינם כבר מכילה כמה מאות יזמים, אינה מכילה פרסומות ונועדה נטו לסיוע לקהילה.

CoFoundWithMe פותחה כשירות לקהילה ע"י appUgo המתמחה בייצור MVP לסטארטאפים - TLV-Generator.

CoFoundWith.me מסך


 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share