Telecom News - האם יש אפשרות להגן טוב יותר על סנסורים ומוצרי IoT?

האם יש אפשרות להגן טוב יותר על סנסורים ומוצרי IoT?

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> האם יש אפשרות להגן טוב יותר על סנסורים ומוצרי IoT?
האם יש אפשרות להגן טוב יותר על סנסורים ומוצרי IoT?
מאת: מערכת Telecom News, 3.4.17, 13:16עמית גרינמן

אוויה הכריזה על פתרון אבטחה להגנת מכשירים המחוברים לאינטרנט - IoT

AVAYA -  אוויה הכריזה על פתרון חדש, שמיועד לסייע לחברות להתמודד עם התקפות סייבר, שמתרחשות באמצעות מכשירים המחוברים לאינטרנט. פתרון האבטחה והניהול, בשם ,Avaya Surge מאפשר לארגונים בכל תעשייה ורטיקלית להגן על נתונים יקרי ערך מפני גישה לא מאושרת.

הציפייה היא, שבמשך השנים הבאות תעלנה התקפות והפרות אבטחה בהיקף ככל שיותר מכשירים יהיו מחוברים לרשת האינטרנט. כיום הטיפול בבעיה זו הוא מורכב, יקר, דורש משאבים ובעל סקלביליות ויעילות מוגבלת. פתרון החברה מציע כעת חלופה, שמפחיתה בצורה ניכרת את העלות והמורכבות ומשפרת את האבטחה ואת הניהול של מכשירים מרובים.

המכשירים המחוברים הופכים לפחות נראים ולמוגנים יותר מפני תנועה מזיקה כמו וירוסים ותוכנות זדוניות. התנועה נעשית מוגבלת ומצמצמת את מה שהמכשיר מקבל או מתקשר בחזרה.

הפתרון מציע את הגמישות הדרושה לאבטחה בכל פרמטר. הפרופיל המאובטח מופיע כאשר המכשיר מחובר ומתנתק כאשר המכשיר מנותק מהרשת. הפתרון מתעדכן, לומד אוטומטית את התנועה ומשפר את האבטחה תוך כדי.

עמית גרינמן, (בתמונה), מנהל פעילות עסקית באוויה ישראל: "במאה ה-21, הופכת מגמת האינטרנט של הדברים - IoT לדאגה משמעותית עבור ארגונים בכל הגדלים. בו בזמן, הארגונים מודאגים מבעיות אבטחה, שפתרונן הופך ליקר יותר ויותר. הפתרון החדש הוא פתרון קל, פרקטי ויעיל במסגרת האסטרטגיות של אינטרנט של הדברים".

        
NordVPN



 
 
Bookmark and Share