Telecom News - Babysitting-בייביסיטינג-אפליקציה בחינם לחיפוש ומציאת בייביסיטר באזורך

Babysitting-בייביסיטינג-אפליקציה בחינם לחיפוש ומציאת בייביסיטר באזורך

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> Babysitting-בייביסיטינג-אפליקציה בחינם לחיפוש ומציאת בייביסיטר באזורך
מאת: מערכת Telecom News
24/03/17,  13:23
מטרת / הייעוד של התוכנה: הסטארטאפ הישראלי Babysitting מהיישוב שוהם מתכוון להגדיר מחדש את הקשר בין הורים לשמרטפים ולספק להם ביטחון וגם לשנות את שיטת התשלום, עם אפשרות לשלם בכרטיס אשראי את הסכום המדויק בלחיצת כפתור (מהסמארטפון).
שם התוכנה: לאנדרואיד: Babysitting, לאייפון: בייביסיטינג-Babysitting
קישור להורדה: בחינם  לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: כדי למצוא בייביסיטר אמין, הורים נוטים בד"כ לסמוך על חברים. הסטארטאפ ממפה את הרשתות החברתיות של ההורים ומספק המלצות על שמרטפים מהימנים מהמעגלים הקרובים שלהם: חברי פייסבוק, משפחה, שכנים והורים מביה"ס.

האפליקציה מעניקה חוויית משתמש באמצעות הזמנה נוחהמהסמארטפון להורים קצרי זמן, בעזרת מנוע הזמנה "בזמן אמת" המציע גם תשלום מקוון. במידה ויתבצע תשלום לבייביסיטר באמצעות האפליקציה תגבה עמלה סמלית.

האפליקציה מבוסס GPS ועונה על הצורך לפעמים אף המיידי של הורים למצוא בייביסיטר אמין וזמין המתגורר בקרבת מקום: ברדיוס עד 5 ק"מ, ברחוב של המזמין  וגם אפילו באותו בניין.
ניתן לראות ולבצע סינון ראשוני הדדי באמצעות צ׳אט או שיחת וידאו.
כדאי להעדיף בחיפוש בייביסיטר המקבלת אשראי ולהגדיל את רמת מחויבותה והביטחון שלכם.

אחרי ההרשמה, ההורה יכול להביט בכרטיס שמרטף הכולל נתוני  גיל, שנות ניסיון, בעלות על רכב וסיבות למה כדאי לבחור דווקא בה. השמרטף יכול להביט בכרטיס הורה הכולל את פרטי הילדים. ההורה יכול לבחור מסנני חיפוש כמו המרחק שלו מביתו,  גיל, הסכום המבוקש והמלצות. הבייביסיטר מגדיר את זמינותו. לכן, ההורה מקבל רק את אלה הזמינים באזור שלו בזמן המתאים לו. הוא יכול לנהל צ'אט עם הבייביסיטר שבחר, להשאיר באפליקציה רשימת משימות ולקבל עדכון על ביצוען. כאשר השמרטף מגיע, מופעל מונה המחשב את הסכום המגיע לו, וההורה יכול לשלם במזומן או באשראי.

ערך מוסף להורים:
איתור בייביסיטר בקרבת מקום. פילטור תוצאות במגוון ממדים. שימוש בפייסבוק לבדיקת אמינות הבייביסיטר וקבלת המלצות ממעגל החברים הקרוב של ההורה. קבלת ניטורים על מהלך הבייביסיטרתשלום בלחיצת כפתור דרך האפליקציה החוסך את הצורך במזומן. תשלום עבור הזמן המדויק בו בוצע השירות מבלי לעגל סכומים ולזכור חובות.

ערך מוסף לבייביסיטר:
חשיפה גבוהה להצעות עבודה רלוונטיות – בשעות הפנויות, שהוגדרו לכך.  פילטור תוצאות במגוון ממדים. קבלת התשלום המלא ישירות לארנק האלקטרוני ופריקתו משם במגוון אפשרויות. אפשרות לקבלת טיפים במהלך התשלום.

לאחר פיילוט "השקה רכה" ב-2016 עם כ-28,000 משתמשים רשומים ואלפי עבודות שמרטפות, כוונת הסטארטאפ, שייסד ניר זילבר המשמש כמנכ"ל, לצאת עם הפתרון הזה לחו"ל ב-2017. 

הסטארטאפ, שגיס עד כה 200 אלף דולרים, פתח השבוע קמפיין גיוס SEED באתר אקזיטואלי - כאן.


בייביסיטינג



 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share