Telecom News - נטאפ שידרגה מערכות ניטור ובקרה של תשתיות ה-IT בשירותי בריאות כללית

נטאפ שידרגה מערכות ניטור ובקרה של תשתיות ה-IT בשירותי בריאות כללית

דף הבית >> זכיות פרויקטים הטמעות >> נטאפ שידרגה מערכות ניטור ובקרה של תשתיות ה-IT בשירותי בריאות כללית

נטאפ שידרגה מערכות ניטור ובקרה של תשתיות ה-IT בשירותי בריאות כללית
מאת: מערכת Telecom News, 3.4.17,12:59שידרוג

בסביבת מחשוב גדולה, מורכבת והטרוגנית כשל כללית, עלה הצורך בכלי מרכזי לניהול תשתית ה-SAN הארגונית.
 
בשירותי בריאות כללית התבצע לאחרונה פרויקט רחב היקף בנפח של 1.2 פטה-בייט לניהול וניטור כלל תשתיות ה-SAN בכללית בשיתוף עם חברת נטאפ בישראל. במסגרת הפרויקט, איחדה נטאפ את מרכיב הבקרה והניטור של סביבות ה-SAN בכללית לתשתית ניטור מרכזית אחת באמצעות תוכנת OCI.

בין התכונות הנוספות של המערכת, ניתן למנות ניהול משאבים לטווח ארוך, שכולל תכנון קיבולת, חלוקת נכסים לפי ראייה ארגונית (MBB) והשוואת אלה מול היעדים שנקבעו, ויכולת הפקת דו"חות שונים ומגוונים כדי להגביר את יכולת הבקרה על התשתיות. יש לציין, שהמערכת אך ורק מנטרת, ולא שולטת: את המערכות האחרות, עדיין נדרשים אנשי ה-IT לתחזק ולבצע טיפולים במידת הצורך.

משה בלקר, מנהל מחלקת סיסטם ותשתיות אפליקטיביות באגף המחשוב: "בסביבת מחשוב גדולה, מורכבת והטרוגנית כשל כללית, עלה הצורך בכלי מרכזי לניהול תשתית ה-SAN הארגונית .הפתרון של NetApp מאפשר לנו לקבל החלטות מושכלות בנוגע לעמידה בביצועים, לאופטימיזציה, לזיהוי מגמות, לחיזוי עלויות עתידיות במשאבי האחסון הארגוניים ולמתן מענה מהיר לדרישות העסקיות".

שוקי קליינשטיין, ראש צוות סיסטם הנדסה מנהל הפרויקט: "הבחירה של כללית בפלטפורמה האחודה של נטאפ לטובת בקרה וניטור התשתיות של היצרנים השונים, הביא להורדה משמעותית בתחזוקה הנדרשת מצוותי ה-IT. הפתרון תומך בסקלביליות מלאה. כך, שההתאמות הנדרשות לצרכים חדשים בעתיד, תהיינה נטולות מאמץ.

אחד הדברים, ששירותי בריאות כללית הציפו כקריטי למערכת החדשה, היה איתור תקלות מהיר. כשעובדים עם כמות כה גדולה של סביבות עבודה, בין אם מדובר באחסון או מערכות תקשורת, יש צורך בבדיקות רציפות. כך, שכל חריגה או תקלה תדווח באופן מידי ואוטומטי והמערכת שלנו עושה את זה".

גיא רחמים,CTO  בנטאפ ישראל: "כלי ה-OCI, שהוטמע בפרויקט ושהוא המרכיב המנטר ומבקר את סביבות ה-IT , מספק לשירותי בריאות כללית יכולות רחבות, כאשר החשובות שבהן הן ניהול משאבים בזמן אמת ופרואקטיביות.

המערכת יודעת לזהות את פעילות השרתים ולהפנות משאבים משרתים פעילים לשרתים לא פעילים. כך, שהשימוש בהם יהיה אפקטיבי יותר מבחינת ה-ROI. המערכת גם יודעת לחזות תקלות ואנומליות שונות, ומציפה אותן לאחראי ה-IT, מה שמאפשר פעילות מוקדמת". 



 
 
Bookmark and Share