Telecom News - הוט השיקה מותג דיגיטלי חדש לצעירים NEXT TV לצפייה בסמארטפונים

הוט השיקה מותג דיגיטלי חדש לצעירים NEXT TV לצפייה בסמארטפונים

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> הוט השיקה מותג דיגיטלי חדש לצעירים NEXT TV לצפייה בסמארטפונים
הוט השיקה מותג דיגיטלי חדש לצעיריםNEXT TV  לצפייה בסמארטפונים
מאת: מערכת Telecom News, 27.3.17, 15:46טל גרנות גולדשטיין

המותג החדש יפנה לצופים צעירים, שאינם מחוברים לטלוויזיה רב ערוצית ויאפשר לצפות בתוכן שלHOT  ובתוכן מובחר מהעולם באמצעות סמארטפונים, טאבלטים ובקרוב גם מחשבים. וגם, נתונים עדכניים על הרגלי צפייה.

HOT הודיעה היום על השקת מותג חדש NEXT TV, שיהיה זמין ללקוחות החל מתחילת אפריל 2017. מדובר בפלטפורמת צפייה דיגיטלית הכוללת את הפקות המקור של הוט לצד תוכן מובחר מהעולם, החל ממחיר של 49 ש"ח לחודש. השירות מאפשר לצפות בסמארטפונים, טאבלטים ובקרוב גם ממחשבים, והוא מציע ספרייה ישראלית עם מיטב הפקות המקור של הוט, וספריית תכנים מחו"ל, שתכלול את מיטב הסדרות והסרטים.

NEXT TV פונה לקהלים צעירים, שאינם לקוחות הטלוויזיה הרב ערוצית. ממחקרים, שערכה HOT עולה, שהטלוויזיה הרב ערוצית היא עדיין הפתרון המועדף בשוק הטלוויזיה בקרב 79% מהצופים (מקור הנתונים איפסוס, 4Q 2016). יחד עם זאת, 19% מהצופים, אינם מחוברים לטלוויזיה הרב ערוצית.

מחקרים נוספים מראים, שצופים אלה הם צעירים יותר וללא ילדים, הדרישה שלהם לתוכן מתמקדת בעיקר בהפקות מקור ישראליות ובסדרות מחו"ל, הם רגילים לצפות ב-VOD ואוהבים צפייה מרתונית, הם צופים פחות בערוצים לינאריים, הם לרוב צופים מהמכשירים הניידים האישיים והם מאוד רגישים למחיר.

NEXT TV תציע חבילות תוכן מ-2 סוגים:
NEXT IL - חבילת התוכן הישראלי: חבילת תוכן, שתציע את ספריית הפקות המקור המובילות של HOT הכוללות את זגורי אימפריה, בתולות, מטומטמת, אורי ואלה, אנחנו במפה ועוד. התכנים החדשים יעלו ב-NEXT בתוך כחודשיים מתחילת שידור הסדרה ב-HOT.

NEXT GLOBAL- חבילת תוכן רכש: חבילת תוכן, שתציע את מגוון התוכן מבית  HBOואת מגוון סדרות האיכות מספרית אקטסרא VOD כדוגמת משחקי הכס, בנות, ווסט-וורלד, האפיפיור הצעיר ועוד. סדרות הרכש יעלו בצמוד לעלייתן  ב- HOT.

2 החבילות ביחד תווצענה ב 69 ₪.

ללקוחות NEXT נבנתה פלטפורמה דיגיטלית מלאה הכוללת חיבור וניתוק מהשירות, ותמיכת שירות מלאה באמצעות הצ'אט.

כמו כן, הודיעה HOT על השקת HOT PLAY - אפליקציית תוכן ללקוחות הוט, שתרחיב את אפשרויות הצפייה ותאפשר ללקוחות HOT לצפות במגוון הגדול של תכני ה-VOD גם בטאבלטים וסמארטפונים. השירות יינתן ללא עלות נוספת ללקוחות ה-VOD, ובשלב ראשון יתאפשר בצפייה על גבי רשת HOT החל ממאי 2017, ובהמשך גם מחוץ לבית.

NEXT TV  ו-HOT PLAY פותחו ע"י אגף פיתוח המוצרים ב-HOT בחטיבת הטכנולוגיות, בשיתוף החברות Nagra Kudelski, Ericsson וHarmonic-. פיתוח 2 האפליקציות בוצע בשיתוף עם חברת applicaster הישראלית, שהטמיעה את פתרונותיה האפליקטיביים בעשרות חברות בעולם.

טל גרנות גולדשטיין, (בתמונה), מנכ"לית HOT: "אנו משיקים היום את הדור הבא של הצפייה הבין מסכית הכי מתקדמת לצופים צעירים, שלא מחוברים לטלוויזיה רב ערוצית, ונמשיך לחדש ב-2017".

נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של HOT: "אנו עוקבים אחר השינויים במגמות צריכת התוכן של הקהל הצעיר בשנים האחרונות, ובראשן התחזקות הצפייה מהמכשירים האישיים, והמעבר מצפייה לינארית לצפיית on-demand ובינג'. בשנה האחרונה השוק הזה צמח משמעותית, ולכן החלטנו להביא את הדבר הגדול הבא, ולבנות הצעת תוכן מדויקת, בפלטפורמה המתאימה לקהל זה באמצעות NEXT TV.

מגמה נוספת, שאנו ערים אליה, היא התגברות הצפייה הפיראטית ותפיסת הלגיטימיות שלה. תמחרנו את NEXT TV במחיר נוח, שמוריד את התמריץ לצפות בתוכן פיראטי, שאינו חוקי".

אתר NEXT TV: www.nexttv.co.il

נתונים עדכניים על הרגלי צפייה:
המחקר הקיף יותר מ-100 אלף צופים ב 40 מדינות:
  1. 90% מהצפייה היא לינארית* *.
  2. 50% מהצפייה של צעירים היא ב on-demand*.
  3. הצפייה בתכני וידאו ממכשירים סלולריים עלתה ב 4 שעות שבועיות מ- 2012*.
  4. 90% משתמשים בסלולרי ובטאבלט תוך כדי צפייה ב TV*.
  5. המכשירים האישיים כחוויה משלימה*:
    1. גולשים באינטרנט בהקשר לתוכן בו צופים 31% ב-2016, 23% ב-2014.
    2. שיח און לין על התוכן בו צופים 19% ב-2016, 17% ב-2014.
    3. צפייה ב-2 תכנים באותו זמן 20% ב-2016, 15% ב-2014.
* מקור: מחקר הטלוויזיה השנתי של Ericsson consumer labs, Ericsson.
** מקור הנתונים HOT.

אפיון צופים שלא באמצעות טלויזיה רב ערוצית:
  1. צופים לבד 56%
  2. צופים במכשירים אישיים לפחות פעם בשבוע 59%
  3. מעדיפים לראות ב on-demand – 68%
  4. מעדיפים לראות בצפייה מרתונית 40%
  5. מעדיפים יותר את הפקות המקור/הסדרות הישראליות של HOT – 59% (בקרב בעלי העדפה)
מקור: איפסוס מחקרי שוק, 4Q 2016

קרדיט תמונה עליונה: רמי זרגנר.
 
הוט
 
הוט


 
 



 
 
Bookmark and Share