Telecom News - מיקרוסופט משיקה היום את Microsoft Teams - צ'אט מתוחכם לקב' עבודה

מיקרוסופט משיקה היום את Microsoft Teams - צ'אט מתוחכם לקב' עבודה

דף הבית >> חידושים הכרזות >> מיקרוסופט משיקה היום את Microsoft Teams - צ'אט מתוחכם לקב' עבודה
מיקרוסופט משיקה היום את Microsoft Teams - צ'אט מתוחכם לקבוצות עבודה
מאת: מערכת Telecom News, 14.3.17, 17:30MICROSOFT TEAMS

לאפליקציה לסמארטפונים אנדרואיד, אייפון וווינדוספון ולמחשבים יש יכולות אבטחה מתקדמות. היא מתחברת למגוון אפליקציות צד שלישי כמו מערכות CRM, ERP, כוללת בתוכה 100 פיצ'רים ומאחדת את כל שירותי ה-Productivity היומיומיים לסביבת עבודה אחת.
 
מיקרוסופט משיקה היום בישראל ובכל העולם את  Teams Microsoft - Hub ייעודי מבוסס צ'אטים המאחד כלים, שיחות תכנים ואנשים לקבוצות עבודה בסביבת העבודה המודרנית.

Microsoft Teams היא אפליקציה להגברת הפרודוקטביות בתוך צוותי עבודה, שמאפשרת שיתוף תכנים בקבוצות מבוססות צ'אט תוך שימוש בכלים להם זקוקים צוותי עבודה. החל מהיום האפליקציה זמינה למשתמשי Office 365 ב-181 מדינות וב-19 שפות.

אפליקציית Microsoft Teams היא התוספת האחרונה לשירותי Office 365 והיא מאפשרת שיתוף פעולה דינמי בלי תלות במיקום של העובד בעולם. Teams מאחדת את כל שירותי ה-Productivity היומיומיים של המשתמשים לסביבת עבודה אחת (דואר, פגישות, שיחות, קבצים משותפים). כך, שאין צורך לעבור משירות לשירות כדי להגיע למידע או לאנשים שאיתם עובדים.

בנוסף, האפליקצייה מכילה בתוכה 100 פיצ'רים ובראשם: את האפשרות לנהל שיחות קול וידאו באמצעות Skype, לערוך מסמכים משותפים (Word, Excel, PowerPoint) לשמור אותם ב-OneDrive  משותף ולנהל דיון סביבם בצ'אט, להתחבר לחשבון הטוויטר ולנהל שיחות בקבוצות וצוותים מצומצמים עפ"י נושאים ואפשרות לקבוע פגישות לחברי הקבוצה בלבד או לזמן את כל חברי הצוות לפגישה וירטואלית בזמן אמת. השיחות תהיינה זמינות לכלל הקבוצה ומתוכן אפשר גם לצאת לשיחות פרטיות של 1:1.

Microsoft Teams מעוצב לשימוש אינטואיטיבי. כך, שניתן מייד להתחיל לעבוד ולהתאים את סביבת העבודה לצרכי הצוות וכל קבוצה תוכל לעשות התאמות לסביבת העבודה שלה, לפי הצרכים העולים מהפרויקט. לאפליקציה יכולות אבטחה מתקדמות והמידע בה נשמר ומוצפן בכל עת.

בMicrosoft Teams- מובנה Bot, שיעזור למשתמש לאתר תוכן, למצוא אנשים לפי זמינות יומן וידריך את המשתמש כיצד לבצע פעולות מתקדמות כגון: להוסיף את חשבון ה Facebook או Dashboard רלוונטי לסביבת העבודה של הצוות. היא גם מתחברת למגוון אפליקציות צד שלישי כמו מערכות CRM, ERP.

האפליקציה זמינה להורדה  בכל מערכות ההפעלה, כלומר, לסמארטפונים ולמחשבים ניידים ונייחים,  ותאפשר רצף של עבודה על כלל המכשירים.

משתמשי Office 365  יכולים כבר היום להוריד את האפליקציה מתוך מסך הבית של Office 365  או להוריד את Teams לסמארטפון מתוך חנויות ה-AppStore או Google Play

ההורדה לאייפון, למכשירי אנדרואיד, לווינדוספון למק ולווינדוס יכולה להתבצע במרוכז גם  במסך - כאן.
 

מידע נוסף בעברית להורדת גרסת ניסיון - כאן.

מיקרוסופט ישראל תקיים אירוע השקה רשמי בישראלב-23.3.17 בשעה 08:30 במתחם MindSpace בתל-אביב.
 

 מסך TEAMS
 
 
צ'אט וקבצים
 
 
 TEAMS NAME AND CHAT
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share