Telecom News - לראשונה בישראל: בזק השיקה את העסק החכם

לראשונה בישראל: בזק השיקה את העסק החכם

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> לראשונה בישראל: בזק השיקה את העסק החכם
לראשונה בישראל: בזק השיקה את העסק החכם
מאת: מערכת Telecom News, 14.3.17, 13:39גיל רוזן

מערכת ניהול העסק החכם מבוססת על פלטפורמה, שפיתחה חברת Axonize הישראלית. זאת, עבור עסקים קטנים ובינוניים.

בזק השיקה היום לראשונה בישראל את פלטפורמת העסק החכם. במסגרת השקת השירות החדש בזק יוצאת עם מספר חבילות לעסק החכם, במחיר התחלתי של 99 ש"ח בחודש (המחיר כולל את עלות החיישנים, מערכת הניהול החכמה ותמיכה שוטפת), בנוסף לדמי התקנה וללא התחייבות.

מערכת ניהול העסק החכם מבוססת על פלטפורמה, שפיתחה חברת Axonize הישראלית. המערכת כוללת סט מסכים משולב המשמש לניהול וצפייה של כלל הפעילויות בבית העסק, ומאפשרת קבלת התראות חכמות עפ"י תרחישים מובנים בזמן אמת. כמו כן, המערכת מאפשרת אנליזה וניתוח של מידע ממגוון החיישנים והמערכות, שמאפשרים לבית העסק להתייעל ועי"כ לחסוך במשאבים.

בנוסף למערכת הניהול, מציע שירות העסק החכם מגוון פתרונות ושירותים המותאמים לצרכי העסק, שכולל מגוון רחב של חיישנים, ביניהם ניתן למצוא בקרת טמפרטורה לזיהוי שינויים במתקני קירור, בקרת נפח  לזיהוי תנועה במתחם מסוים, בקרת פתחים לזיהוי פתיחה של דלתות וחלונות, בקרת תקלות, מרחבי מסחר חכמים, חיישנים המאפשרים זיהוי לקוח במרחב המסחרי של בית העסק, מעקב אחרי מכונות ועוד. שירות העסק החכם מבוסס על פלטפורמה פתוחה המאפשרת חיבור של כל סנסור IoT בכל פרוטוקול תקשורת.

סטלה הנדלר, מנכ"לית בזק: "בשנים האחרונות אנו עדים לשימוש הולך וגובר בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לשלוט ולנהל תחומים רבים בחיינו. התחלנו בהבאת הבית החכם והיינו ראשונים להפעיל פלטפורמת עיר חכמה, וכבר היום מספר רשויות עושות בה שימוש. היום בזק נכנסת לתחום העסקים. מטרת המהלך היא לאפשר לעסקים, בעיקר קטנים ובינוניים, להתייעל, לספק שירות טוב יותר להגדיל תפוקות. זאת, על בסיס הטכנולוגיה המתקדמת ביותר".

גיל רוזן, (בתמונה), מנכ"ל השיווק והחדשנות בבזק: "בישראל קיימים היום כ-560 אלף עסקים, מעוסק זעיר ועד לארגון המונה אלפי עובדים, ועתה אנו נאפשר להם ליהנות מהערך העצום של מהפכה זו. אני בטוח, ששירותים אלו יצברו תאוצה במהירות, וייצרו קפיצת מדרגה משמעותית בדרך ניהול העסקים. מהפיכת ה-IoT יכולה להתרחש בכל סוג של עסק, קטן כגדול והשירות החדש מאפשר לכל עסק להפוך לחכם בקלות ובעלות נמוכה יחסית".

מסך הניהול



 
 
Bookmark and Share