Telecom News - לראשונה בישראל פלאפון מחברת את עולם ה-IoT לרכב בפלטפורמה ייחודית

לראשונה בישראל פלאפון מחברת את עולם ה-IoT לרכב בפלטפורמה ייחודית

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> לראשונה בישראל פלאפון מחברת את עולם ה-IoT לרכב בפלטפורמה ייחודית
לראשונה בישראל פלאפון מחברת את עולם ה-IoT לרכב בפלטפורמה ייחודית
מאת: מערכת Telecom News, 5.4.17, 17:34פלאפון
 
Car Multimedia Smart היא מערכת מולטימדיה חדשנית לרכב, פרי פיתוח של שנתיים, שכוללת מגוון אפליקציות משולבות ופתרון WiFi לרכב עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 6. 
  
פלאפון וא.ד.י מערכות השיקו היום לציבור הרחב מערכת מולטימדיה חדשנית לרכב - smart car multimedia. מדובר במוצר טכנולוגי, שפותח במיוחד ע"י 2 החברות במשך כשנתיים, שמחבר את הרכב לרשת האינטרנט (באמצעות מודם סלולרי מהדור הרביעי 4G).
 
מערכת המולטימדיה מופעלת ללא תלות במכשיר הסלולרי של הנוהג ברכב, ומאפשרת שימוש באפליקציות שונות (כגון ניווט, מוסיקה ועוד) וקבלת שירותים שונים (כגון נתונים על הרכב וחניה). ממשק הניהול של המערכת נשלט מרחוק ומאפשר הוספת אפליקציות ופונקציות ככל נדרש גם בשלבים לאחר מכירה ומסירת הרכב ללקוח.
 
המערכת, שמבוססת מערכת הפעלה אנדרואיד ובעלת חיבור סלולרי, מעניקה לנהגים חווית מולטימדיה על צג הרכב יחד עם נסיעה מתקדמת ובטוחה, ומשלבת מגוון רחב של אפליקציות לנוחות הנהג כגון: Pango, Youtube, Trip Advisor, אתר המסעדות Rest, RadioIN, iGO Next Gen וכן אפליקציית ניווט, אפליקציות מבית פלאפון  Musix, SuperTVלצריכת שירותי מוזיקה וטלוויזיה. 

המערכת הותאמה לתקנות הרגולציה ומשרד התחבורה בתחום מערכות מולטימדיה לרכב. כך, שלא מאפשרת הפעלת אפליקציות העלולות לסכן את הנהג בזמן הנסיעה או התקנת אפליקציות לא מורשות.
 
המערכת מאפשרת שיתוף נקודת Wi-Fi לנוסעים, על בסיס מודם דור 4 ברשת פלאפון.
 
המערכת מאפשרת יכולת עדכון מרחוק וגמישות מלאה לביצוע התאמה שוטפת של התכנים המדוורים ללקוחות. בנוסף, החומרה והתוכנה של ממשק המערכת הותאמו באופן ספציפי לכל יבואן. כך, שיהיה באפשרותו לבצע עדכוני תוכנה ושדרוג מרחוק של מערכת ההפעלה.
 
כמו כן פותח פורטל ייעודי לכל יבואן ודגם רכב, שמכיל אפליקציות, שירותי תוכן, גישה לרשימת מוסכים מורשים ולספר הרכב, חיוג ישיר למוקד השירות, שיתופי פעולה עם מפתחי אפליקציות ייעודיות לרכב ועוד.

המערכת כוללת שימוש ברזולוציית מסךHD , מעבד מהיר ומתקדם ביותר מסוגPX5  הכולל 8 ליבות, זיכרון RAM  2 ג'יגה, שמאפשר ריבוי משימות בו זמנית וזיכרון ROM16  ג'יגה, שמקנה יכולת תמיכה במספר רב יותר של אפליקציות ועדכוני תוכנה מרחוק.
 
התקנת המערכת ברכבים מבוצעת ברכבים חדשים בלבד ע"י א.ד.י מערכות, בהזמנת יבואני הרכב.
 
רשימת האפליקציות במערכת המולטימדיה החדשה:
Musix, , SuperTV, Chrome,  אפליקציית ניווט, YouTube, RadioIN, Rest, Trip Advisor, Pango, iGO Next Gen
 
פלאפון
 
מסקר שערכה פלאפון עולה:
  • 80% מכלל הנהגים מעוניינים במערכת מולטימדיה ברכבם.
  • 87% מהנהגים מעוניינים להפעיל אפליקציית ניווט באמצעות מערכת המולטימדיה ברכב.
  • 73% מהנהגים מעוניינים להפעיל את אפליקציית המוזיקה האהובה עליהם במערכת המולטימדיה ברכב.
  • 68% מכלל הנהגים מעוניינים בשירות שמאפשר להתחבר לאינטרנט ב-WiFi ברכב.
  • 63% מההורים הנהגים ישתמשו במערכת המולטימדיה בנסיעות עם הילדים ברכב.
  • 42% מהנהגים מעוניינים לקבל מידע עדכני על מוסכי היבואן וגישה לספר הרכב דרך מערכת המולטימדיה ברכב.
רן גוראון, מנכ"ל פלאפון: "המוצר הוא ייחודי בשוק. עולמות ה- IoT,  הרכב והסלולר נפגשים  כאן בטכנולוגיה חדשנית, שמשפרת את חוויית הלקוח, ומעניקה לו ערך מוסף גם בעת נהיגה ברכב".
 
ישראל אייבי, סמנכ"ל חטיבת לקוחות עסקיים בפלאפון: "30 מיליון רכבים בעולם מחוברים לאינטרנט. מעל 100,000 רכבים מחוברים בישראל בקישוריות סלולרית של פלאפון. מבדיקות שערכנו עולה, שהנהגים מעוניינים במערכת מולטימדיה מתקדמת לרכב על צג גדול ועם כל היתרונות הנלווים, וזיהינו את הפוטנציאל הגלום בתחום זה. בשנתיים האחרונות פיתחנו בשיתוף א.ד.י. מערכות פלטפורמת מולטימדיה גמישה ועדכנית, ברזולוציה מותאמת כדי להעניק חוויית שימוש לנהג וליושבי הרכב. המערכת היא ראשונה מסוגה בארץ, פתוחה, מבוססת מערכת אנדרואיד 6 ומנוהלת מרחוק, והכל תוך שמירה על נהיגה בטוחה".
 
אבי זינו, מנכ"ל א.ד.י מערכות לרכב ובעלי החברה: "החדשנות הטכנולוגית היא הכרח נוכח המציאות המשתנה ומתן מענה לצרכים הולכים וגדלים של הצרכן הישראלי. המערכת החדשנית היא סינרגיה של ידע וטכנולוגיה המשולבים בכפיפה אחת".
 
דני ללזרי, סמנכ"ל פיתוח וניהול המוצר בא.ד.י מערכות: "העידן של היום מאפשר לנו לממש את חלום המחר עבור לקוחות ענף הרכב. המערכת, שפותחה בסביבת פלטפורמת אנדרואיד 6,  היא מהמתקדמות בעולם וזו ההשקה הראשונה בארץ למערכת מסוג זה ברכב".

הערת המערכת: ההודעה הזו היא המשך של הודעה קודמת של פלאפון מ-2014 - כאן


פלאפון
 
 
 



 
 
Bookmark and Share