Telecom News - הושק בישראל ה-LG G6 - לראשונה בעולם לאחר דרום קוריאה

הושק בישראל ה-LG G6 - לראשונה בעולם לאחר דרום קוריאה

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> הושק בישראל ה-LG G6 - לראשונה בעולם לאחר דרום קוריאה
הושק בישראל ה-LG G6 - לראשונה בעולם לאחר דרום קוריאה
מאת: חיים חביב, 22.3.17, 13:42LG G6

צג FULLVISION בגודל 5.7 אינץ' לאחיזה קלה בכף היד ו'פיתוי' למקדימים לרכוש: אחריות מורחבת חינם (שווי הטבה 1,000 ₪) הכוללת כיסוי שבר מסך למשך שנה מיום הרכישה לרוכשים עד ה-30.4.17.

חברת LG ישראל השיקה הבוקר בתל אביב את הסמארטפון - LG G6. המכירה תחל מחר בחנויות ואצל מפעילות הסלולר. המחיר לצרכן כ-3,400 ₪.

ל-LG G6, שמשווק בארץ לפני שאר מדינות העולם (מלבד קוריאה) ושיאפשר למשתמשים הישראלים להיות מהראשונים בעולם, שיחוו את המכשיר החדש, תתווסף בתקופת ההשקה אחריות מורחבת חינם ה-"Super Warranty", שכוללת בנוסף לאחריות היצרן, כיסוי גם על שבר מסך (כפוף לתקנון המבצע).

ה-G6 מתהדר בפורמט של צג חדש ונועז המאפשר חוויית צפייה קולנועית ומהווה יחס של 80% מחזית הסמארטפון, מצלמת זווית רחבה ועוד. ה-מכשיר נבנה בגישה של "חזרה ליסודות" של סמארטפונים ברמת פרימיום  עם התמקדות במאפיינים, שצרכנים רוצים, ובהם בעיקר צג גדול הניתן לאחיזה בכף יד אחת.

מתכונות המכשיר
מסך גדול הנכנס בכף יד אחת. צג  מסוג FullVision QHD, רזולוציה של 2,880  X 1,440 בגודל 5.7 אינץ' ולראשונה אי פעם צג ביחס מידות (aspect ratio) של 18:9. בהשוואה לצגים רגילים עם יחס אספקט מסך של 16:9, שמציע מרחב צפייה גדול יותר וחוויה עשירה בעת צפייה בסרטונים או בעת במשחק. אפשרות לצלם תמונות מרובעות לגמרי ביחס של 1:1 האידיאליות לאינסטגרם, סנאפצ'ט ואפליקציות אחרות של מדיה חברתית. ניתן לבחור להשתמש גם ביחסים אחרים כגון 4:3, 16:9 ו-18:9.

עיצוב: המכשיר בנוי  מאלומיניום וזכוכית בצבעי לבן, פלטינום ושחור. העיצוב מינימליסטי וחלק מכל צדדיו והופך את המכשיר לנעים למגע ואחיזה. פינות מעוגלות של הגוף והצג מעניקות אחידות לעיצוב לצד הגנה מכנית ממכות נפילה.

זה הסמארטפון הראשון המציע Dolby Vision לצפייה ברורה, חדה וצבעונית מתמיד ותומך גם בתקן HDR10 ומתאים להזרמת סרטים מאמזון ונטפליקס

6 משחקים מובנים בשווי 200 דולרים ללא עלות למקדימים לרכוש.

מצלמת ה-G6 מנצלת את גודל המסך כדי לספק למשתמש מידע רב יותר המשתלב בתמונה. המצלמה שופרה ומעניקה חווית משתמש ייחודית הודות לתצוגת מסך מורחבת עם יחסיות של 18:9 המחלקת את הצג ל-2 ריבועים זהים. ה- LG UX 6.0מאפשר 8 מצבי צילום שונים, שניתן לגשת אליהם בלחיצת כפתור. למשל, צילום במסך מפוצל, שבו ניתן לצלם ולראות את התמונה בו זמנית ב-2 ריבועים שווים, צילום תמונות בפורמט 1:1 בחלון אחר הפופולרי באפליקציות של הרשתות החברתיות כדוגמת אינסטגרם ובמקביל לבדוק, לערוך ולהעלות תמונות בחלון אחר מיד אחרי הצילום. בנוסף, הוא מאפשר תצורת צילום חדשה הנקראת Food Mode המעניקה איכות צבע גבוהה עם ניגודיות רוויה וחדות המתאימים במיוחד לצילומי אוכל ואפשרות ליצור קבצי GIF באמצעות שילוב של 2 עד 100 תמונות מהגלריה המוצגים ב"לופ".

ה-LG G6 הוא הראשון המושק עם Google Assistant (באנגלית) מובנה הפועל באופן אינטואיטיבי ובלתי מורגש עם כל האפליקציות של LG ומאפשר למשתמשים לקבל תשובות מהירות, לנהל מטלות יומיומיות, ליהנות מהמוזיקה וסרטונים ולחפש מידע במכשיר במהירות וביעילות גבוהות.

אחריות Super Warranty תינתן לכלל הלקוחות, שירכשו את ה-G6 ביבוא רשמי של רונלייט ויירשמו באתר - כאן,  עד ה- 30.4.17. האחריות לתקופה של 12 חודשים מיום הרכישה, ניתנת בנוסף לאחריות היצרן ומעניקה כיסוי גם על שבר מסך, למימוש חד פעמי. שווי ההטבה של ה- Super Warranty הוא 1,000 ש"ח.

חבילת אביזרים נלווית: כל לקוח, שירכוש את ה-G6  יוכל לרכוש בנוסף למכשיר, חבילת אביזרים משלימה הכוללת כיסוי סיליקון דק במיוחד, מגן מסך זכוכית ומטען מהיר לרכב QC3. ערכת האביזרים המשלימה זמינה בכל נקודות המכירה ומחירה המומלץ לצרכן הוא 119 ₪.

זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק של LG בישראל: "ה- G6 עוצב בהתאם לרצונות ולצרכים, שנלמדו מהצרכנים, עם התכונה הבולטת של מסך גדול הניתן לאחוז בכף יד אחת. אנו שמחים להיות המדינה הראשונה בעולם, שנבחרה להשיק את המכשיר המתקדם של החברה. זאת, תודה לאמון הרב של LG בשוק הישראלי, שנחשב למוביל טכנולוגית, מאמץ חדשנות נלהב ומזהה טרנדים גלובליים".

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט דיגיטל,יבואנית רשמית של LG MOBILE בישראל: "אנו משיקים היום את המכשיר המתקדם ביותר שלנו עם חבילת אחריות מורחבת בתקופת ההשקה. ה-G6 עמיד בצורה יוצאת דופן לנפילות, מים ואבק, שהן הפגיעות השכיחות ביותר למכשירים. בנוסף, הוא עבר מבחני בטיחות ואיכות מחמירים ובשילוב שלל התכונות החדשות והמיוחדות שלו אנו בטוחים, שהצרכנים ייהנו מחוויית שימוש יוצאת דופן".

עדכונים מטעם מפעילות הסלולר וחברות לגבי מכירת LG G6 בארץ - כאן.
 



 
 
Bookmark and Share