Telecom News - V-Check: אפליקציה בחינם של מערכת תשלומים דיגיטלית - חלופה לצ'קים

V-Check: אפליקציה בחינם של מערכת תשלומים דיגיטלית - חלופה לצ'קים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> V-Check: אפליקציה בחינם של מערכת תשלומים דיגיטלית - חלופה לצ'קים
מאת: מערכת Telecom News
29/03/17,  17:59
מטרת / הייעוד של התוכנה: הסטארטאפ V-Check מראשון לציון מתכוון לספק לאנשים פרטיים ולעסקים קטנים ובינוניים העברות כספים אלקטרוניות, סחירות/למוטב בלבד ועתידיות - בדומה לפעולת צ'ק, מסמארטפון אחד לשני, ללא שימוש בנייר ולהוריד 70%-50% בעמלות המשולמות לבנקים. זאת, ללא דמי מנוי.
שם התוכנה: לאייפון: V-Check, לאנדרואיד: V-Check – הצ'קים החכמים שלך.
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפוד, אייפד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם היא חלופה חכמה וחדשנית לפעילות צ'קים, כרטיסי אשראי  ומזומן, אמצעי תשלום חדש המיושם באמצעות אפליקציה לסמארטפון. דרך האפליקציה ניתן לבצע העברות כספים אלקטרוניות, סחירות ועתידיות בדומה לפעולה של משיכה, קבלה והסבת צ'ק, ללא שימוש בנייר הצ'ק, ללא צורך במפגש פיזי ובחיסכון של עד 70% שווי עמלות המשולמות לבנקים ולחברות האשראי.

האפליקציה מותאמת לצרכיו של האדם הפרטי. השימוש מתאים במיוחד לחוגים לילדים, תשלומים קבועים של חשבונות, תשלום לחתונות, דמי שכירות, תשלומים לוועדי בתים, מתנות, הלוואות בין קרובים, תשלום לבעלי מקצוע שונים ועוד.

בישראל, יש למעלה מחצי מיליון בעלי עסקים קטנים ובינוניים, שמשתמשים, מפקידים ורושמים ביום-יום עשרות צ'קים לספקים השונים ולחשבונות העסק. השימוש באפליקציה יכול לצמצם עלויות של עד עשרות אחוזים לבעל העסק, ע"י קיזוז העמלות הנגבות ע"י הבנקים וחברות האשראי, בנוסף לייעל תהליכי עבודה, בלוגיסטיקה של גביית הכספים ובהתנהלות האדמיניסטרטיבית בהקשר זה. 

ההרשמה לאפליקציה חינמית, נוחה מאוד וקצרה, וכוללת  הזנת קוד אבטחה. לאחר מכן ניתן להתחיל, לשלוח ולקבל תשלומים בקלות. האפליקציה מציעה מספר פונקציות הנחשבות חדשניות בניהן: הפקדת תשלום דחוי ללא תוספת של עמלה, אפשרות לסחור בתשלום ולהעבירו לצד ג' ללא עמלות בכלל והוצאת תשלום המאושר ע"י 2 חתימות (מתאים לשותפים עסקיים). אלה רק חלק מיתרונות השירות החדש. בנוסף, אין דמי מנוי על השימוש בה.

בנוגע למדיניות האבטחה, החברה עומדת בכל תקני אבטחת המידע המחמירים ביותר ובסטנדרטים הגבוהים ביותר ומשתמשת בטכנולוגית ה-,SSL שנחשבת לרמת ההצפנה הגבוהה ביותר הקיימת בעולם הטכנולוגי, שמשתמשות בה חברות כמו PayPal  ו-Ebay.

הסטארטאפ הוקם בספטמבר 2015 ע"י קובי רם המשמש כמנכ"ל.

מסך V-Check
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share