Telecom News - פתרונות התקשורת האחודה UC נכשלו עד כה במימוש ההבטחה של שמם

פתרונות התקשורת האחודה UC נכשלו עד כה במימוש ההבטחה של שמם

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> פתרונות התקשורת האחודה UC נכשלו עד כה במימוש ההבטחה של שמם
פתרונות התקשורת האחודה UC נכשלו עד כה במימוש ההבטחה של שמם
מאת: יוסי הירש, 22.3.17, 08:00יוסי הירש
 
כיצד נוצרה הבעיה ואיך פותרים אותה בצורה הטובה ביותר?
 
פתרונות התקשורת האחודה UC נכשלו עד כה במימוש ההבטחה של שמם: הארגונים והחברות מתאמצים לשבור את המחיצות בין המערכות השונות והעובדים נאלצים להיאבק כדי להשמיע את קולם בגלל תהליכים קטועים. כיצד נוצרה הבעיה ואיך פותרים אותה בצורה הטובה ביותר?
 
בדומה לסיפורי מארק טווין, הדיווחים על מותה של התקשורת האחודה היו מוגזמים בצורה משמעותית: גרטנר צופה, ששוק התקשורת האחודה יגדל מ-40.2 מיליארד דולרים ב-2016 ל-42.9 מיליארד דולרים ב-2019, ככל שחברות נוספות תמשכנה להשקיע ביוזמות טרנספורמציה דיגיטלית.
 
נכון, פתרונות החומרה המגושמים, שהיו עד לאחרונה במשרדים, לעתים קרובות במערכות שונות עם מעט קישוריות זה לזה, או ללא קישוריות כלל, עם מערכות לשיחות וידאו מצד אחד ומערכות טלפוניה מצד שני, הולכים ונעלמים, ככל שחברות מחפשות דרכים להתאים את עצמן למגמות הטכנולוגיות החדשות.

בסקר, שנערך לאחרונה בקרב מנהלי IT, בעלי עסקים, עובדים ומשתמשים, מצאנו, שחוויית התקשורת האחודה האידיאלית צריכה לכלול יכולות רבות, שנדרשות לתמיכה בדור הבא של העסקים.
 
המפתח המרכזי להצלחה הוא הצורך לשלב פונקציונליות של תקשורת אחודה לתוך כלי שיתוף פעולה קיימים ולתוך יישומים של צדדים שלישיים, ובאופן אידיאלי, ישירות מתוך הדפדפן עם שימוש קל ויכולת פעולה הדדית גדולה.
 
רצון נוסף שהובע היה יצירת תאימות גבוהה יותר: המשתמשים מחפשים ניידות של "360 מעלות", שאינה תלויה במכשיר, שבו משתמשים.
 
לבסוף, אנשים חיפשו יכולת תגובה מהירה ברחבי הארגון, היכולת לקבל בעזרת המערכת החלטות מושכלות המסייעות בהאצת הפעילות העסקית ומשפיעות באופן חיובי על חוויית הלקוח.
 
הבעיה עם יותר מדי מערכות תקשורת אחודה קיימות היא, שהן לא מצליחות לממש את ההבטחה של החלק המאוחד. כל עוד חברות מתאמצות לשבור את המחיצות בין מערכות, שאינן הטרוגניות, חוויית התקשורת האחודה תישאר למרבה הצער בגדר חלום.
 
בעוד המטרה היא למקסם את התפוקה, אם העובדים אינם מסוגלים להשלים את עבודתם איפה, מתי ואיך שהם רוצים, פתרונות תקשורת אחודה ייכשלו במימוש הבטחתם. ריבוי שיטות תקשורת בזמן אמת ולא בזמן אמת, שמופעלות ע"י העובדים, בדרך כלל דורשות תהליכים משבשים, כאשר עובדים נאלצים לעזוב יישומים עסקיים כדי לתקשר האחד עם השני.
 
בקרב אנשי המקצוע היום בתחום קיימת הבנה, שניסיון התקשורת האחודה לעולם לא יהיה מה שהחברה מצפה, אם הפתרונות לא יענו על הצרכים האנושיים האלה. האנשים הם אלה, שנמצאים, בסופו של דבר, בלב תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית.
 
פתרון תקשורת אחודה נכון מסתגל לדרך שבה אנשים עובדים ולא מכריח אותם לשנות את האופן, שבו הם עובדים. לשמחתנו, כיום יש פתרונות בשוק העונים על כל הבעיות הללו. יש פלטפורמות הכוללות בתוכן את כל הפונקציות של תקשורת קול, שיחות ועידה בווידאו ותוכנות שיתוף תחת פלטפורמה אחת והן יכולות גם לכנס ולהוסיף מערכות של ספקים חיצוניים ופלטפורמות שלהם.
 
המוצרים האלה יכולים סוף סוף להגשים את ההבטחה הנכספת של תקשורת אחודה. הפתרונות האלה לא רק מספקים אוטונומיה רבה יותר לחברות, הם נותנים לעובדיהם את החופש להחליט איך לעבוד טוב יותר. התוצאה היא לא רק פלטפורמת תקשורת אחודה חדשה, התוצאה היא העמדת האדם במרכז תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית.
 
מאת: יוסי הירש, מרץ 2017.
מהנדס פתרונות בכיר, AVAYA ישראל

UC
 
 
 



 
 
Bookmark and Share